XXL Nutrition

mijn foto's na 1 maand, verschil? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hoi ik heb dan een nieuw schema getest (eet en train) en dit is het verschil in 1 maand. ow. train nu bijna 2 jaar.

specs: 1.72
gewicht: 74-75 kg
BF: 12-13 %


*edit.. klote werkt niet. ik upload de foto's ergens anders.

*edit2.. ok ff op pbase geupped:

http://www.pbase.com/frenkpie/inbox

tell me what u think of the difference.
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit. maar waar zijn je voorfoto's?
 
dat zijn de voor foto's.. + na foto's

hmm miss niet duidelijk bijgeschreven
aah ok:

foto's met 1 erachter.. zijn de foto's 1 maand geleden. en de foto's met een 2 zijn vanmorgen genomen..


dit zijn dus foto's wanneer ik helemaal koud ben iig

*edit

dit is de comment van mijn trainer. hij is nu tijdelijk terug naar indonesie, en komt over een paar maanden terug. we hebben nog wel contact via mail. dit is wat hij zei over mijn foto's:

Here my comments:

1.Now as you can see anspanen 1 and 2. you developed the line to our arm/ biceps (look at V line in your biceps)

2. Your abs is so obvious now

3. And your lower sides chest improving, but unfortunately I could not see clearly in the picture you middle chest and upper chest.

4. It’s nothing change much to you leg, It’s already good the way it’s, the last time we only focus on your buttocks and side legs. I can see the improvement on you inner thigh. You can see the curve already.



Good work…Don’t let people distract you. To make a good body shape it’s like an art. It needs a different touch to everybody. Can you Imagine if it’s all the same, then everyone in this world would be hunk and good body. Unfortunately they are not.

Sometimes, a person need 3 months to get bigger, but some person may need 5 or 6 months. It's also depends on what type of muscle you have. To give you an example.. based on a research, to make a great abs, 60% depends on genetic. The rest 25% on food and 15 percent on exercise. And also based on a research, some one is not made to be a sprinter but born to be a sprinter. There is a certain muscle in their leg to make them run faster (I forgot what they call it).


Basically you are doing a great hard working exercise.
 
Laatst bewerkt:
:lifter:
Je gaat goed Frenkpie!! veel plezier verder :)
 
Ziet der idd zeer goed uit!! Vooral je buikspieren!!

Maak ook ff wat foto's van je rug, dat gaat best met een webcam....gewoon je muis in je hand houden.
 
hmm verschil met 1 en 2 is dat je naar een zonnebank ben geweest? :)
 
Laatst bewerkt:
Benen zien er erg goed uit!

Schouders, biceps en abs zijn duidelijk verbeterd. Enkel zou ik je goed focussen op je borst.
Spijtig dat je RUG er niet bijstaat.
 
Je zit idd wel verschil, hoe lang traint nu 2 jaar. Hmm nu even volhouden wat je nu doet 2 jaar lang en je gaat goed bloeien! :D
 
nee geen zonnebank :)

maar me webcam doet soms vreemd.. soms mooie kleuren en dan weer niet. ik heb geprobeerd alles precies hetzelfde te houden als de keer ervoor. (gordijnen open en smorgens rond de zelfde tijd)

en ja vince.. dat heb ik al gedaan en ga ik nog meer doen !!. mijn benen vind ik nu al redelijk goed, miss dat ik et nog iets groter ga maken en dan meer concenteren op de vorm. heb de afgelopen maand meer geconcentreerd op me kont en binnenkant van me benen + borst natuurlijk. (dat lag achter op de rest)

thnx for the reply's :)

*edit foto rug gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven