Fitness Seller

mijn foto's

Bezoekers in dit topic

Bracke wind me zo op als ie zo praat weten jullie dat... :)

Gaan we gelijk voor de megarel dan ? :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je stats vet% en de grote 3

Deadlift
Squat
Bench press
vet %, geen flauw idee, te hoog dat is wel duidelijk :D

bench : 1 x 120
squat : 1 x 160
deadlift : nooit hoger geweest dan setjes van 115.

7 jaar?? hmm iets harder trainen zou ik zeggen. Denk dat je dit resultaat makkelijk binnen een jaar had kunnen halen.

vergeet niet dat het wel 7 jaar naturel is en je mag ook niet vergeten denk ik, dat het hier om 28kg erbij gaat. dat is meer dan de helft erbij dan wat ik voordien was. hoe je dat naturel gaat doen in 1 jaar mag je mij wel eens komen uitleggen. :eyebrow:

ik heb mij goed geïnformeerd en alle soorten boekjes gelezen, maar je komt toch veel tegenstrijdige dingen tegen zodat je op den duur het bos door de bomen niet meer ziet. (of is het omgekeerd?)

ik heb ook even een testje gedaan op ergogenics, weet niet of ik die link hier mag plaatsen (anders moet men deze maar verwijderen) :
[Link niet meer beschikbaar]
daar bekom ik een score van 97 met dit als resultaat :
Scores tussen de 80 en 120 zijn slecht. Je staat stil. Het is nog maar de vraag of het feit dat je traint iets toevoegt aan je gezondheid. Voor vooruitgang ben je aangewezen op anabolen.

het is wel zo dat ik al een jaar of 2 geen vooruitgang meer heb, nog in kracht, nog in massa. eens wat vetter dan wat droger.

daarom heb ik me ook bij dit forum aangemeld om meer te weten te komen.
ik zou ook graag wel eens met een kuurtje starten, maar eerst goed informeren.

mijn voedingspatroon ziet er ongeveer zo uit :
1e : 150 gr spaghetti met suiker
2e : 2 volkorenboterhammen met kippewit, 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
3e : 3 volkorenboterhammen met zalm , 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
4e : 1 volkorenboterham met kippewit, 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
5e : 150 gr spaghetti met bolognesesaus
6e : 200 gr mager vlees met groenten

voila, dit is mijn reactie en nog wat info over mezelf

nu is het terug aan jullie ;) ;)

ik zou een beetje minderen met de suikers. Bolognese saus eruit, verder kan je beter volkoren spaghetti nemen. En eet meer eiwitten. Hoeveel yoghurt zit er in zo'n potje?

• Topic Starter Topic Starter
in deze potjes yoghurt zit 125gr.

ik had dit schema gekregen van de baas van de fitness om geleidelijk aan vet te verliezen met zo weinig mogelijk krachtverlies.

ik vind dat je een goede progressie hebt gemaakt, zij het in een ruime tijd. maar het resultaat is er.

:thumbs:

maryline zei:
in deze potjes yoghurt zit 125gr.

ik had dit schema gekregen van de baas van de fitness om geleidelijk aan vet te verliezen met zo weinig mogelijk krachtverlies.

Eiwitten toch maar verhogen om je spiermassa te behouden en kh's moeten omlaag... Zeker geen suiker, bolognese saus en (gewone) spaghetti.

EDIT: zag niet dat je naast die yoghurt ook kip en zalm at.. Maar hoeveel kip en zalm eet je dan?

zoutzak zei:
ik vind dat je een goede progressie hebt gemaakt, zij het in een ruime tijd. maar het resultaat is er.

:thumbs:

helemaal mee eens. goed resultaa. neem aan dat je zekr niet ontevreden bent:thumb:

minder suiker (fruit) en neem in ruil voor fruit vitaminecomplexen
en waar zijn je vetten? lijnzaadolie, eitjes ed
hoeveel zalm ed
waarom yoghurt boven melk?
en waar zijn de eiwtten (vooral bij 1e maaltijd)

post maar eens in voedingsectie en na weer 7 jaar zul jij echt versteld staan:)

hier valt nog genoeg aan te sleutelen imo om t te verbeteren... dus post t even in de voeding fora en we zullen je erbij helpen... post ook even je trainschema in training fora.

ik denk als je er een beetje aandacht aan besteed, dat jij, wat dandyman al zei, weer versteld zult staan na 7 jaar :)

Thuizentfloot zei:
ik wil alleen zijn leu...
ach niks...

Ik vind het sowieso wel wat waardering waard als iemand zijn pics hier post. Mocht je niet tevreden zijn met het resultaat dat iemand heeft geboekt hou dat dan lekker voor je. We zij hier om mensen te helpen en niet om af te zeiken. En de mensen die het resultaat van iemand anders afzeiken en zelf geen foto's durven te posten moeten al helemaal gewoon hun mondje houden.

Om een lang verhaal kort te houden. Goed voorruit gegaan en kijk voor je zelf hoe je het beste uit je lichaam kunt blijven halen.

Koolhoven zei:
Ik vind het sowieso wel wat waardering waard als iemand zijn pics hier post. Mocht je niet tevreden zijn met het resultaat dat iemand heeft geboekt hou dat dan lekker voor je. We zij hier om mensen te helpen en niet om af te zeiken. En de mensen die het resultaat van iemand anders afzeiken en zelf geen foto's durven te posten moeten al helemaal gewoon hun mondje houden.

Om een lang verhaal kort te houden. Goed voorruit gegaan en kijk voor je zelf hoe je het beste uit je lichaam kunt blijven halen.

I fully agree ! :thumb: !

wat een wijze man toch die jerry! fijne vent ;)
ben het ermee eens.
doe je kennis hierop, vraag wat je wilt (geen domme vragen hebben we de search voor). Uiteindelijk moet het van je zelf komen, maar als je weet wat je doet, kan er weinig misgaan en zul je zeker nog vooruitgang boeken.

D. zei:
wat een wijze man toch die jerry! fijne vent ;)
ben het ermee eens.
doe je kennis hierop, vraag wat je wilt (geen domme vragen hebben we de search voor). Uiteindelijk moet het van je zelf komen, maar als je weet wat je doet, kan er weinig misgaan en zul je zeker nog vooruitgang boeken.

Muhahaha ja wat wil je van een oude man die vandaag 25 is geworden !?

Terug
Naar boven