XXL Nutrition

Mijn ervaring met ritalin als afslankmiddel

Users who are viewing this thread

twistershad

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2007
Omdat er op mijn vraag weinig tot geen reactie kwam en ik nu een aantal weken ritalin gebruik als afslankmiddel leek het me wel een goed idee om mijn ervaringen te posten.

sinds ik begonnen ben met de ritalin heb ik geen enkele eetlust meer. Ik moet mijzelf er echt toe zetten om iedere 2,5 uur te eten. Vooral de zin in koolhydraten is weg. Een broodje eten kost me soms wel tien minuten.

Verder heb ik last van een droge mond en drink ik dus veel water.

Afgezien van de verminderde eetlust en meer energie tijdens de training heb ik geen last van bijwerkingen. Dus geen hartkloppingen oid.

Ik train vier keer per week en doe na elke training een halfuur lichte cardio(snelwandelen op 5,5km per uur)

Ik zie het vet gewoon van mijn lichaam verdwijnen het gaat echt razendsnel. Ik heb mij sinds ik met de ritalin ben begonnen niet meer laten opmeten maar ik vermoed dat er wel een % of 2 af is.

Verlies van kracht of verlies van spiermassa heb ik geen last van. Ik ben in de gym sterker geworden en de omvang van mijn armen is licht gegroeid.

Ik gebruik 4 tabletten van 10mg per dag.

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
Ga cardio doen man! En of je het op doktersrecept krijgt of niet! Nog mee opletten. ik vind het iig dom. later

OP
twistershad

twistershad

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2007
Ga cardio doen man! En of je het op doktersrecept krijgt of niet! Nog mee opletten. ik vind het iig dom. later

Kan iemand deze reactie onderbouwen?

Men gebruikt hier AAS in doseringen waarvan ik als oud gebruiker mijn bedenkingen heb (ik wil niemand veroordelen) maar wanneer iemand ritalin gebruikt om af te vallen is men ineens in alle staten.

Overigens, mocht je het niet hebben gelezen, ik doe vier keer per week een half uur cardio.

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2003
zal eerder iets als sibutramine gebruiken ipv ritaline (als je niet gebruik wilt maken van clen/ephi/t3/etc..)

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
Kan iemand deze reactie onderbouwen?

Men gebruikt hier AAS in doseringen waarvan ik als oud gebruiker mijn bedenkingen heb (ik wil niemand veroordelen) maar wanneer iemand ritalin gebruikt om af te vallen is men ineens in alle staten.

Overigens, mocht je het niet hebben gelezen, ik doe vier keer per week een half uur cardio.

4x p week een half uur cardio.. vind je dat veel?

gunpower111

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 okt 2006
nooi geen sals van gehad afvallen er mee. heb het gehad voor mijn adhd in hoge dozeringen. moet er mee stoppen van de dokter omdat het niet zo goed hielf en je er anders aan verslaaft kan raken :P

vief

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
15 dec 2009
Lengte
1m67
Massa
58kg
Vetpercentage
17%
hoe kom je aan ritalin zonder die adhd diagnose vraag ik me af??

Hoe kom je aan ritalin zonder dokters recept, ik heb met mijn adhd een heel psyg vragen lijst moeten beantwoorden van ik weet niet hoeveel vragen, hoe kom jij er dan zo aan????

gr vief
Omdat er op mijn vraag weinig tot geen reactie kwam en ik nu een aantal weken ritalin gebruik als afslankmiddel leek het me wel een goed idee om mijn ervaringen te posten.

sinds ik begonnen ben met de ritalin heb ik geen enkele eetlust meer. Ik moet mijzelf er echt toe zetten om iedere 2,5 uur te eten. Vooral de zin in koolhydraten is weg. Een broodje eten kost me soms wel tien minuten.

Verder heb ik last van een droge mond en drink ik dus veel water.

Afgezien van de verminderde eetlust en meer energie tijdens de training heb ik geen last van bijwerkingen. Dus geen hartkloppingen oid.

Ik train vier keer per week en doe na elke training een halfuur lichte cardio(snelwandelen op 5,5km per uur)

Ik zie het vet gewoon van mijn lichaam verdwijnen het gaat echt razendsnel. Ik heb mij sinds ik met de ritalin ben begonnen niet meer laten opmeten maar ik vermoed dat er wel een % of 2 af is.

Verlies van kracht of verlies van spiermassa heb ik geen last van. Ik ben in de gym sterker geworden en de omvang van mijn armen is licht gegroeid.

Ik gebruik 4 tabletten van 10mg per dag.

substance P

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
30 apr 2008
Hoe kom je aan ritalin zonder dokters recept, ik heb met mijn adhd een heel psyg vragen lijst moeten beantwoorden van ik weet niet hoeveel vragen, hoe kom jij er dan zo aan????

gr vief
kloontje

DvO

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 nov 2004
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Afslankmiddel?

Het verpest gewoon je eetlust. je eet gewoon minder.

Dat is geen afvallen

**edit**

oude koe, moeeeee

Laatst bewerkt:

Ano_43562

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
7 nov 2007
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%

gr vief

ik zou andere dokter proberen ik heb een dokter en die schrijft alles voor wat ik vraaag.... mits wat betaling

knikker

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009

gr vief

Topic is 2 jaar oud.

En dat krijg je op de zwarte markt zonder recept.

Naar boven