MuscleMeat

Mijn foto's Nieuwe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahahaha.. iedereen die mijn formaat heeft op mijn leeftijd zijn leugenaars!!
Sommige dingen moet je niet vragen, die weet je!

Maar als je het wil weten ;) ik ben natural! ben zo geboren :p
 
right...
ziet er verbluffend uit champ, je bent net ´pudzia´!
 
Was goed mogelijk geweest met de juiste genen, naturel zijn en er zo uitzien.

Maar ik merk uit je betoog dat je gebruikt, respect.
 
ik gebruik eiwitten.... is dat goed?
 
Mooie pics, ik hoop dat ik er over een paar jaar ook zo uitzie zodat je me niet meer uit hoeft te lachen


;)
 
Mensen moeten niet teveel zeuren over gebruiken of niet. Ook met gebruik moet je kei hard trainen en nog veel meer op je voeding letten.

Champ : respect hoor.

Jinxx : hij lacht je niet uit, hij lacht je toe :) En anders is het jaloezie vanwege je postuur ofzo :P
 
Nee jinxx ik lach je niet uit! Als mensen alleen maar positief zijn heb je nix meer om aan te werken en jezelf te verbeteren! Ik probeer te motiveren.
 
Wah.. geen moeilijke woorden hoor.. simpele koolhydraten? wat is dat?

onv vetten? waar staat de onv voor? heb je daar een artikel over?

als ik dat nou anders doe, denken jullie dat ik dan groter kan worden?
 
munk zei:
Mooi man, je ziet op de foto dat je sterk bent!

Idd Spike, PL'ers hoeven zeker geen vetzakken te zijn. Ik plaats mijn foto's eind volgende maand es op dit forum.

Ga je die foto´s nog plaatsen ? :)
 
dan moet je Munk PM-en.. want dit zal hij waarschijnlijk niet lezen...
 
ik hoop het.. kunnen de mensen ook jalours op jou zijn?? ;)
 
Champ zei:
Wah.. geen moeilijke woorden hoor.. simpele koolhydraten? wat is dat?

onv vetten? waar staat de onv voor? heb je daar een artikel over?

als ik dat nou anders doe, denken jullie dat ik dan groter kan worden?

- Simpele koolhydraten zijn koolhydraten die een chromosoom missen, hierdoor zijn ze minder intelligent als normale koolhydraten.

- Onv vetten zijn vetten die vroeger onvoldoende presteerden, omdat ze vroeger niet zo hun best deden zijn ze nu in staat meer energie te leveren, deze vetten zijn voornamelijk te vinden in friet, chips, oliebollen en gebruikt frietuurvet (tip! zeker goed consumeerbaar als je het inneemt op 300 graden!)

Deze informatie is nog zo nieuw, dat er nog geen artikelen over zijn helaas, anders had ik je graag doorgewezen!

Tja als je je voeding aanpast is er zelfs voor jou nog hoop champ.. mischien dat je dan eindelijk eens fatsoenlijk groeit... maar anders is er nog insuline + igf1 gestackt met test, deca en dianabol... of gewoon implantaten natuurlijk, die gaan ook nooit meer weg, en je hoeft er niet voor te trainen, waardoor je meer vrije tijd hebt om op de bank te zitten en simpele koolhydraten en onv vetten te eten!!!!!
 
cool.. weer iets geleerd, jammer dat het zo lang duurde dat je ermee komt! anders was ik nu misschien wel groot geweest D:
 
Champ zei:
cool.. weer iets geleerd, jammer dat het zo lang duurde dat je ermee komt! anders was ik nu misschien wel groot geweest D:

van waar die haast???? 3xl is ook al 20 jaar bezig ofzo.. en dies nou groot.. dus over 20 jaar ben jij ook groot!
 
Back
Naar boven