MuscleMeat

Mijn Filosofie&Ervaringen: AAS, Dieten, Training, Toekomst

Bezoekers in dit topic

injecties zijn echt wel lever toxisch ;)
 
injecties zijn echt wel lever toxisch ;)
Maar in de regel niet, omdat de meeste injecteerbare AAS snel worden gemetaboliseerd door de lever. Tenzij ze natuurlijk 17a-gealkyleerd zijn.
 
Even een vraagje: nam je ook de anticonceptie pil tijdens je anavar?
 
Basicly was je niet tevreden over je lichaam en maak je jezelf wijs dat het verantwoord is anabolen te gaan gebruiken (of hoe jij het noemt: steroden). Zeker met zo weinig kennis en foute redeneringen...

Neem me niet kwalijk, maar dit is echt wat voor in zo'n vrouwenblad waar ze zeveren over evenwichtige darmflora oid.
 
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.

De ondertoon in je verhaal Soraja, wekt de indruk dat chemische ondersteuning een absolute noodzaak is om een massief en esthetisch lichaam op te bouwen.

Dat is gewoon niet waar, afgezien dan van het behalen van doelstellingen op professioneel BB/fitness topniveau e.d.

Niet realistische verwachtingen, slechte informatie, verkeerde train en/of voedingsgewoonten en regelrecht ongeduld zijn meestal de oorzaak van het niet behalen van doelen.
Dit doet iemand dan ook des te sneller naar AAS doen grijpen, terwijl dat meestal helemaal nog niet nodig is.
Dit proef ik ook sterk in je beschreven frustraties.

Verder vind ik het wel dapper van je dat je dit onderwerp hier ter discussie stelt....

En dan nog doen alsof het gezond is weer een paar verdiepingen verder.
 
In theorie ja, maar ik moet nog iets verder zakken wil ik er ripped uit zien. Ik heb nog wat vet op mijn buik en alles mag een tikje droger. Maar geen idee hoe ik er uit ga zien als ik weer volledig kan trainen. Miss is mijn vet% dan ook wel anders.
Het wordt een spiegel kwestie en meer niet

Var is kort werkend, ik had graag gewild dat er injectables van var waren en dat het langer in je systeem zit zoals mast bv.
Ik kan vast wel een combi van var en primo in een spuit krijgen maar dat is niet legit en dat risico wil en kan ik niet nemen.
. Ik zou sowieso liever geen pillen nemen als ik kon kiezen voor injecties omdat het niet over je lever gaat. maar gelukkig is var niet echt levertoxic
naar welk percentage wil je dan? :o
 
Even een vraagje: nam je ook de anticonceptie pil tijdens je anavar?

Ik zat eerst aan de prikpil, en vanwege var geswitch naar de gewone. Dit viel me slecht icm var. Stemmingswisselingen, onregelmatige periodes (wat natuurlijk kan met var, maar had hele lage doses) en heel erg acne. Iom mijn dokter ben ik terug gegaan op de prikpil en dat werkt prima
 
En dan nog doen alsof het gezond is weer een paar verdiepingen verder.

Ik ga mij niet verdedigen over mijn beweegredenen om aas te nemen. Dat er sommigen zijn die denken dat ik geen verstand heb van voeding training etc laat ik lekker in hun waan. Ik hoef immers niemand te overtuigen.
En iedereen beslist zelf of hij of zij iets aanziet als boodschap.

Dat het gezond is heb ik nooit beweerd. Dat ik het zo gezond mogelijk probeer te doen wel.
Anyway...If you dont like it dont eat it.
 
Ik ga mij niet verdedigen over mijn beweegredenen om aas te nemen. Dat er sommigen zijn die denken dat ik geen verstand heb van voeding training etc laat ik lekker in hun waan. Ik hoef immers niemand te overtuigen.
En iedereen beslist zelf of hij of zij iets aanziet als boodschap.

Dat het gezond is heb ik nooit beweerd. Dat ik het zo gezond mogelijk probeer te doen wel.
Anyway...If you dont like it dont eat it.
De grens tussen zelverzekerd zijn en arogantie is dun. Probeer links te blijven.
 
De grens tussen zelverzekerd zijn en arogantie is dun. Probeer links te blijven.

Dat je geen voorstander bent van aas gebruik op het gebied van vrouwen is nu wel duidelijk.
 
update!!!....leuk logje dit :)

Bedankt!

Ik ben vandaag begonnen met 5mg var. Benieuwd hoe mijn lichaam erop reageert nu ik off ben geweest! Dieet blijft nog even op onderhoud.
As vrijdag is de laatste controle bij de chirurg en hopelijk krijg ik toestemming om er weer lekker volledig egenaan te gaan qua training
 
Dat je geen voorstander bent van aas gebruik op het gebied van vrouwen is nu wel duidelijk.

Het is ook duidelijk dat TS niet bijster veel kennis bezit als het gaat om voeding en training. Zelden zoveel onzin in één intropost gelezen.

Verder: Dat verlies van spiermassa... Wel eens over nagedacht dat dat juist komt omdat je licht traint? In een cut moet je namelijk juist zo zwaar mogelijk trainen om je massa en kracht te behouden.
 
Het is ook duidelijk dat TS niet bijster veel kennis bezit als het gaat om voeding en training. Zelden zoveel onzin in één intropost gelezen.

Verder: Dat verlies van spiermassa... Wel eens over nagedacht dat dat juist komt omdat je licht traint? In een cut moet je namelijk juist zo zwaar mogelijk trainen om je massa en kracht te behouden.

Ik train zelf ook minder zwaar in cut en ook nu ik off ben. Ik train intensief maar meer herhalingen en minder gewicht. Vind hiit geen goede aanpak. Liis heeft mijn voorkeur.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en zelf ondekken wat voor hem of haar werkt.

Niemand kan je voorspellen of iets werk of wat niet . En wat het voor je fysiek gaat doen .Het is alijd experimenteren... en dat doe je met vallen en opstaan :)
 
Ik train zelf ook minder zwaar in cut en ook nu ik off ben. Ik train intensief maar meer herhalingen en minder gewicht. Vind hiit geen goede aanpak. Liis heeft mijn voorkeur.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en zelf on denken wat voor hem of haar werkt.

Niemand kan je bestellen of iets werk of wat iet voor je fysiek gaat doen het is alijd experimenteren... en dat doe je met vallen en opstaan :)

Zo werkt het niet.
Van sommige dingen kun je gewoon aantonen dat het wel of niet werkt. Minder intensiteit in een cut is bewezen minder effectief.
 
Zo werkt het niet.
Van sommige dingen kun je gewoon aantonen dat het wel of niet werkt. Minder intensiteit in een cut is bewezen minder effectief.

Dit is aangetoond met gebruik van aas?
Als je t3 en of clen neemt en alleen anavar zou ik niemand hiit aanraden. Je verbrand je zuur verdiende spieren.

Wil daar wel een onderzoek over zien...
 
Dit is aangetoond met gebruik van aas?
Als je t3 en of clen neemt en alleen anavar zou ik niemand hiit aanraden. Je verbrand je zuur verdiende spieren.

Wil daar wel een onderzoek over zien...

Ik heb het niet over HIIT, maar over intensiteit. Dat is jargon voor het relatieve gewicht aan de stang. Simpel voorbeeld: als je 5rm 100 kg squat is, dan moet je tijdens je cut ook 5x100 blijven squatten en niet gaan zakken naar 15x80 of iets dergelijks. Het gewicht moet ten alle tijden hoog blijven.
 
Ik heb het niet over HIIT, maar over intensiteit. Dat is jargon voor het relatieve gewicht aan de stang. Simpel voorbeeld: als je 5rm 100 kg squat is, dan moet je tijdens je cut ook 5x100 blijven squatten en niet gaan zakken naar 15x80 of iets dergelijks. Het gewicht moet ten alle tijden hoog blijven.

Haha... oké als het voor jou werk prima.
Maar als ik zwaar squat in bulk 180kg 8 reps. En dan ga cutten met veel minder voeding doe ik nooit het zelfde. Zoiezo ga ik meer reps doen dus is me.max zoiezo lager in gewicht.

Ook is het zo dat ik van aas verander en last van pezen krijg als ik dit zou blijven doen. Ik hanteer de dorian yates style dus altijd je maximale of het nou 3 set's is of 6 tot je max.

In de laatste fase gooi ik een ook nog 1 dropset achteraan.

Maar goed onderzoek is een onderzoek en ik ben vast een uitzondering ;)
 
Back
Naar boven