XXL Nutrition

Mijn foto's voor het cutten. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.085
Waardering
0
Nieuwe foto s ben hier iets over de 90 kilo. En in ga 16 weken cutten voor me eerste wedstrijd bij de junioren. Ben net 20 en 182 lang.

Train vanaf me 16 en ben begonnen rond de 68 kilo eerst wat aangekloot en ben nu zon 2,5 jaar serieus bezig.

Naturel

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er goed uit! :thumb:, alleen jammer dat de foto's een beetje donker zijn
 
ziet er goed uit, maar kijk je altijd zo boos als je op de foto moet??? Grapje he!
 
Zwier is gewoon een serieuze gast :D Looking good BRO :thumb:
 
wat eet je zoal ?
en scheur je nog niet ?

ziet er goed uit
 
Koele armen man. Triceps en biceps gaat lekker zo te zien.

wel een k*tkop ;) whehehehe joking bro... :D :D :D
 
Ziet er goed uit....Keep up the good work!
 
Gaat prima bro... Alleen jammer dat de pics wat (erg) donker zijn....
 
Hey man dat ziet er goed uit!

Ook wel vet zo die foto's.
Volgende keer betere belichting zodat we je goed kunnen bewonderen :bow:
 
Hey zwiertje, wowlie jonge je armen zijn echt heel strak en massief, en deze jongen is nog naturell ook zonder maar AAS of een Pro Hormoon aangeraakt te hebben. Je bent goed vooruit gegaan en ik sta echt te kijken van die armen zwier :eek:

Hopen dat ik over 2 jaar ook een beetje in die richting kom! Netjes Bro
 
Ziet er inderdaad goed uit, probeer alleen de volgende keer niet meer in de kast te gaan zitten als je foto's maakt.
 
mooi hoor, vette armen en vooral ben ik jaloers op die zichtbare spieraanhechtingen (toch?) in 't midden van je borst, die zijn echt wreed als je die hebt... :thumb:
 
vette armen?? valt wel mee toch??? :D ;)
 
Idd kwaliteit is niet zo en achtergrond slecht gekozen.

nieuw schema probeer ik me benen groter te maken en meer wijdte in me rug te krijgen.
 
Gaat goed man! Wel een beetje donker, maar ja! Volgende de keer wel een beetje laggen he
 
Originally posted by Chad
Gaat goed man! Wel een beetje donker, maar ja! Volgende de keer wel een beetje laggen he




Ik bedoel lachen. (Ja detailhandel 4 weken geen weekend m.u.v. 1+2e kerstdag en nieuwjaarsdag beetje moe dus)
 
Wat ik heb gezien mag je idd niet klagen vooral niet voor puur natuur. Alleen zonde dat we een zicht hadden op eigenlijk alleen je armen plus een gedeelte van je linkerschouder en borst.
Ik las net dat je meer wijdte in de rug wou hebben.
heb je na die tijd alweer nieuwe fotos gemaakt?
zoja, graag wel met meer verlichting:D
 
Heb me foto geeedit dit zijn de nieuwe.

Zal mischien nog paar nieuwe post aangezien ik nu 4 weken aan het cutten ben.

Begon trouwens op 67 kilo zal kijken of ik daar nog een foto van heb.
 
Ik zie maar 3 plaatjes en de rest kan ik niet bekijken (images protected).

Maaruh, wat ik zie, ziet r wel goed uit dude! Goede massa! :thumbs: Maar uhhh, volgens mij zijn dit nog de oude foto's, ze komen me iig bekend voor!

Alleen ligt het nu aan mij of heb je een beetje een rare vorm in je rug (je linker lat is raar gevormd of jicht dat aan je houding)?

Hoop dat je de plaatjes nog ff goed kan posten want zo krijg ik niet zo'n goed beeld!
 
Back
Naar boven