AndroidHealthClinic

Mijn foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

steege2

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
48
Waardering
0
23 jaar
92 kilo

begon toen ik 18 was en woog toen 74 kilo

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat is je lengte? Goede progressie
 
ik ben 1.88

ik train pas 3 kwart jaar echt intensief, 4 a vijf keer per week

daarvoor heb ik steeds maar 2 keer per week getraint en ook een jaar gestopt
 
Hoi, je ziet er goed uit! Maare 11%? Waarschijnlijk een Tanita weegschaal / vetmeter gebruikt? Als jij 11% hebt, dan heb ik 8% :D Sorry, niet lullig bedoeld hoor, misschien ligt het aan de foto ofzo?
Keep up the good work!
 
Ik heb het met zo'n elecktrisch ding laten meten het was 11,6 %om precies te zijn, hij klopt wel hoor, mijn trainingsmaatje is erg droog en die had 8 %
 
Ik laat me om de 2 weken meten en mijn vetpercentage ligt rond de 14% en ik zie er gedefinieerder uit. Ik denk dat jouw percentage rond dezelfde als die van mij ligt, dan niet hoger. Ik wil niet vervelend doen, maar laat je % eens meten met een 'ouderwets' vetmetertje op de buik, rug, biceps en triceps.
 
Ziet er groot uit, maar de volgende keer als je foto's maakt moet je zorgen dat het licht van boven komt. Dit accentueert je spieren wat meer.
 
bedankt voor de tip johny !
 
Precies, je neemt de woorden uit m`n mond. Zit zelf ook op +- 14% en ben ook iets gedefinieerder. Dus vandaar...

Originally posted by Jordees
Ik laat me om de 2 weken meten en mijn vetpercentage ligt rond de 14% en ik zie er gedefinieerder uit. Ik denk dat jouw percentage rond dezelfde als die van mij ligt, dan niet hoger. Ik wil niet vervelend doen, maar laat je % eens meten met een 'ouderwets' vetmetertje op de buik, rug, biceps en triceps.
 
hmm ziet er al best goed uit :thumb:

alleen lijkt alsof jij je bovengedeelte van je borst minder trained als midden en onder.

plaats es wat fotos van je rug/buik
 
foto rug

Hier een foto van mijn rug

[Abeelding niet meer beschikbaar]



En nou wil ik niks meer horen over het vet percentage :p
Ik zal het nog een keer laten meten ;)


En met mijn bovenkant borst ben ik ook bezig te verbeteren
Net als de rest want we zijn er nog lang niet !

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb nog niet zoveel definitie omdat ik eerst massa wil kweken

Kom maar met de opmerkingen :cool: :eyebrow:
 
Nou ja, toch wel aardig groot! Armen lijkt me super! Rug moeilijk beoordelen.. weet het zo niet. Schouders mag wel meer denk ik. Sorry, maar vet% is toch wel meer dan 11 :D Boeit verder ook niet. Ben zelf nog lang niet zo groot (en vet... LOL), dus zal verder geen negatieve commentaar leveren :)
Misschien een stomme vraag, maar doe je ook oefeningen zoals deadlifts of back extensions?
 
Originally posted by AstroNiels
Nou ja, toch wel aardig groot! Armen lijkt me super! Rug moeilijk beoordelen.. weet het zo niet. Schouders mag wel meer denk ik. Sorry, maar vet% is toch wel meer dan 11 :D Boeit verder ook niet. Ben zelf nog lang niet zo groot (en vet... LOL), dus zal verder geen negatieve commentaar leveren :)
Misschien een stomme vraag, maar doe je ook oefeningen zoals deadlifts of back extensions?

nee die doe ik niet, ik doe chin-ups, seated cable row, lat machine pulldowns, close grip pulldowns, one arm cable rows.


Mijn rug is nog niet zo goed

schouders ben ik ook hard mee bezig want die lopen achter, is mijn zwakke punt een beetje
 
Zie, dat dacht ik al een klein beetje omdat ik volgensmij toch duidelijk kan zien dat je voor de onderrug geen specifieke oefeningen doet. Als je die wel goed zou trainen zou je duidelijk 2 spieren kunnen zien lopen.
Maar is ook zeker wel belangrijk om te doen, dus bij deze een aanrader. Vooral deadlifts, ik ga er geweldig mee vooruit!
 
Ja, idd. Bovenrug en met name de traps zijn echt super:eek: , ben het verder met Astro eens.

(steege2, je vermeldt niet dat je ook shrugs doet, doe je die? Ik vind ze ECHT goed voor de traps, maar dat is misschien niet waar je aan hoeft te werken)
 
wat zijn shrugs ?

machine cable row pakt ook je onderrug aan, maar ik zal eens kijken wat we kunnen doen :)
 
shrugs:
7mPD2iEiDckoGX0UgChx36wY_kjRhbDN.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt niet te vegrelijken met deadlifts!!
Doe eens voor de gein. Natuurlijk niet direct 150Kg pakken!
Eerst de uitvoering onder de knie krijgen, want volgensmij is het een oefening die je wel bijzonder goed moet uitvoeren om blessures te voorkomen.
Maar de naam klinkt meer afschuwelijk dan dat de oefening is.

Originally posted by steege2
wat zijn shrugs ?

machine cable row pakt ook je onderrug aan, maar ik zal eens kijken wat we kunnen doen :)
 
nou zo te zien is shrugs voor je trapecius, en niet voor je rug. En ik zal de deadlifts es gaan proberen een vriend van me doet die wel dus die kan me het mooi laten zien :)
 
Back
Naar boven