Fitness Seller

Mijn ervaring met Boldenone + Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

Hey dankje voor de snelle reactie ..
ik nam 10 mg per dag maar wil niks meer in pil vorm omdat ik last kreeg van men lever..
voeding en training was wel op orde

Dan ga je dus gaan injecteren? Wordt moeilijk om degelijke info te vinden hierover.
 
Ja daarom dacht hier meer info te vinden.. wil geen gevaarlijke dingen gaan doen . Daarom was ik aan het hopen op een vrouw die ervaring had met kuren waar je resultaat en droog van word ..
 
Hey dankje voor de snelle reactie ..
ik nam 10 mg per dag maar wil niks meer in pil vorm omdat ik last kreeg van men lever..
voeding en training was wel op orde

Hoe merkte je last van je lever dan?
 
Steken met wandelen moest vaak gaan zitten zo erg dus..
 
Ja daarom dacht hier meer info te vinden.. wil geen gevaarlijke dingen gaan doen . Daarom was ik aan het hopen op een vrouw die ervaring had met kuren waar je resultaat en droog van word ..
Als je training en voeding in orde was had je wel iets gemerkt op 10mg var.
 
Geloof mij die was in orde heb resultaat gezien ma niet wat ik verwacht had . Trouwens men vraag is aan vrouwen eigenlijk
 
Geloof mij die was in orde heb resultaat gezien ma niet wat ik verwacht had . Trouwens men vraag is aan vrouwen eigenlijk

Wat had je dan verwacht eerlijk?

1x een kuurtje en je hebt het fysiek van Michelle Lewin bijvoorbeeld?

Helaas is het niet zo makkelijk.
 
Injects voor vrouwen is al wel echt een enorme stap verder naar mijn mening. Helemaal met het oog op de info die je geeft " resultaat en droog".

Zoals wordt aangekaart wordt je niet droog van AAS. Je wordt droog door een goede verhouding aan kcalverbranding en inname. Dit is eventueel wel met middelen te stimuleren, maar je zult nog altijd je inname van kcal moeten verlagen (of dus je verbranding verhogen) wil je droger worden.

Dan wil je nog resultaat, gemakshalve ga ik er van uit dat je spiermassa wilt bijkomen? Met een anavar kuurtje zou je al massa aan moeten zetten, maar dit was jouw inziens niet genoeg en je wilt je lever niet belasten.Dus moet je gaan injecteren. Volgens mij is winstrol injecteren een fucking bitch, maar dat kan ik mis hebben. Als je dan toch al een stap verder gaat en gaat injecteren zou ik gewoon lekker een lage dosis test injecteren. Dat lijkt mij de aanzet voor spiermassa. En als je graag meer massa wil dan een dosering anavar je kan geven, neem ik aan dat je de bijwerkingen ervan voor lief wilt nemen.. Dan zou test zo gek nog niet zijn.

Maar wellicht dat anderen daar nuttige dingen over kunnen zeggen. Er zullen hier niet veel vrouwen zijn met injectservaring, dan wel vrouwen die daar openlijk over willen praten.
 
Member met wedstrijd ervaring is Ano_144843 ik weet niet hoe aktief ze nog is hier op het forum. Bekijk haar logje...
Ze is dacht ik bezig om te gaan jureren
 
Laatst bewerkt:
Injects voor vrouwen is al wel echt een enorme stap verder naar mijn mening. Helemaal met het oog op de info die je geeft " resultaat en droog".

Zoals wordt aangekaart wordt je niet droog van AAS. Je wordt droog door een goede verhouding aan kcalverbranding en inname. Dit is eventueel wel met middelen te stimuleren, maar je zult nog altijd je inname van kcal moeten verlagen (of dus je verbranding verhogen) wil je droger worden.

Dan wil je nog resultaat, gemakshalve ga ik er van uit dat je spiermassa wilt bijkomen? Met een anavar kuurtje zou je al massa aan moeten zetten, maar dit was jouw inziens niet genoeg en je wilt je lever niet belasten.Dus moet je gaan injecteren. Volgens mij is winstrol injecteren een fucking bitch, maar dat kan ik mis hebben. Als je dan toch al een stap verder gaat en gaat injecteren zou ik gewoon lekker een lage dosis test injecteren. Dat lijkt mij de aanzet voor spiermassa. En als je graag meer massa wil dan een dosering anavar je kan geven, neem ik aan dat je de bijwerkingen ervan voor lief wilt nemen.. Dan zou test zo gek nog niet zijn.

Maar wellicht dat anderen daar nuttige dingen over kunnen zeggen. Er zullen hier niet veel vrouwen zijn met injectservaring, dan wel vrouwen die daar openlijk over willen praten.
Bedankt aan die info heb ik wat .. primobolan hebben ze me ook al aangeraden mss daar al ervaring mee?
 
Wat had je dan verwacht eerlijk?

1x een kuurtje en je hebt het fysiek van Michelle Lewin bijvoorbeeld?

Helaas is het niet zo makkelijk.
Het gaat niet om fysiek ik had constant last van men lever toen ik stopte is het ook weggegaan dus don t judge als ge het niet weet
 
Dat heeft helemaal niets met je lever te maken.
Met wat dan wel? Is weggegaan toen ik gestopt ben .. men dokter was op de hoogte .. denk dat die het wel beter weet niet?
 
Duidelijke symptomen van aids idd.
Aids? Als ge geen antwoorden heb hou je je zielige bulshit gwn bij .. trouwens ik vraag info aan vrouwen kweet niet hoe gij u zelf ziet
 
Aids? Als ge geen antwoorden heb hou je je zielige bulshit gwn bij .. trouwens ik vraag info aan vrouwen kweet niet hoe gij u zelf ziet

wazeggie?
 
Met wat dan wel? Is weggegaan toen ik gestopt ben .. men dokter was op de hoogte .. denk dat die het wel beter weet niet?

Een gewone huisarts.....neen die weet het meestal niet beter. Die leest gewoon af wat er op de bijsluiter staat meestal.

Als je enkel info wil van vrouwen dan ga je hier weinig vinden.

En van wat ik gelezen heb geeft var op 10mg p/dag mits goede voeding en training wel goede resultaten bij vrouwen.

Maar wat verwacht jij van een kuurtje dan? Om een echt goede fysiek op te bouwen zal je er nu eenmaal met 1 kuurtje niet komen.
 
Dat weet ik .. ik wou eigenlijk gewoon de dosis weten bij winstrol ..
 
Met wat dan wel? Is weggegaan toen ik gestopt ben .. men dokter was op de hoogte .. denk dat die het wel beter weet niet?
Dat is nogal moeilijk te zeggen met de beperkte informatie die je verleent, maar meestal is het darmgerelateerd of in dit geval zelfs overwegend mentaal, in elk geval heeft het niets met anavar te maken. Leverschade zou zich heel anders uiten en is absoluut niet te verwachten bij 10 mg anavar per dag.

Waarom zou je dokter het beter weten dan ik? Ik heb over precies dit onderwerp gepubliceerd: Anabolic androgenic steroid-induced hepatotoxicity. - PubMed - NCBI
 
Back
Naar boven