Fitness Seller

Mijn foto's Nieuwe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wow super huge !

Je aders op je biceps lopen ook mooi gelijk waardoor ze symetries super overkomen.
 
OK ik word powerlifter, waar kan ik me inschrijven :D
 
Echt mooi man. Niet freaky ofzo, perfect! Later als ik groot ben wil ik er ook zo uitzien. :D
 
admin zei:
Je ziet er eerder uit als bodybuilder dan als PL. Ook al ben je als PL ook zeer goed bezig!

Had je BF zelfs hoger verwacht, je dieet zit dus wel goed neem ik aan.
Denk dat wido nu wel zen mond zal houden als hij deze foto's ziet ;) :D

wie zei dat powerlifters vetzakken zijn en er niet goed uit kunnen zien? ;)
 
Mooi man, je ziet op de foto dat je sterk bent!

Idd Spike, PL'ers hoeven zeker geen vetzakken te zijn. Ik plaats mijn foto's eind volgende maand es op dit forum.
 
Damn ziet er groot en vooral krachtig uit. Wat waren je stats ook al weer en ben je naturel?
Wat voor schema hanteer je?
 
Laatst bewerkt:
Champ, ziet er erg goed uit. Ik heb eigenlijk geen commentaar, misschien je borst. Zeg ik heel voorzichtig hoor.
 
Je BORST??? Misschien te groot voor een PL ja, maar voor de rest, schitterend fort heb jij opgebouwd...

Ik vermoed wel dat je de bicepsoefeningen als PL toch niet hebt kunnen laten, maar da's maar een kleine zonde :d
 
Dank jullie allemaal.. Had eigenlijk niet zoveel positieve reacties verwacht.

Mijn stats nogmaals 109kg 11% 187cm.
In oktober op een wedstrijd hoop ik squat van 280, deadlift van 280 en bankdruk van 200+.

Biceps ga ik aan werken en tricpes ook!
Verder train ik nu 4,5 jaar.

Moet zeggen dat toen ik 115kg woog met 16% dat ik niet echt veel aandacht kreeg van vrouwen.
Maar nu me vet% lager is.....

Nou ja bedankt en ik hoop dat het nog wat wordt met me :thumbup:
 
munk zei:
Mooi man, je ziet op de foto dat je sterk bent!

Idd Spike, PL'ers hoeven zeker geen vetzakken te zijn. Ik plaats mijn foto's eind volgende maand es op dit forum.


hoe lang ben jij? en wat s je vet %? want jij hebt ook een aardig gewichtje :D

ben benieuwd naar jouw pics munk....
 
Massive bro! Je ziet r echt wel HUGE uit! Zeer netjes, vooral zo door gaan! :) :thumbs:
 
Champ zei:
Dank jullie allemaal.. Had eigenlijk niet zoveel positieve reacties verwacht.

Mijn stats nogmaals 109kg 11% 187cm.
In oktober op een wedstrijd hoop ik squat van 280, deadlift van 280 en bankdruk van 200+.

Biceps ga ik aan werken en tricpes ook!
Verder train ik nu 4,5 jaar.

Moet zeggen dat toen ik 115kg woog met 16% dat ik niet echt veel aandacht kreeg van vrouwen.
Maar nu me vet% lager is.....

Nou ja bedankt en ik hoop dat het nog wat wordt met me :thumbup:

nooit eens gedacht om weer terug te switchen naar BB en een paar wedstrijden mee te pakken?
 
Champ zei:
Moet zeggen dat toen ik 115kg woog met 16% dat ik niet echt veel aandacht kreeg van vrouwen.
Maar nu me vet% lager is.....:
komt door die baard:D
die tekent beter af bij een lager %


Champ zei:
Nou ja bedankt en ik hoop dat het nog wat wordt met me :thumbup:

jong jong klinkt weer lekker deprimerend..heb je niet genoeg complimenten gehad:):thumbup:
 
Frenkpie zei:
hoe lang ben jij? en wat s je vet %? want jij hebt ook een aardig gewichtje :D

ben benieuwd naar jouw pics munk....


Ik ben 1m90 groot en weeg 110kg voor het moment. mijn vet% ligt denk ik rond de 16%.
 
Champ zei:
Dank jullie allemaal.. Had eigenlijk niet zoveel positieve reacties verwacht.

Mijn stats nogmaals 109kg 11% 187cm.
In oktober op een wedstrijd hoop ik squat van 280, deadlift van 280 en bankdruk van 200+.

Biceps ga ik aan werken en tricpes ook!
Verder train ik nu 4,5 jaar.

Moet zeggen dat toen ik 115kg woog met 16% dat ik niet echt veel aandacht kreeg van vrouwen.
Maar nu me vet% lager is.....

Nou ja bedankt en ik hoop dat het nog wat wordt met me :thumbup:


go for it? Op naar de 800 :D
Ben jij volgend jaar nog junior?
 
Wholie shit! ****ing groot kerel!

Ik herinner me nog een post van je dat je zei dat je echt grote quads had. Nu ben ik echt heel benieuwd geworden :D
 
Champ heb je trouwens nog foto's van je rug en benen? :thumb:
 
Spike zei:
wie zei dat powerlifters vetzakken zijn en er niet goed uit kunnen zien? ;)
Vetzakken heb ik nooit gezegd, maar weinig PL zijn zo massief en droog. (+-10%) Dus zijn dieet verschilt toch wel van dat van de doorsnee PL vermoed ik :)
 
Back
Naar boven