XXL Nutrition

Mijn foto's Nieuwe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Ja ja. zaterdag maak ik wat nieuwe foto's door het hier te plaatsen verplicht ik mezelf om de foto's ook echt te maken...

Weeg nu 109kg en heb 11% vet..
Eens kijken of jullie een beetje tervreden zijn. Houd er rekening mee dat ik een Powerlifter ben en geen bodybuilder..

Jaja ik doe wel niet mee aan de contest aangezien dat niet meer kan, maar hoop toch wel op reacties....





Ik heb de foto's maar ff verplaatst naar de eerste pagina zodat het makkelijk is te zien. ipv alle pagina te bekijken om die drie fototjes te zien.
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Champ zei:
Ja ja. zaterdag maak ik wat nieuwe foto's door het hier te plaatsen verplicht ik mezelf om de foto's ook echt te maken...

Weeg nu 109kg en heb 11% vet..
Eens kijken of jullie een beetje tervreden zijn. Houd er rekening mee dat ik een Powerlifter ben en geen bodybuilder..

Jaja ik doe wel niet mee aan de contest aangezien dat niet meer kan, maar hoop toch wel op reacties....


ben benieuwd, ouwe rukker :D
 
Jack zei:
ben benieuwd, ouwe rukker :D
idd man, ik ben ook verplicht aan mezelf om mn fotos hier te plaatsaen. worden als t goed is zondagavond geschoten...dus medio volgende week hebben we (hopelijk) 2 nieuwe fototopics:thumb:
 
Mooi zo, ben beniewd champ en Dandy! Dus snel postendie piccie's!
 
Nou inderdaad ben ook zeker zeer benieuwd.
 
ja dandy laat maar eens zien hoe groot je bent :D
 
ben benieuwd champ & dandy !
 
Frenkpie zei:
ben benieuwd champ & dandy !

hey jongens, ik had betr niets kunne zeggen maar dit is de topic van champ..die van mij komt hopelijk medio volgend eweek...bednek maar vast alle mogelijke kritieken die je maar in je hoofd rondspoken..de kritiek zal genadeloos zijn..voel t nu al:sad:

@ryu....je zal nog verbaasd worden:D
 
109 kg by 11 %, klinkt heel wat , ben benieuwd!!!

gr rob
 
en de lengte?
 
Wanneer komen de foto's nou ???
 
dan moet je lezen! zaterdag plaatst hij ze (1e post)
 
dandyman zei:
hey jongens, ik had betr niets kunne zeggen maar dit is de topic van champ..die van mij komt hopelijk medio volgend eweek...bednek maar vast alle mogelijke kritieken die je maar in je hoofd rondspoken..de kritiek zal genadeloos zijn..voel t nu al:sad:

@ryu....je zal nog verbaasd worden:D

ben erg benieuwd...

euh dandy wat waren je stats nu weer...?

was dat niet 115kg bij 1.85m met een bf% van 6?

:D

relax makker, zolang je geen frikandellen aan het eten bent op die fotoshoot van je krijg je van mij pos kritiek

:)


@champ; moeten we ons verwachten aan powerlifting foto's of bbposes?
 
bart82 zei:
ben erg benieuwd...

euh dandy wat waren je stats nu weer...?

was dat niet 115kg bij 1.85m met een bf% van 6?

117 kg:D
nee hoor, wat ik al eerder aangaf.ps na t zomertje echt voor t betere bik-en bulkwerk gaan..haphoek zal mij wel niet meer kennen maar daar komt dus na de zomer verandering in:)


bart82 zei:
relax makker, zolang je geen frikandellen aan het eten bent op die fotoshoot van je krijg je van mij pos kritiek
?


mm, je had me al door:sad:..ga de fotos voor een snackbar maken:thumb:
 
dandyman zei:
mm, je had me al door:sad:..ga de fotos voor een snackbar maken:thumb:

om de één of andere reden had ik me daar wel aan verwacht...

:D
 
1,87cm..
 
Back
Naar boven