Fitness Seller

Mijn foto's + vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dixi4ever

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
168
Waardering
0
Ik lees al een aantal weken topics door in dit forum en ben van mening dat jullie mij misschien ook wle kunnen helpen met mijn probleem.

Ik zal eerst in het kort omschrijven hoe ik tot dit resultaat wat ik nu heb behaald ben gekomen.

Want ik was vroeger (+/- 5 jaar geleden) echt onwijs dik..
Ik was natuurlijk al een stuk korter als nu en woog ongeveer 75 kg en het zag er gewoon niet uit. Ik had echt van die borsten en een vette buik en ik was het helemaal zat.
Toen ben ik radikaal gaan sporten, vooral touwtje springen en met lichte gewichten gaan bankdrukken en af en toe wat rennen maar niet in regelmaat..
Dit inclusief stoppen met snoepen en vrij weinig eten (sóchtends twwe boterhammen, smiddags twee boetrhammen en sávonds wat de pot schaft) had tot resultaat dat ik ongeveer een jaar geleden op de 59 kg zat.
Ik ben trouwens niet gaan overgeven ofzo hoor.
Je zou zeggen dat ik dan broodmager uitzag maar dat was gewoon echt niet zo..

Mijn lichaam was gewoon helemaal uit verhouding, ik had nog steeds een pens maar mijn armen en benen waren heel erg dun geworden..

Dit vond ik ook niks dus toen ben ik begonnen met krachttraining en ook intensief hardlopen (voor mijn benen).
Maar ik denk dat nog steeds een verkeerd schema heb..

Ik doe 2 x per week aan krachttraining op MA en WO en 3x per week aan hardlopen.. DI, DO en ZO..

hardlopen doe ik op ZO en MA 6 km en op DO 12 km

Krachttraining doe ik MA bovenlichaam

dit is wat ik doe
3X 8X opdrukken
1X 8X bankdrukken 35 kg
3X 8X/6X/5X bankdrukken 40 kg (ik kan gewoon niet meer als 6 en 5 X op dat moment)

2X 8X bankdrukken (schuin) 20 kg
2X 8X bankdrukken (schuin) 15 kg

2X 8X schouderheffen 20 kg

3X 8X arm buigen 15 kg
2X 8X aantrekken 20 kg

Op WO onderlichaam (benen kuiten)

2X 8X hurken met barbell 20 kg
2X 8X hurken met barbell 25 kg

4X 8X hiel tillen (voor kuiten goeie oefening!) 5 kg

Mijn buikspieren train ik sinds 3 maanden elke keer als ik hardgelopen heb.. en dat werkt echt super, ik krijg gewoon al een wasbordje..

Hieronder een foto van een maand geleden, datgene wat rood omcirceld is daar wil ik vanaf..
Dat is het vetrandje onder mijn borstspieren (ik dacht zelf aan extra schuin bankdrukken??)
En ik heb ook een soort van heupen.. iemand daar iets tegen?? of gewoon nog harder rennen om het vet weg te krijgen??
En mijn benen en armen die wil ik gewoon forser hebben!!

Ik weeg op het moment (opde foto niet veel anders) ongeveer 68 kg, een vetpercentage van 12%.
Ik eet 8 boterhammen per dag met afwisselend kipfilet, kaas met komkommer, gehakt zoiets dergelijks..
Ook 2 x fruit, en savonds gewoon normaal eten, in het weekend drink ik niet achterlijk veel alcohol..

Als laatste een foto met het apparaat waar ik thuis op train, gelieve de oefeningen die jullie me eventueel aanraden met dit toestel rekening te houden of met losse gewichten.

Alle hulp is welkom! bij voorbaat dank!


[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Leuk apparaat, ik heb precies dezelfde staan. (staat nu in de kelder). Zelf heb ik daar ook geruime tijd opgetraind en an sich werkt het wel redelijk.

Echter, veel specifieke oefeningen kun je met dit apparaat niet doen. Toen ik eenmaal bij een sportschool ging trainen ging ik ook veel sneller vooruit.

Als je daar aan begint zijn je vettietjes zo weg en krijg je ook dikkere armen.
 
schouders naar achter, borst naar voren, en span die buikspieren aan!

(begin alvast met wat crunches)

-vet kwijtraken: meer duurtrainingen
-onderkant borst: schuin bankdrukken, allen dan met je hoofd lager dan je onderlichaam
-extra beenoefening: lunges
-extra triceps: bankdrukken smalle greep
-extra biceps: roeien met halter

en dat "heupen" heb ik ook:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4315
 
Ik denk dat je vaker en meer moet gaan eten, en ook schoner. Er staan hier op het board genoeg voedingstips en schema's.

Daar zou ik mee gaan beginnen, dan kan je ook wat meer gewicht aan met je oefeningen. Ik zou niet meer duurtrainingen gaan doen, je loopt al heel veel.

Op je foto's zie ik dat je ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebt als ik, ik ben alleen wat breder:D . Ik heb nu ook die vetrandjes onder mijn borsten en een zwembandje op mijn heupen. Die gaan er wel af hoor, gewoon je voeding aanpassen en hard trainen. Een mooie manier om van die vetrandjes onder je borst af te komen is er niet, gewoon je borst hard trainen dan komen de spieren vanzelf omhoog en zie je ze bijna niet meer. Als je dan gaat cutten houd je een paar mooie tieten over:D
 
De plaatsen waar jij vanaf wilt is het hardnekkige vet(veel alpha t.o.v. beta receptoren). Dit gaat dus pas het laatst weg. Ik denk dat je een keus moet maken wat je echt wil: of wat groter worden, of van het hardnekkige vet af. Je geeft zelf aan dat je nog veel zwaarder was, dus misschien trekt je huid ook nog wel een beetje bij. Misschien moet je je testosteron waarde ook eens laten meten. Zorg ook dat je wel genoeg eiwit en vet eet.
 
Originally posted by burn
De plaatsen waar jij vanaf wilt is het hardnekkige vet(veel alpha t.o.v. beta receptoren). Dit gaat dus pas het laatst weg. Ik denk dat je een keus moet maken wat je echt wil: of wat groter worden, of van het hardnekkige vet af. Je geeft zelf aan dat je nog veel zwaarder was, dus misschien trekt je huid ook nog wel een beetje bij. Misschien moet je je testosteron waarde ook eens laten meten. Zorg ook dat je wel genoeg eiwit en vet eet.

Zowiezo iedereen bedankt voor de post & tips..
Maar deze post vind ik merkwaardig, hoe bedoel je een keuze maken? En testeron? das toch mannelijk hormoon? (meen ik uit mijn biologieles ooit eens opgevangen te hebben?) waar laat je dat meten?
Ik wil wel wat groter worden maar voor mij is het niet zoals veel members van dit board willen hoe groter hoebeter..
Mijn armen/benen moeten groter... dus wat ik begrijp uit de bovenstaande post moet ik beter en meer gaan eten (wat ik toch best doe.. ik vind 8 boterhammen 2 stuks fruit en een goed bord avondeten toch best aardig al.) Maar goed er kan misschien nog wel meer bij.. (zal bij voeding kijken)
E nmisschien toch een abbonement op de sportschool??
En kan ik beter een zwaarder gewicht nemen dat ik mar 6X kan halen??

En zal binnenkort wel een nieuwe foto plaatsen..
 
Originally posted by dixi4ever


Zowiezo iedereen bedankt voor de post & tips..
Maar deze post vind ik merkwaardig, hoe bedoel je een keuze maken? En testeron? das toch mannelijk hormoon? (meen ik uit mijn biologieles ooit eens opgevangen te hebben?) waar laat je dat meten?
Ik wil wel wat groter worden maar voor mij is het niet zoals veel members van dit board willen hoe groter hoebeter..
Mijn armen/benen moeten groter... dus wat ik begrijp uit de bovenstaande post moet ik beter en meer gaan eten (wat ik toch best doe.. ik vind 8 boterhammen 2 stuks fruit en een goed bord avondeten toch best aardig al.) Maar goed er kan misschien nog wel meer bij.. (zal bij voeding kijken)
E nmisschien toch een abbonement op de sportschool??
En kan ik beter een zwaarder gewicht nemen dat ik mar 6X kan halen??

En zal binnenkort wel een nieuwe foto plaatsen..
Een keuze maken tussen of spier ontwikkelen of vet kwijtraken. Beide tegelijk gaat niet goed. Als ik zo naar je eetpatroon kijk denk ik dat je te weinig eiwitten en misschien ook wel vetten eet. Deze zijn belangrijk voor spiergroei maar ook voor veel hormonale processen. Boterhammen, fruit etc.. zijn voornamelijk koolhydraten. Een abbonement op de sportschool zou ik zeker doen. Je kunt je testosteron laten meten, moet je maar informeren bij je dokter. Maar belangrijker is goed gaan eten+ trainen. In het forum staan genoeg tips, zodat je gerichtere vragen kunt gaan stellen.
 
bulken kerel bulken!!!
 
Back
Naar boven