Fitness Seller

Mijn fotos update! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RDW

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
120
Waardering
0
hey, hier weer ff wat nieuwe fotos!

Stats
21 jaar
1,80
80,5kg
39 armen
104borst
63 benen

105 bench
160 squat

Alle tips/aanmerkingen zijn welkom!
PS: Ik train nu 1.5 jaar, en ectomorf.....

http://www.pbase.com/rdw1980/rdwpics/
 
ziet er goed uit, je pecs kunnen wel wat massa gebruiken. Vooral bench/incline db etc press doen korte sets zwaar gewicht voor meer massa. En flink blijven vreten :)
 
ziet er zekers goed uit.idd wel blijven vreten
 
lol en dit noemt zich ectomorph??? sorry maar met zo'n stats geloof ik dat niet :) (en dit is dan eerder positief bedoeld)

blijven vreten en trainen en de rest komt vanzelf wel.
 
Ja die stats geloof ik eerlijk gezegd ook niet . (Ook goed bedoeld ) Als ik jouw was zou ik ook nog de trapz goed trainen. Zien er wel erg plat uit. Verder ziet het er allemaal netjes uit :thumb: keep up the work!
 
Trapz trainen ja, dat weet ik! Wil graag meer n V-vorm krijgen, maar rug gaat niet zo best. Iemand n goede oefening om die trapz eens flink aan te pakken??

Thanx voor de comments!
 
Originally posted by RDW
Trapz trainen ja, dat weet ik! Wil graag meer n V-vorm krijgen, maar rug gaat niet zo best. Iemand n goede oefening om die trapz eens flink aan te pakken??

Thanx voor de comments!

de v-vorm krijg je niet door de traps. de schouders en lats wijdte geven die illusie. de wijdte bereik je door veel op te trekken.

en de traps door shrugs te doen. staan, Dumbbells in je handen en via je traps je armen omhoog bewegen (ik weet niet beweging) kan ook met barbel. Dit is puur gericht op dat gedelte van de traps op je nek.

voor de ander gedeelte van de traps kan je de T-bar row pakken en je focussen op t bovenste gedeelte van de bweging, zowel smal voor het buitenste en onderste gedeelte en brede greep voor t binenste en bovenste gedeelte van de trapezius.
 
haha ben spraakloos helemaal perfect gezegd Dandyman :rolleyes:


Ryu :lifter:
 
Originally posted by Spike
lol en dit noemt zich ectomorph??? sorry maar met zo'n stats geloof ik dat niet :) (en dit is dan eerder positief bedoeld)


hoor je veels te vaak. is een kwestie van teveel zelfkritiek denk ik omdat ze zich niet groot vinden en zodoende dat proberen te verdoezelen door zich ecto te noemen, maar ondertussen groeien als kool
 
Nah is niet waar. Ik ben ook niet echt n ecto, maar zit n beetje tussen ecto en endo (??) maar t gaat best hoor. Ik klaag er verder ook niet over ofzo, want ik groei best goed. Maar ik train nu met n klein manneke, en als je ziet hoe snel die groeit.....
Goede stimulans om nog harder te trainen!
 
veel mensen denken dat ze idd ecto zijn omdat ze mager zijn en/of eerst niet goed groeien :D

maar meeste mensen neigen eerder naar de meso kant.
 
Ziet er goed uit! maar volgens mij kloppen je stats niet..
 
als je foto's van je rug maakt moet je je schouderbladen niet zo naar elkaar toe drukken.
Spreiden die rug !
Lijkt ie veel wijder joh !
 
Back
Naar boven