XXL Nutrition

Mijn foto's... Wat adviseren jullie ;)

Bezoekers in dit topic

iccu

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
91
Waardering
0
Heey hallo,

Eerst ff wat details dan de fotows, ok? ;)

Gewicht: 67 kg
lengte: 1.89
en de rest zou ik niet weten...


Ik was vroeger nogal beetje mager en dun, het zag er nooit uit.. sinds 1 jaar ongeveer ben ik beetje thuis begonnen met dumbbells (hit, om de dag) omdat ik te weinig tijd heb (ook geen zin) om naar een sportschool te gaan.

Wat vinden jullie van mijn foto's ? Ik wil geen echte bodybuilder worden of aan wedstrijden meedoen, wat ik wil is gewoon beetje mooier gevormt zijn :) dusz.. dan nu de fotow

(nieuwe foto gisteravond gemaakt...)

Al veeel beter dan het was, vroeger was ik dus echt heel dun (55 kilo en 1.85 ofzo) dus ik vindt wel dat ik zelf al vooruitben gegaan..

Welke diehards kunnen er wat over zegggen? bijvoorbeeld welke spiergroepen meer trainen, of het beetje goed is zo dat soort dingen..


Foto aangepast.
iccu
 
Laatst bewerkt:
Ik zou me vooral op de voeding concentreren, dat is in jouw geval omdat je gewoon iets zwaarder wilt worden van essentieel belang. Probeer 3x per week te trainen en concentreer je op je voeding, dat is de enige manier om zwaarder te worden en mooier gevormd te worden..

Ik weet niet hoe je nu traint en eet??
 
Alle spiergroepen meer trainen ;) en idd goed eten

succes
 
Alles blijven trainen, op je voeding letten. Goed dat je al zo vooruit bent gegaan maar nog 20 kilootjes eraan zullen je niet misstaan.
 
Idd op je eten letten en als je jezelf nu al zwaar genoeg vind streef dan naar een betere spierdefinitie (zoals bij mij bv:D )
 
Je stats lijken op die van mij, ik heb 49 kilo gewogen bij 1.87 en nu ben ik rond de 65 kilo. Ook een 7 maanden bezig. Gewoon goed doortrainen en goed eten eventueel eenn weightgainertje erbij nemen.
 
ik ben bezig met weight gainer van universal... die werkt echt merk ik nu..

daarvoor paar keer american sports weight gainer maar die zuigen, je komt nauwlijks aan...

ben ook langzamerhand bezig steedsmeer te gaan eten (want ik at en eet nog steeds nie optimaal) het kan nog meer.. hoop dat ik ga wennen aan meer eten zodat ik straks overschot (dik wordt) en dan wat zwaarder kan gaan trainen...

Ik zit net op nieuwe school maar als dat beter gaat , ga ik denk ik wel naar een sportschool..maargoe eerst maar ff beetje spieren laten wennen anders sta je ook zo voor lul in zo'n sportschool

greetza
 
Originally posted by iccu
ik ben bezig met weight gainer van universal... die werkt echt merk ik nu..

daarvoor paar keer american sports weight gainer maar die zuigen, je komt nauwlijks aan...

ben ook langzamerhand bezig steedsmeer te gaan eten (want ik at en eet nog steeds nie optimaal) het kan nog meer.. hoop dat ik ga wennen aan meer eten zodat ik straks overschot (dik wordt) en dan wat zwaarder kan gaan trainen...

Ik zit net op nieuwe school maar als dat beter gaat , ga ik denk ik wel naar een sportschool..maargoe eerst maar ff beetje spieren laten wennen anders sta je ook zo voor lul in zo'n sportschool

greetza


TUURLIJK STA JE NIET VOOR LUL !
 
Idd. alle grootte zijn ook klein begonnen !
Dus gewoon naar die sportschool !

ciao
 
Idd, niet bang zijn om naar de sportschool te gaan! En VRETEN!! 6x per dag en niet te weinig, kijk eens op het voedingsboard voor voorbeelden. Avg, f*cking ecto, Dominator bijv. zijn ook ectomorf en kunnen je vast helpen met een schema.

en top dat je al zo vooruit gegaan bent! Mijn vriendje is 1.74m en 52 kg (of was het nou 51 .. ;)) en kan ook wel wat meer gebruiken ...
 
Ja ok.. Thanks :D

Ik zal hier es posten wat ik zo ongeveer eet:


Ontbijt: (vaak niet, weet het heel slecht)
middag: warm eten.. kan van alles zijn


's middags: Universal Weight Gainer met eis en kwark


's avonds: (avondeten) 5 boterammen pindakaas.
Universal Weight Gainer met eis en kwark
4 botereammen met pindakaas.
Paar glazen melk, en 2 bananen als die er zijn..


Ik weet het.. het 'schema' zuigt behoorlijk.. ik zit overdag op school en kan dan niet veel eten, dat k*t.. Die weight gainer is ontzettend goor en kan je nie ff in wat melk mikken en meenemen, je krijg het alleen weg met ijs en kwark.

Ik weet zeker als ik stop met de weightgainer dat ik dan weer terug ga vallen (gedeeltelijk) met me gewicht. .dus ik moet zo langzamerhand eigelijk wel schema maken, mischien kan iemand me beetje mee helpen..
 
Probeer deftig te ontbijten (eieren ofzo) en koop een pot eiwitpoeder en/of whey voor na de training.
Als je eenmaal genoeg eiwit per dag binnenkrijgt - gewoon alles eten wat je vastkrijgt...
 
Ik zou zeker gaan ontbijten. havermout of Brinta. Als je brood eet probeer er dan kip of vis op te doen. De gainers is meestal gewoon een kwestie van mixen met Melk (volle) en dan neus dicht en slikken. Probeer anders eens de gewichttoename van de DA drogist. zit alles in en smaakt niet echt heel sterk. Meer een idee van melk met een smaakje. Zelf gebruik ik ook de gainer van de DA drogist en ben er beter tevreden over dan bv de gainers van MDY en andere grote merken. Probeer ook wat eieren per dag te pakken of neem bv een pak Biogarde of kwark mee naar school. Dat je op school slecht kan eten vind ik een zwak excuus. je hebt altijd pauzes over de dag verdeeld en dan kan je makkelijk iets eten. Ik werk in de buitendienst en ik probeer ook tijdens het rijden naar klanten of bij grote klussen altijd normaal te eten. Ben daardoor wel afhankelijk van Brood. ben zelf ook altijd ecto geweest. 1.82 en 62 kg. ben nu 95 kg.

Succes en je kan altijd vragen stellen via een pm
 
eteneteneten!!! idd je protein intake goed hoog houden en - aangezien je ecto bent, alles verslinden wat in je buurt komt. probeer het aantal maaltijden/dag op zes brengen. Dus ook ontbijten, daar kun je niet omheen!!!! Zoals je nu eet, moet je niet verwachten dat er iets gaat gebeuren.
o ja, voor lul in een sportschool? wat raider zegt; alle groten zijn klein begonnen! Dus; Drop the attitude and get your ass in tha freaking gym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waaaom denken zoveel mensen dat er alleen maar perfecte lichamen in een gym rondlopen? Laat de weinigen die er zo rondlopen juist een stimulans zijn om zelf hard te trainen! Als men ziet dat je er serieus mee bezig bent, zullen er altijd mensen zijn om je te helpen!
 
Smorgens eten is idd vrij rottig, maar je schema ziet er beter uit als ik in het begin deed. Enkel naar de frietboer en cola als drank :D :D.

Ik eet s'morgens meestal brinta omdat als je hem niet te dik maakt hem makkelijk weg slikt. Ontbijt is zeer belangrijk voor je. Het is gewoon wennen.

Je schema is een beetje eentonig. En de belangrijke eiwitbronnen zoals eieren en tonijn zijn niet aanwezig.

Ik zou wat proteine shakes drinken. Zelf vind ik de weightgainer van MDY wel lekker en goed oplosbaar. Ik neem ook op een dag meer als 2 weightgainers, smorgens een en als ik thuis ben om de +/- 2,5 uur. En meestal drink ik daarvoor altijd de proteine shakes. En een paar lepels lijnzaadolie gaan er bij het opstaan en smiddags tegen de avond ook in.
 
Mijn super-shake bestaat uit de volgende ingredienten:

- whey-weightgainer (ultimate nutrition)
- 1 rauw ei (f*ck salmonella)
- 2 scheppen brinta
- 1 theelepel honing
- 1 theelepel pindakaas
- eventueel nog wat plantaardige olie (onverzadigde
vetzuren).....maar dit laatste komt de smaak niet ten
goede.

En hoppaaah..in de blender!! succes verzekerd!!
 
Ik eet 's morgens liefst een hoop boterhammen met kaas en een pot kwark of yoghurt erbij!
 
Originally posted by I.R.O.N.
- 1 rauw ei (f*ck salmonella)

succes verzekerd!!

lol, wacht maar totdat je es pech hebt en salmonella oploopt...
dan is 't succes ineens niet meer zo verzekerd... :D
 
Back
Naar boven