XXL Nutrition

Mijn Filosofie&Ervaringen: AAS, Dieten, Training, Toekomst

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik doe 'm ook, is een goede cursus. Vandaag nog geleerd dat je vitamines en mineralen niet uit fruit en groente moet halen.

Sorry, maar als ik mijn mening over je verhaal mag geven:

Mijn vrouw en ik draaien wedstrijden en dat vrouw die op de voorpagina van een magazine wilt staan heeft steroiden nodig heeft is pure onzin...

Mijn vrouw (de 30 al een tijdje gepasseerd) haar huidplooi op de buik is 2mm year rond met aders die van beneden af tot aan haar borst lopen terwijl ze gemmideld op 2500kcal zit.... Blokken zo dik dat je er een pen tussen kan doen. (oja, zonder AAS)

Ook je beredenering dat waarom je bent begonnen met steroiden vind ik best apart. Zodat je minder spiermassa zou verliezen?!
Ik denk dat het antwoord eerder ligt in beter dieeten dan in steroiden.
Als je goed dieet verlies je enkel wat instramusculair vocht, geen spiermassa.
Ja als jij standaard op een kcal tekort van weet ik veel hoeveel kcal gaat zitten gaat je stofwisseling net zo hard naar beneden (leptine vermindering) en zal je dus bijna niet afvallen. Daarnaast verlies je dan inderdaad veel massa, ga je vocht vast houden en zie je er focked op uit.

Dat je alleen al uitlegt dat je maanden op je spullen moet wachten en je goeie gear moeilijk te vinden is zegt eigenlijk al genoeg over je positie in de sport.

Ja over sommige dingen moet ik je zeker gelijk geven. Hoop begeleiders zijn enkel geld kloppers die er de ballen verstand van hebben en enkel resultaten behalen door mensen steroiden toe te dienen.
En ja, iedereen komt mij ook altijd vragen hoe ik groot en ripped wordt, en als ik ze het vertel hebben ze wel 8 onderzoeken uitgevoerd op zwangere koeien achter de hand om me ongelijk te bewijzen. Dus wat dat betreft deel ik je mening daarover.

Jij laat inderdaad zien hoe je het niet moet doen :)
Als een vrouw echt wat wilt gebruiken zouden ze in mijn ogen enkel hgh of var op max 20mg voor max 6 weken moeten nemen.

Maar het niveau in NL is zo laag dat dat allemaal niet eens nodig is.

Mijn advies: krijg je voeding wat beter onder de knie en blijf vooral weg van de AAS

Huh, had je niet ooit eens gezegd dat je vrouwtje op Var zat?

Das toch die grote n*ger? die zit flink aan de HGH ;)

oef wat ben ik blij miss H's reactie, de reactie van Galen, van Harpep en de alina over Sniezels vrouw te hebben gelezen, want eerlijk gezegd, stemde je artikel me nogal triest Soraja.

oef wat ben ik blij miss H's reactie, de reactie van Galen, van Harpep en de alina over Sniezels vrouw te hebben gelezen, want eerlijk gezegd, stemde je artikel me nogal triest Soraja.
Ik kwam alleen maar op te rellen though :roflol:

Maar thanks :D

Mja los van de inhoud van de post van OP heeft ze wel een punt dat de vrouwen sectie "dood" is. Als ik in de "speciaal voor vrouwen sectie"
kijk zie ik 99% van de topics gemaakt door mannen die in het verkeerde subcategorie een kuur advies vragen.

Ervaringen delen met andere vrouwen die aan AAS zitten zoals de mannen sectie zou erg nuttig zijn voor andere vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen niet gebruiken..

Mja los van de inhoud van de post van OP heeft ze wel een punt dat de vrouwen sectie "dood" is. Als ik in de "speciaal voor vrouwen sectie" kijk zie ik 99% van de topics gemaakt door mannen die in het verkeerde subcategorie een kuur advies vragen. Ervaringen delen met andere vrouwen die aan AAS zitten zoals de mannen sectie zou erg nuttig zijn voor andere vrouwen. Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen niet gebruiken..

de vrouwen sectie kan beter dood zijn dan dat er van dit soort onzin word gepost.

Zo respect voor je laptekst! Goed dat je een boekje over doet over je gebruik. Ik denk ook dat heel veel vrouwen beweren natty te zijn maar het niet zijn. Ook besef ik me dat een bepaald fysiek natty ook niet haalbaar is.

Toch is er een maar. Na zo'n kuur verlies je bijna alles weer en er volgen vele nieuwe kuren. Bijwerkingen worden na herhaaldelijk kuren steeds meer zichtbaar en dan?

dat punt staat mij er zo in tegen. Ik zie mijn broertje kuur na kuur groeien, krimpen en weer groeien. middelen worden steeds zwaarder en de mentaal is hij na zo'n kuur echt slecht aan toe. Verleidelijk is het natuurlijk wel (helemaal als je weken stil staat). Toch is aas naar mijn idee geen duurzame oplossing. Het is meer een soort langdurig abonnement een mooier lijf. Ook niet verkeerd (je leeft immers maar 1 x) maar daar kies je dan voor. niet voor die ene kuur, maar herhaaldelijk kuren tot je er geen zin meer in hebt.

Als ik vast loop dan kijk ik direct naar mn training, voeding, slaap, stresslevel. Het is dan een extra uitdaging om weer te groeien, maar dat maakt bodybuilding ook zo boeiend. Aas maakt het allemaal (tijdelijk) een stuk makkelijker.

Ik ben het niet met alles eens wat je schrijft. Wel dat gewicht niks zegt als het om trainen gaat, toch moet een vorm van progressive overload hebben. dwz meer volume, of meer gewicht, of minder rust etc. Je lichaam adapteerd nogal snel. Wat betreft het noteren van trainingen kun je veel baat bij hebben. Ik train ook lichter als ik minder fit ben maar als ik wel fit ben probeer ik wel nieuwe pr te halen met dezelfde focus en techniek. Dit helpt mentaal enorm mee:)

Had meer willen schrijven maar tikt niet zo lekker op mn foon lol

• Topic Starter Topic Starter
Hi Sp,

Wat betreft overload tijdens trainingen ben ik met je eens . Bij lichter gewicht meet intensiteit en minder rust, bij zwaarder of until failure meer rust.
Ik kan me voorstellen dat het hele proces van bouwen en verliezen behoorlijk frustrerend is voor je broertje. Daarom kiezen veel mannen er voor op te blasten en cruisen, zodat ze hun gains beter vasthouden. Nadeel voor sommige is dat je er niet meer vanaf gaat, maar misschien als je het uitrekend is het goedkoper dan pct (kuren en nakuren)

Ik heb intussen gemerkt dat er bb zijn die zeggen dat ze natural zijn, daarmee soms ook bedoelen dat ze op dt moment natural zijn. Dus, of een kuurverleden hebben maar niet meer gebruiken, of op dat moment net een na kuur achter de rug hebben.
Vrouwen verliezen denk ik niet veel gains, omdat ze ook heel laag doseren. Achja , ik zal het allemaal zelf gaan ondervinden dus wordt afwachten.

Het hele way of live van bb vind ik nog steeds boeiend, ik was natuurlijk een aantal weken terug een aantal jaar natural. Ik vind het nu ng een stukje interessanter!

En dat bijwerkingen steeds meer zichtbaar na een aantal reeks kuren zou ik niet durven zeggen. Bij mijn vriend zie ik juist dat hij steeds meer tolerantie opbouwt. Ik ben benieuwd of dt voor mij ook zo is. Ik krijg nu een klein beetje acne wat normaal is na een aantal weken, ik ben benieuwd of het ook weer zakt.

Wat is tof vind, Sp, is dat je - ook al ben je het niet helemaal met mij eens- je bericht een positieve benadering heeft.

Laatst bewerkt:
Mensen mensen toch, als je GOED kuurt en goed eet is het enige wat je na je kuur verliest VOCHT!
Of je moet echt zwaar boven het niveau zitten wat je lichaam zelf aan massa vast kan houden, maar ik geloof niet dat dat bij jullie het geval is.

Zeg aub niet dat je moet blasten en cruisen om je massa vast te houden.

Ik ben nu wel erg benieuwd naar fotos van jou en je vriend....

Terug
Naar boven