AndroidHealthClinic

Mijn flexcup 2012 avontuur begint morgen.. (17-01-2012)

Bezoekers in dit topic

Tamarakern

Cool Novice
Lid geworden
12 jan 2012
Berichten
34
Waardering
3
Lengte
1m63
Massa
57kg
Vetpercentage
22%
Ik ga morgen met een strak trainingsregime beginnen..
Ik was sinds vorig jaar gelukkig al 13 kilo kwijt door veel trainen en mega gezond te eten en in mijn 3 weken vakantie zelfs nog extra 2 kilo kwijt inplaats van aangekomen en dat heeft mij nog meer gestimuleerd!!!

Mijn trainingavontuur voor de flexcup2012 gaat beginnen..

Ik ben +\_ 1m63/65 en weeg 57 kilo en een vet% van 22% :cool:
Nog wel te hoog maar ga eerst beginnen met m'n spiermassa verder op te bouwen en m'n laatste periode pas m'n vet% omlaag te gaan brengen.. Maar als t goed is ga ik begeleiding krijgen in m'n voeding en in m'n trainingen..

IK HEB ER ZIN AN!!!
 
good luck !
 
leuk
Dus je hebt nu ca 8 maanden om in shape te komen?
 
dat word bikkelen dan.. 8 maanden gaan zo voorbij

succes!
 
Leuk! Succes! :)
 
Veel succes, aan je foto's op het internet te zien ben je al aardig goed op weg!
 
spannend zeg! maar ook erg leuk. veel succes!
 
Flexcup 2012 is in december dus nog 11 maanden :) gelukkig maar binnenkort komen er foto's voor en elke maand weer nieuwe.. Btw iemand nog tips???
 
Flexcup 2012 1echte dag training..

Ik ga morgen met een strak trainingsregime beginnen..
Ik was sinds vorig jaar gelukkig al 13 kilo kwijt door veel trainen en mega gezond te eten en in mijn 3 weken vakantie zelfs nog extra 2 kilo kwijt inplaats van aangekomen en dat heeft mij nog meer gestimuleerd!!!

Mijn trainingavontuur voor de flexcup2012 gaat beginnen..

Ik ben +\_ 1m63/65 en weeg 57 kilo en een vet% van 22% :cool:
Nog wel te hoog maar ga eerst beginnen met m'n spiermassa verder op te bouwen en m'n laatste periode pas m'n vet% omlaag te gaan brengen.. Maar als t goed is ga ik begeleiding krijgen in m'n voeding en in m'n trainingen..

IK HEB ER ZIN AN!!!


Eerste training:

Ging echt lekker.

Rug, triceps en Core getraind.

Rug: lat pull down, seated row, bent over row
Triceps: triceps arm extension with rope, triceps kickback
Core: (op de buikspiermatten) reversed crunch in combi legdrop, sidetwist, sidetwist with legextension, 90*90*, bodyscisors, reversed quadruped, inchworm hold, prone iso abs, Side iso abs, Side iso abs with db twist, push Up hold handslap.

Kracht: 3 setjes, elk setje verzwaard en 1ste setje 12 h.h., 2de setje 8 h.h., 3de setje 6h.h..

Voeding gaat goed: weinig tot geen koolhydraten, voldoende fruit, vis/vlees/kip, groente en onverzadigde vetten en noten.


Morgen borst en biceps en ofcourse Core :-D

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 18:24 ----------

Veel succes, aan je foto's op het internet te zien ben je al aardig goed op weg!

Ach thanx!!! :):)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 18:25 ----------

spannend zeg! maar ook erg leuk. veel succes!

Dank je heb er ook mega veel zin in .. :D
 
Heel veel succes! Ben benieuwd naar je progressie! Zet je hier ook foto's neer?
 
Leuk om te volgen! Succes ermee.

Doe je ook mee aan die Flex Challenge?

Maar waarom zoveel core oefeningen?
 
Leuk om te volgen! Succes ermee.

Doe je ook mee aan die Flex Challenge?

Maar waarom zoveel core oefeningen?

Core is voor je houding en bescherming van je centrum van je lichaam en ruggenwervel en heb problemen met m'n si-gewricht en dat moet ik goed onderhouden.. Iedereen eigenlijk.. Al je kracht, posture etc komt uit je Core.. Zonder sterke goed onderhouden moves And stabilizers heb je meer kans op blessures en val je in elkaar als een huis zonder fundament.. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 16:26 ----------

Foto's komen eraan :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
I know ik krijg ze niet via m'n iPhone of iPad niet downloaden :(
 
Back
Naar boven