Sorry, maar als ik mijn mening over je verhaal mag geven:
Mijn vrouw en ik draaien wedstrijden en dat vrouw die op de voorpagina van een magazine wilt staan heeft steroiden nodig heeft is pure onzin...
Mijn vrouw (de 30 al een tijdje gepasseerd) haar huidplooi op de buik is 2mm year rond met aders die van beneden af tot aan haar borst lopen terwijl ze gemmideld op 2500kcal zit.... Blokken zo dik dat je er een pen tussen kan doen. (oja, zonder AAS)
Ook je beredenering dat waarom je bent begonnen met steroiden vind ik best apart. Zodat je minder spiermassa zou verliezen?!
Ik denk dat het antwoord eerder ligt in beter dieeten dan in steroiden.
Als je goed dieet verlies je enkel wat instramusculair vocht, geen spiermassa.
Ja als jij standaard op een kcal tekort van weet ik veel hoeveel kcal gaat zitten gaat je stofwisseling net zo hard naar beneden (leptine vermindering) en zal je dus bijna niet afvallen. Daarnaast verlies je dan inderdaad veel massa, ga je vocht vast houden en zie je er focked op uit.
Dat je alleen al uitlegt dat je maanden op je spullen moet wachten en je goeie gear moeilijk te vinden is zegt eigenlijk al genoeg over je positie in de sport.
Ja over sommige dingen moet ik je zeker gelijk geven. Hoop begeleiders zijn enkel geld kloppers die er de ballen verstand van hebben en enkel resultaten behalen door mensen steroiden toe te dienen.
En ja, iedereen komt mij ook altijd vragen hoe ik groot en ripped wordt, en als ik ze het vertel hebben ze wel 8 onderzoeken uitgevoerd op zwangere koeien achter de hand om me ongelijk te bewijzen. Dus wat dat betreft deel ik je mening daarover.
Jij laat inderdaad zien hoe je het niet moet doen

Als een vrouw echt wat wilt gebruiken zouden ze in mijn ogen enkel hgh of var op max 20mg voor max 6 weken moeten nemen.
Maar het niveau in NL is zo laag dat dat allemaal niet eens nodig is.
Mijn advies: krijg je voeding wat beter onder de knie en blijf vooral weg van de AAS