AndroidHealthClinic

Mijn foto's ook dan maar he :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RoyalDeath

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
30
Waardering
0
Ok hier zijn dan een paar foto's van mij, sorry van de slechte kwaliteit maar ik heb alleen een webcam.


Ik probeer zo snel mogelijk goede foto's erop te krijgen.


[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
(Ik sta hier scheef op omdat de muur in de weg zat :) )

Ik ben 17 jaar train nu ongeveer een half jaar, ik weeg 68 kilo en been 1.85 meter.
En ben een ecto :)
 
Ik geloof idd. dat je een ecto bent aan je lengte en gewicht te zien. Maar je armen zien er voor een half jaar trainen niet verkeerd uit.

Heb 2 adviezen voor je:
Veel eten!
En veel compound oefeningen doen, zoals bankdrukken, squaten, deadliften, nekdrukken.

Train niet te lang, en laat cardiotraining voorlopig maar zitten.
Succes!!
 
bedankt!
ik eet me al rot :) maar ga wel nog meer eten..kost een vermogen :D

bankdrukken werkt niet echt bij mij, ik krijg heeel langzaam progressie... mijn top is nu iets van 70 ofzo :(

M'n benen zijn in tegendeel behoorlijk sterk ben sindskort begonnen emt squatten, vandaag ook weer :P zit nu aan de 70 kg maar gaat binnenkort hoger. Na het squatten hebben ik en mijn trainingspartner altijd een week last vandaar :D

Anyway ik zal zo snel mogelijk nieuwe foto's erop zetten die wel "goed" zijn :)
 
Originally posted by RoyalDeath
.... Ik ben 17 jaar train nu ongeveer een half jaar, ik weeg 68 kilo en been 1.85 meter.
En ben een ecto :)

Ziet er goed uit voor een half jaartje trainen hoeveel ben je zwaarder geworden in dat half jaar ?

By the way leuke stats in random order lijken het mijn stats wel maar dan "anders".

Ik train 17 jaar ik woog 68kg toen en ik was en ben nog steeds 1.87 meter ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Lelijk geel hoofd heb jij zeg, moet je maar is mee naar de dokter gaan :D ;)
 
Helemaal niet slecht voor een half jaartje... Ben je zeker van die 68kg?
Ik ben namelijk 1.84m en met 68kg zag ik er best een stuk minder gespierd uit hoor. Go for it!
 
je armen zien er goed uit ! keep it up :thumb:
 
Hij weegt echt tussen de 68 en 70kg in !
 
Bedankt voor alle reply's :)

Heb me vanavond gewogen en ben aangekomen :rocker:
Weeg nu 70.5 Kilo :dance:

Enne smalluser ik ben echt veel aangekomen, voordat ik begon met trainen woog ik 56 kilo...dus ben echt vooruit gegaan :cool:
 
Van 56 kg naar 70.5 kg in 6 maanden dat is meer dan een goede vooruitgang TOP !! :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Wow, met 56kg en 1.85m moet je wel echt een wandelende zombie geweest zijn lijkt me...
Cool! :D
 
Wow, met 56kg en 1.85m moet je wel echt een wandelende zombie geweest zijn lijkt me...

Ja precies... ben ik nu ook nog wel :D maar toch iets minder dan eerst :cool:
 
Ga zo door.
56 kg naar 70kg... Klasse.
 
Die "scheve" houding ziet er bekend uit van iemand die wel eens op EHF gepost heeft :D
 
Ja die foto ken ik ook :)

Ben naar de dokter egweest vanwege Scoliose, maar het schijnt gewoon mn houding te zijn :rolleyes:
 
Proficiat met je tot nu toe al bereikte resultaten!
Ben ook ecto, maar hoe kom jij op korte tijd zo snel aan?Wat en hoeveel heb jij allemaal verorberd dat je van 56 naar 70 gaat?! ???
 
Nou om eerlijk te zijn weet ik het niet ho ehet zo snel heeft kunnen gaan. Ik lette ook niet op m'n eten ofzo. Nu wel en ben nu 71 kilo :D

En dat gaat wat mij betreft snel omhoog :D
 
Onder welke naam was dat op EHF ?
 
Back
Naar boven