MuscleMeat

Mijn Filosofie&Ervaringen: AAS, Dieten, Training, Toekomst

Bezoekers in dit topic

Ik heb in zoverre ervaring ermee dat de opmerking:



niet klopt.

Ik heb dan geen verstand van AAS, maar ik heb wel verstand van gezond verstand dat zegt dat als je eruit ziet alsof je uit een tijdschrift bent geknipt (ik ken iemand) zit je niet per se aan de AAS. Zij beweert dit wel en hierop haak ik in.

Ik bepaal het niet, ik zei ''denk ik''. Dat geeft aan dat ik eraan twijfel of dit voor mij nog wel zo is.

Begrijp me niet verkeerd, maar je pakt mij er wel lekker op, maar er zijn meerdere mensen in dit topic die het met mij eens zijn dat bepaalde onderdelen niet kloppen en ze een houding heeft die niet erg welkomend is voor vrouwen die willen beginnen met AAS.

En ja, het kan bij mij ook wel wat minder hard, daar heb je gelijk in.


Whahahahahaaa deze gaat in mijn sig!!
Dit is gewoon net zo sig waardig als Vlora en Vauna en ander luppie quotes.
 
Lees hier veel insecurity issues, vooroordelen en gebrek aan kennis. Nevertheless, die onvruchtbaarheid, is toch weg te werken met HCG?

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Als ik dit verhaal, motivatie en kennis van zaken vergelijk met de kuurvoorstellen in de AAS sectie dan kom ik tot de conclusie dat het bovengemiddeld goed is. Ik kan niet om de conclusie heen dat er twee maten gemeten wordt wat mannen en vrouwen betreft. Waarom wel begrip voor knulletje van 19-20 die niet wil wachten en zonder kennis eind mei aan de winny wil om beachproof te zijn en niet voor Soraja die echt langer traint en naturel veel meer geprobeerd om haar doelen te bereiken?

Iemand die eerlijk is in een paar jaar doelen wil bereiken waar MissH het wellicht naturel bereikt in 12 jaar (en goede genen). Zo zijn we (bijna) allemaal toch met AAS, we zoeken allemaal een shortcut. Ik waardeer het erg dat er eindelijk een vrouw is in deze sectie die hier open en eerlijk over is en over wil schrijven.

Waarom zijn er in dit topic zoveel mannen die met twee maten meten? De meetlat voor het knulletje van 19 en de torenhoge meetlat voor vrouwen? Waarbij ik ook het idee heb dat het een principe kwestie is, mannen gewoon niet willen dat vrouwen ook van de verboden vruchten snoepen die AAS heten....Ik vind persoonlijk niet dat het kan dat ik voor mezelf AAS kan goedkeuren en ze vrouwen principieel kan onthouden. Ik doe beroep op het zelfbeschikkingsrecht over mijn lijf en wil noch dat de overheid/sportschool/omgeving me hierin betuttelt. Ik kan en wil dus niets anders als vrouwen respecteren in hun zelfbeschikkingsrecht.

Ook al ben ik het met je eens. Ik denk dat het veel primitiever ligt. Spieren is voor de dominante mannetjes, en die willen geen concurrentie van de vrouwtjes. Dat is volgens mij de grootste reden.

Los daarvan, heb ik evenveel respect voor vrouwen die doelen bereiken als mannen, AAS of niet idc. Maar gespierde vrouwen passen nou eenmaal niet in mijn schoonheidsbeeld (en dat van vele anderen). Ook dat is een belangrijk punt. Een fit lichaam hebben is nice, maar er zijn grenzen. Net zoals mijn vriendin 'shredded' er niet uitzien vindt.
 
Edit: ookal heeft de 42 jarige puber het gequote, toch haal ik het weg.

Je hebt echt een hatelijke toon ofzo..als je vrouwen wilt adviseren voor iets, zou het handig zijn als je die 'agressieve' toon weghaalt.
Ik ken iemand die is redelijk gespierd (meer dan gemiddeld zegmaar) en is rond de 6-7 procent vet. Hij heeft geen anabolen oid gebruikt.
Wil je nu zeggen dat niemand iets van hem moet aannemen want hij is een loser, omdat hij geen AAS gebruikt?

Fysiek en kennis zegt niet alles..als je Mark Rippetoe nu ziet, zou je dan ook denken: nou aan hem hoef je niks te vragen, die weet niks..?

Als we dan even on topic kunnen gaan.

Soraja, hierbij weer mijn post. Zoals ik zei ergens terug, kwam het van mij misschien wel wat hard uit de hoek, maar dit is niet de bedoeling. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet brengen, maar mijn bedoeling was om duidelijk te maken dat je, door je stellingen in je openingspost, in mijn opzicht juist vrouwen wegjaagt van kennis maken met AAS.
Ik ben serieus benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen, die waren niet alleen om een punt te maken, ik wilde ook graag weten hoe jij daar dan over denkt, omdat je er zo stellig in bent in je openingspost.
 
Laatst bewerkt:
Verstand hebben van gezond verstand is iets anders dan gezond verstand hebben.
Jij hebt het sowieso niet, dat is iets dat duidelijk is.
Het enige dat jij doet is kijken waar ik post, bedenken of je iets achterlijks kan zeggen zoals altijd en dat dan ook doen. Heb je uberhaupt wel een leven? Ik gok van niet.

:roflol:

Hoe kan je nou verstand van gezond verstand hebben?
Dit moet toch wel de meest ridicule uitspraak van 2014 zijn en misschien wel van de afgelopen tien decennia.

Ik kijk niet waar je post raar kind, mocht je willen, pfff je bent nog paranoia ook.
Ben ook niet zo vaak op het forum als jij dat bent.
Jij valt op en je bent vervelend dat vinden er meer hier op het forum.
Zo krijg je last met mensen.
Denk er over.
 
El Hombre ikw aardeer het dat je voor mij opkomt,
Toch is het ook niet leuk voor Hell dat ze onfatsoenlijk en onvolwassen genoemd wordt. We zitten hier allemaal maar schter de pc en daaruit kan je toch niet 100 iemands persoonlijkheid bemerken.

Even voor de duidelijkheid: Ik kom dus niemand de les lezen, en ik vind ook niet dat mijn post zo overkomt. Ik heb duidelijk gemaakt , ook in andere posts, dat ik slechts een beginnen ben en niet veel weet over aas. In theorie misschien het eea, maar daar kan ik niet vanuit gaan omdat ik het zelf (nog) niet heb ervaren.
En dat het niet uitnodigend zou zijn voor aas gebruik vind ik tegenstrijdige stelling aangezien ik eerder een post heb gelezen (weet niet meer van wie? hier ergens geloof ik) dat ik juist vrouwen aanspoor om het te gebruiken.
Nu, het is geen van beide. Ik heb wel een aatal prive berichten ontvangen van vrouwen die vragen om wat meer informatie. Toch kan ik alleen uitgaan van mijzelf

Hell, om je vraag te beantwoorden:
Die vriend van jou kan best een natural zijn. Persoonlijk denk ik niet dat een man op 6% kan zitten en groot en gespierd kan zijn, maar hey, dat is misschien ook omdat ik niemand ken die dat is.
Mijn manier van schrijven is wellicht tegen het verkeerde been, maar so be it.

Natuurlijk kan een mark rippetoe je wel advies geven. Maar traint hij bij jou in de sportschool? Of andere coaches? En zo ja, gaat hij je dat advies dan ook wel geven? Er zijn in NL zat coaches, en die misschien zelf gebruiken en gebruikt hebben, maar hier ook geen boekje over open doen, laat staan advies geven, over hun atleten.
Uitzonderingen natuurlijk daargelaten.

De hele reden dat ik dit stukje schreef is omdat ik toch het vaakst het scenario tegen kom waar de ene magere aan de andere skinny gaat vragen hoe ze moeten trainen , dieten enzovoorts, en beiden hebben ze er geen ballen verstand van. Iedereen staart naar mijn vriend, en draaien een beetje om hem heen, maar de meesten vragen niks. Als jij aan het sporten bent en je ziet een gespierde vrouw, zou je haar dan eerder wat vragen of aan een vrouw die dat niet is?

En Bodybuilding is AAS, in het buitenland wel. In nederland staat aasgebruik in vergelijking in de kinderschoenen en is het een taboe, en daarom zijn er heel veel naturlas , ook op het podium.
 
Edit: ookal heeft de 42 jarige puber het gequote, toch haal ik het weg.

Gelukkig was ik op tijd want deze houden we er in, blijft for ever in me sig :p




Als we dan even on topic kunnen gaan.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

El Hombre ikw aardeer het dat je voor mij opkomt,
Toch is het ook niet leuk voor Hell dat ze onfatsoenlijk en onvolwassen genoemd wordt. We zitten hier allemaal maar schter de pc en daaruit kan je toch niet 100 iemands persoonlijkheid bemerken.

Jij bent een sterke meid met een krachtige eigen persoonlijkheid afgaande op hoe je jouw verhaal neergezet hebt, je kan prima voor jezelf opkomen.
het gaat niet daar om, er loopt nog meer in een ander topic, Hell is overal en start ook bijna overal discussies, de vrouwelijke angelus noemen ze haar ook wel al was angelus nog grappig op zijn tijd.

Ik ga je topic uit en wens je alle succes met het trainen en je doelen, take care!
 
Ik denk dat ik van je begin te houden El Hombre :p
 
Als jij aan het sporten bent en je ziet een gespierde vrouw, zou je haar dan eerder wat vragen of aan een vrouw die dat niet is?

Rest, zie karma ;)
Ik wilde alleen deze vraag beantwoorden via hier, omdat het in karma niet meer past :o
Eerlijk gezegd; ik vind het logisch dat meerderheid van de mensen dan naar de gespierde vrouw gaan, echter, ben ik niet de meerderheid en vraag ik tips aan degene die de oefeningen normaal doet.
Dit klinkt raar, maar ik bedoelde te zeggen dat als de gespierde vrouw bijvoorbeeld deadlift zonder de grond te raken, en de niet gespierde vrouw doet dat niet (en ze hebben allebei en redelijk hoog lift gewicht tov reps) zou ik eerder naar de minder gespierde vrouw gaan.

Maar, zoals ik al zei, logischerwijs kiezen de meeste de gespierde, vooral beginners.
 
Rest, zie karma ;)
Ik wilde alleen deze vraag beantwoorden via hier, omdat het in karma niet meer past :o
Eerlijk gezegd; ik vind het logisch dat meerderheid van de mensen dan naar de gespierde vrouw gaan, echter, ben ik niet de meerderheid en vraag ik tips aan degene die de oefeningen normaal doet.
Dit klinkt raar, maar ik bedoelde te zeggen dat als de gespierde vrouw bijvoorbeeld deadlift zonder de grond te raken, en de niet gespierde vrouw doet dat niet (en ze hebben allebei en redelijk hoog lift gewicht tov reps) zou ik eerder naar de minder gespierde vrouw gaan.

Maar, zoals ik al zei, logischerwijs kiezen de meeste de gespierde, vooral beginners.

ik weet het niet hoor...
kan ook nogal intimiderend zijn en dan kijk je naar je je "naastgelegen ontwikkeling": diegene die net iets beter is dan jij
 
Nicky ja daar is ook wel weer wat voor te zeggen, ben ik met je eens. Verschilt per persoon denk ik.
@hell; Tegenwoordig zie je p fb de meest rare oefeningen voor bij komen (check Michelle lewin) waar mensen de kunst ervan maken de meest vreemde oefening neer te zetten. Niet my cup of tea maar zo zie je maar dat iedereen Eem andere voorkeur heeft
 
Nou Michelle Lewin vind ik een genot om naar te kijken. Hoe vreemder zij haar glutes oefeningen doet hoe geconcentreerder ik deze bekijk.
 
Hoe kan je nou verstand van gezond verstand hebben?

Wil je dat iemand je uitlegt wat ergens verstand van hebben inhoudt?

ben jij trouwens niet die G die zweert bij street smarts en de nutteloosheid van een opleiding :roflol:
 
Nou Michelle Lewin vind ik een genot om naar te kijken. Hoe vreemder zij haar glutes oefeningen doet hoe geconcentreerder ik deze bekijk.


Michelle is fucking hot.
 
Wil je dat iemand je uitlegt wat ergens verstand van hebben inhoudt?

ben jij trouwens niet die G die zweert bij street smarts en de nutteloosheid van een opleiding :roflol:

Beste iemand,

Ja ik wil dat, ik wil het zo graag, leg me uit en verlos me uit de duisternis met uw licht in de vorm van uitleg.

No homo?
 
Ga je ook een logje bij houden Soraja? Ben wel benieuwd naar jou ervaringen:)
 
Hi SP,
Een logje is niet echt mijn ding, maar ik zal af en toe wel een berichtje posten over mijn resultaten en ervaring met andere aas.
 
Zo ik ben lang weggeweest! Ik kwam er nu pas achter dat de site anders heet. Misschien zijn er ook wat minder trollers nu? :)

Even een korte Samenvatting van mijn bevindingen:

Var is top! Geen sides, ben bijna 10 maanden on geweest. Nooit hoger dan 15mg en op zijn laagst 5mg.
Is het je geld waard...? Voor mij wel, ik heb het voornamelijk gebruikt om mijn spiermassa te kunnen vasthouden tijdens cutten. Ik ben overigens niet 'keihard' gaan cutten, heb dit als natural geprobeerd en byebye spiermassa.
Ik heb niet zichtbaar spiermassa gegaint op var denk ik zelf, echter heb ik wel wat meer spiervolume. Maar of dat door de var komt..denk het niet. Het is geen wondermiddel en dat had ik ook niet verwacht.
Daarvoor heb je andere aas nodig, die ik ook heb geprobeerd, maar mijn lichaam kan er niet tegen. Ik krijg heel snel bijwerkingen die ik niet kan accepteren.
Dusss momenteel gebruik ik niets, maar dat komt door mijn meest recente investering, een borstvergroting. Ik wil dit al sinds mijn 15e dus het werd verdorie tijd. Ik had al weinig, en door mijn lage Bf is er niks overgebleven. Ik had een decolleté zonder borsten!
Als ik weer volledig kan trainen ga ik cutten tot ik een wedstrijd shape heb (zit nu op 13%, 51 kg, 1.59m ) en uiteraard gebruik ik anavar om mijn spiertjes enigsinds te beschermen. Het enige wat ik verder jammer vindt aan var is dat het kort werkend is.
 
13% is wedstrijd shape voor vrouw.

Wat bedoel je met kortwerkende var?
 
In theorie ja, maar ik moet nog iets verder zakken wil ik er ripped uit zien. Ik heb nog wat vet op mijn buik en alles mag een tikje droger. Maar geen idee hoe ik er uit ga zien als ik weer volledig kan trainen. Miss is mijn vet% dan ook wel anders.
Het wordt een spiegel kwestie en meer niet

Var is kort werkend, ik had graag gewild dat er injectables van var waren en dat het langer in je systeem zit zoals mast bv.
Ik kan vast wel een combi van var en primo in een spuit krijgen maar dat is niet legit en dat risico wil en kan ik niet nemen.
. Ik zou sowieso liever geen pillen nemen als ik kon kiezen voor injecties omdat het niet over je lever gaat. maar gelukkig is var niet echt levertoxic
 
Back
Naar boven