XXL Nutrition

Mijn foto's na 1 jaar en een aantal maanden trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hier zijn mijn foto's:

post over een paar maanden wel een paar foto's.. kijken of jullie advies mij geholpen heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Leuke schouders, rug en buik...
Borst en armen mogen best wat groter (in verhouding).
Toch al goed bezig, volhouden!!! :thumb:
 
Originally posted by Big Byron
Leuke schouders, rug en buik...
Borst en armen mogen best wat groter (in verhouding).
Toch al goed bezig, volhouden!!! :thumb:

toch heb ik vroeger me borst t meeste getrained van al mn hoofdspiergroepen. en me biceps en tripes train ik elke week 2x.

nu train ik me borst even hard als de andere hoofdspiergroepen.
 
misschien ligt het daar ook wel aan dat je ze misschien het meest heb getraind en wie weet wel hebt overtraind.
 
Waarschijnlijk zullen daarom je armen niet ideaal groeien omdat je ook je belasting heb bij andere spiergroepen van je triceps en biceps.

Verder goede foto s denk dat je verleden in de vechtsport je veel geholpen heeft.
 
Originally posted by Zwier
Waarschijnlijk zullen daarom je armen niet ideaal groeien omdat je ook je belasting heb bij andere spiergroepen van je triceps en biceps.

Verder goede foto s denk dat je verleden in de vechtsport je veel geholpen heeft.


dus volgens jou, zullen me armen MEER groeien als ik ze minder train dan dat ik nu doen?
 
Originally posted by Frenkpie



dus volgens jou, zullen me armen MEER groeien als ik ze minder train dan dat ik nu doen?
Yep - spieren hebben ook tijd nodig om te groeien en dat kan niet als je ze constant belast!
 
Originally posted by Big Byron
Yep - spieren hebben ook tijd nodig om te groeien en dat kan niet als je ze constant belast!

hmm, tussen mijn biceps en triceps trainingsdagen zit minimaal 48 uur tussen... dan zouden ze toch genoeg kunnen rusten.. of niet genoeg? omdat ik ze gebruik wanneer ik rug/borst/schouders train .. en daarmee de spieren ook n beetje gebruik... ?


p.s. zaterdag is mijn rust dag.. die dag doe ik helemaal geen sport...
 
Originally posted by Frenkpie
hmm, tussen mijn biceps en triceps trainingsdagen zit minimaal 48 uur tussen... dan zouden ze toch genoeg kunnen rusten.. of niet genoeg?
Rusten, ja, groeien - nee... Je kan geen spiergroep om de twee dagen trainen en verwachten dat je optimale groei hebt. Betwijfel zelfs of het genoeg is om degelijk te herstellen (herstellen =/= groeien).
 
Ziet er goed uit kerel! Schouders en trapezius zijn goed, kan verder niet echt oordelen omdat foto`s niet erg compleet zijn, maar tis al een aardige indruk!
Benieuwd naar een dubble bicep pose, een latspread en een side chest. Omdet je 1rm bankdrukken naar mijn idee best hoog is.
Keep up the good work!
 
Originally posted by AstroNiels
Ziet er goed uit kerel! Schouders en trapezius zijn goed, kan verder niet echt oordelen omdat foto`s niet erg compleet zijn, maar tis al een aardige indruk!
Benieuwd naar een dubble bicep pose, een latspread en een side chest. Omdet je 1rm bankdrukken naar mijn idee best hoog is.
Keep up the good work!


uuhmm.. sorry ik ben nog behoorlijk nieuw in bodybuilding.. maar kun je me wat voorbeelden laten zien hoe ik een dubbele bicep pose en een latspread en een side chest doe?
:rolleyes:
 
Ik ben wat dat betreft ook heel nieuw hoor, maar zie de volgende links:
[Link niet meer beschikbaar] (kun je rug goed laten zien)
[Link niet meer beschikbaar] (latissimus dorsi = vleugels)
[Link niet meer beschikbaar] (triceps)
[Link niet meer beschikbaar] (biceps)

Ik ken de poses ook niet uit m`n hoofd hoor, maar vroeg dit aan jouw omdat je (vind ik) nogal wat kunt bankdrukken. Veel mensen gebruiken daarvoor erg veel schouders, lats (als ik me niet vergis) en triceps voor. Daarom was ik benieuwd naar die spiergroepen specifiek :) En biceps zijn ook altijd leuk om te laten zien.
 
Originally posted by Big Byron
(herstellen =/= groeien).

Herstellen is niet groeien! Herstellen is de schade die je met je training hebt toegebracht gerstellen. Dan ben je feitelijk weer op hetzelfde punt als voor je laatste training. Van daarui begint de supercompensatie, wat groei inhoud!
 
Back
Naar boven