Fitness Seller

Mijn foto's nog eens incl. nieuwe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wateengedoe2

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
980
Waardering
1
Voordat ik ging trainen (juli 2002), 50 kg bij 1.64m (niet op mijn haar letten a.j.b. ;))

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Begonnen met trainen en vreten in augustus 2002.

Foto's oktober (inmiddels 54 kg):

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En foto's van januari 2003 (niet echt veel gebeurd, lijkt het, toch 4 kg zwaarder? ??? nl 58 kg)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en mijn bicepje ;)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
way to go :D
D'r is duidelijk vooruitgang te zien, je lijkt wat 'voller' in benen, schouders en borst. Volgens mij is je houding ook veranderd.
 
:thumb: mooie vooruitgang in 5 maand!
 
Ook in mijn benen, ja? Dat is dus vooral waar ik mijn twijfels over heb, terwijl die vier kg extra sinds oktober toch ergens moet zitten (en het is niet alleen vet ;))

benen in oktober 2002

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en in januari 2003

[Abeelding niet meer beschikbaar]

(helaas niet dezelfde belichting)
 
Je bent een gare kip!
 
ROFLMAO!!!! :D Olimantado, je bent ONVERBETERLIJK (en ook ontzettend melig op dit moment, denk ik ...)

Hoe gaat het met je nieuwe computer, rookt ie al lekker? :)
 
Ja, ik ben nog nooit van mijn leven zo melig geweest!!!!!
Maareuh... ik ben Belg, wat IS melig eigenlijk?
 
:rologen:

Melig kun je worden als je een te dikke joint rookt, of gewoon als je de posts leest van mensen die een te dikke joint hebben gerookt! :D Het gaat samen met goede absoefeningen (de slappe lach) en nogal onzinnige posts op fora, als je toevallig achter je 386-of-beter zit!
 
Hee Weg, er is zeker vooruitgang te zien :thumb: Nou nog foto's van de rug ;) Keep going!
 
Mooie progressie weg2.

Je benen zien er inderdaad beter uit.
Je bovenkant borst ziet er wat voller uit als ik de 2 biceps pics vergelijk.
 
Je moet alleen wel goed opletten dat je niet teveel voeding gaat nemen. Het lijk nml dat je om je buikstreek als iets ronder wordt. terwijl je een hele goede basis had om droog door te gaan. Verder is er wel vooruitgang, maar dat merk je zelf waarschijnlijk wel in de gym.
 
Ik zie wel degelijk verschil, en het grootste verschil dat ik zie tov. de keren dat ik je in de gym zag is nog wel je houding. je liep en stond eerst iets naar voren, een beetje onzeker, en op die eerste foto's bungelen je armen wat slungelig aan je schouders. Nu zie je duidelijk dat je steviger staat, rechter op, je schouders zien er steviger uit, en je armen bungelen er niet meer een beetje bij..

zeker voor een vrouw is op korte termijn een toename van massa lastig, mannen groeien nou eenmaal sneller. Ik zou er idd zoals diver zei wel opletten niet te hoog in de cals te gaan zitten..
 
Nou,ik vind dat WEG een nerdy babe is geworden! Sta er zelf toch elke keer van te kijken.
Ja, dat zelfbewustere en de fiere houding is een van de dingen die je niet op de foto's ziet!

:thumbup:

Espi
 
Thanks iedereen :)

F*cking ecto, idd, rugfoto's misten nog, die zet ik er zo ff bij in de eerste post.

Die dikkere buik is overigens in de weken rond kerst gekomen, nu is dat wel gestabiliseerd. Dus ik denk niet dat mijn dieet (125% van energieverbruik, schoon eten) te veel is. Die buik gaat er sowieso dit voorjaar vanaf, het hoeft maar enkele weken te duren om weer op 17 à 18% te zitten :)).

SR, ook bedankt voor het complimentje over mijn houding. Het klopt zeker, en is zowel door meer zelfvertrouwen, als lichamelijk denk ik. Ik rek mijn borstspieren na de training flink op, want die zijn bij mensen met een zittend beroep vaak verkort. En ook de rugtraining (zonder rekken, want - juist ja - rugspieren zijn dus vaak juist al te veel uitgerekt), dat helpt blijkbaar!
 
hey je ziet er goed uit!

feitelijk heb ik niets meer toe te voegen (alles is ongeveer ls gezegd) maar ik wou je toch nog laten weten dat je op het goed pad zit!
 
Thanks Spike :) Ga overigens de komende tijd iets meer op kracht focussen, iig voor rug, want ik wil graag meer reps met optrekken doen (kon er gisteren al 2, na mijn allereerste net voor kerst :))
 
mooie progressie wateengedoe!!! Mag je terecht trots op zijn!!

greetzzz luca
 
je benen zijn wat voller en je ziet je ribben niet meer boven je borsten :) das al een vooruitgang !
 
Back
Naar boven