MuscleMeat

mijn foto's

Bezoekers in dit topic

maryline

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
hallo,

heb me net voorgesteld in bij de nieuwe leden, hier zijn mijn foto's :
foto van 7 jaar terug :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en hier enkele foto's van nu :

Ziet er goed uit bro! :thumbs:

Hoe lang benje aan het trainen?

• Topic Starter Topic Starter
7 jaar

Wat zijn je stats vet% en de grote 3

Deadlift
Squat
Bench press

Verder erg nette gains!

Ziet er zeer massive uit bro :thumbs:
Nu gaan 'cutten' want je bent wel groot, maar je hebt weinig definitie.

maryline zei:
Nou wil ik niets zeggen enzo hoor (en missch even je stats ook afwachten) maarreuh hoe serieus ben je al bezig gedurende die 7 jaar?
Heb je genoeg info over trainingsschema's, oefeningen, VOEDING, ...? Want na zo'n tijd intensief bb-en mag het er toch iets groter uitzien. Waarmee ik niet wil zeggen dat het er nu niet uitziet, integendeel, maarja.

Dat ziet er massief man! Helemaal als je het vergelijkt met de 'voor' foto :thumb:
Maar inderdaad, je had in 7 jaren met een goed trainings- en voedingsschema meer kunnen bereiken. Maar de meesten van ons komen er na een tijdje pas achter dat het beter kan :) Dus.. hoe lang train je al echt serieus?

7 jaar?? hmm iets harder trainen zou ik zeggen. Denk dat je dit resultaat makkelijk binnen een jaar had kunnen halen. Maar succes met je verdere gains, probeer ook iets meer de bovenkant van je borst te trainen.

iets harder... ? Nou sorry denk dat veel harder ook goed geplaats is :D Ik hoop dat ik wel wat groter ben over 7 jaar

Goed getraind man... laat die andere hierboven maar lekker zeuren,
iedereen doet het op zn eigen tempo.
Alhoewel de meeste hier toch wel :hedbang: (hard) gaan.

YuRi zei:
7 jaar?? hmm iets harder trainen zou ik zeggen. Denk dat je dit resultaat makkelijk binnen een jaar had kunnen halen. Maar succes met je verdere gains, probeer ook iets meer de bovenkant van je borst te trainen.

Goh zeg, ik denk dat mensen zeker op dit soort denigerende opmerkingen van je zitten te wachten, onzinnig weer! Ik vind dan ook dat de mods hier best wat van mogen zeggen van mij had je een waarschuwing gehad, helaas ben ik geen mod.

Verder ziet er goed uit zit flink wat droge massa onder bro, lekker cutten van de zomer en het zit helemaal goed

Als ik hier een eerlijke reactie neer mocht zetter wordt ik zeker gebanned:S

I know people who speak a more decent language dan u do, mr. ron olympia!
met zo´n opmerking mag je wat mij betreft sws wel gebanned worden, wat een attitude voor iemand die hier nog maar net is!
buh wat een zeikerds hier..... niet juriaan?

laat die kerels maar zeiken want alles hangt af hoe intensief ie de afgelopen 7 jaar getraind hebt.

beetje cutten dat er wat definitie in de spieren komt en dat ziet er lekker uit .

GAAN MET DIE BANAAN :p

ach dat cutten zou ik niet eens doen. probeer schoon te bulken en na de winter lekker cutten zodat je met wat meer massa de zomer ingaat, dat staat een stuk massiever! en tja 7jaar kunnen we gaan discuseren als we willen. Feit is dat je na 2jaar fitnessen zo´n lichaam bereikt en er niet meer groeit, das bij iedereen die niet weet hoe te trainen/te rusten oftewel bodybuilden!
Voor een 7jaar fitnessen is dit een heel normaal uiterlijk. Vrouwen vinden het ´leuk´ omdat je niet té gespierd bent. Als je nu gaat trainen zul je eerst een ´beachboy´ worden, die het het best doet bij de vrouwtjes. Ga je stevig doorbuilden, dan kom je op een punt dat vrouwen je vol afschuw bekijken in de gym. rhoooaarrrr.....
Je moet zelf weten heover je wilt gaan, verder aanklooien zet in ieder geval géén zoden aan de dijk (niet ineens na 7jaar ;) ).
Als je je er flink voor geeft ben je in 2a3 jaar een lekkere beachboy. Is dat je wilt, dan wil ik je daar erg veel succes mee wensen en geven we je alle hulp die je nodig hebt!
Mocht dit niet het geval zijn, dan wens ik je een hartelijk welkom bij het leger der wannabe-freaks. Waar je minstens evenveel hulp krijgt maar ook warm ontvangen door ons, de verslaafden. De squat-junks, proteinehoeren en tuna-addicts. In dat geval ben je besmet jongen, en wel met de beste ziekte die je maar wensen kan.....

Mr Olympia zei:
Als ik hier een eerlijke reactie neer mocht zetter wordt ik zeker gebanned:S

in totaal 2 posts. Je probeert dan 3 man af te zeiken.

Triest kereltje Mr misselijk.
Wil wel een keer met je afspreken. Kijken of je dan nog steeds zo'n bek hebt. :D

On topic: Just keep on pumping!

Ryu zei:
iets harder... ? Nou sorry denk dat veel harder ook goed geplaats is :D Ik hoop dat ik wel wat groter ben over 7 jaar

Ik had jou ook wel iets hoger ingeschat, Ryu...

En nu ff on-topic: Tsja, op zich had je meer resultaten kunnen hebben. Echter, je hebt nu wel flink veel massa, met een goed voedings- en trainingsschema en veel 'dedication' denk ik dat je over 1 jaar een aardverschuiving kan hebben veroorzaakt. Dus ga er voor zou ik zeggen...

7 jaar aan het trainen?

Met alle respect ik ben niet onder de indruk. En het is waar iedereen doet het op zijn eigen tempo. Het is niet dat ik je niet groot vind maar 7 jaar en zo'n lichaam. Ik had persoonlijk een andere voorstelling gemaakt toen ik stats las bij de voorstelronde. Kortom neem alle info over eten, training enz van dit board en je zal groeien als nooit tevoren....

Waardeer het dat je je lichaam hebt durven tonen aan ons. Enne neem dit tot je als zijnde positieve feedback.

Succes,
The_Oak

Laatst bewerkt:
Wat een testosterongepis vind je hier toch terug.. Het ene hanengezeik na het ander.. "Zal ik je es komen bezoeken, dan zullen we zien of je nog zo'n bek opzet.." Jeezes... Laten we het intelect op dit forum hoog houden. Ik ben van mening dat hier veel serieuze ernstige bb'ers zitten. Laten we dat zo houden..
De meningen worden gevraagd, de meningen worden gezegd. Wat je meent maakt niet uit, als dat maar discreet gebeurd.
Er is niets mis met een negatieve oordeling. Je zondigt als je zou menen dat dit progress is na 7 jaar, je zet de vraagstellende op het verkeerde spoor.

Als voor dit resultaat 7 jaar is "GEZWOEGD" dan heb ik daar enorm veel respect voor.. Ik steek mn interesse en bewondering in de mensen die er moeite voor doen, niet voor diegenen die groeien zonder moeite.. ;)

Terug
Naar boven