XXL Nutrition

Mijn foto's Nieuwe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ziet er heel goed uit!

Wat zijn je maten btw? ( vooral borst/rug en schouders wil ik weten ;) )
 
TJEEZ! dat ziet er echt freaken uit zeg! (volgens mij is dit mijn eerste post) Ben al erg lang lid van het engelse board en via een member van dit board kwam ik hier terecht.

Maar keep up the hard work! het ziet er echt hartstikke goed uit, champ!
en net wat de andere jongens zeggen hier? misschien een idee om met deze fysiek eens een bodybuild wedstrijd mee te doen?
 
yo

Champ zei:
Ja ja. zaterdag maak ik wat nieuwe foto's door het hier te plaatsen verplicht ik mezelf om de foto's ook echt te maken...

Weeg nu 109kg en heb 11% vet..
Eens kijken of jullie een beetje tervreden zijn. Houd er rekening mee dat ik een Powerlifter ben en geen bodybuilder..

Jaja ik doe wel niet mee aan de contest aangezien dat niet meer kan, maar hoop toch wel op reacties....





Ik heb de foto's maar ff verplaatst naar de eerste pagina zodat het makkelijk is te zien. ipv alle pagina te bekijken om die drie fototjes te zien.
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]


ziet er goed uit man.

ik zou graag je training scehma willen bekijken.

zou je hem voor me willen posten.

thx cu
 
TNX bro's
 
Zo wil ik er dus uitzien over 4 jaar (als ik 19 ben :P).. echt het perfecte lichaam gewoon !
 
Ben ook zeer benieuwd??? leg uit warrior
 
Champ zei:
Ben ook zeer benieuwd??? leg uit warrior

Kan je je maten is posten ? ( borst/rug , arm en schouders wil ik graag weten :) )
 
euh.. borst omvang 118cm :s arm omvang 46cm en schouders 137cm. been in staande en ontspannen toestand 73cm

alles net opgemeten 2 dagen niet getrained dus volledig ontspannen...
 
Champ zei:
euh.. borst omvang 118cm :s arm omvang 46cm en schouders 137cm. been in staande en ontspannen toestand 73cm

alles net opgemeten 2 dagen niet getrained dus volledig ontspannen...


ik wil ook 137 cm schouders :D
 
Champ zei:
euh.. borst omvang 118cm :s arm omvang 46cm en schouders 137cm. been in staande en ontspannen toestand 73cm

alles net opgemeten 2 dagen niet getrained dus volledig ontspannen...
borst is niet zo groot tov arm/benen, is dit volledig ingeademd, gespannen?
 
ook benieuwd naar je schema,ziet er top uit champ
 
nee dat is in rust! anders is het 121cm ...
Bij mij merk je een beduidend verschil in omvang na de training. Als ik klaar ben met trainen ben ik werkelijk cm ers groter dan deze waarde...
 
Netjes hoor maar aan je rug te zien niet naturel of ben je gevoelig voor acne?
 
Back
Naar boven