- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind jou stoer!!!RichardV zei:Wil wel een keer met je afspreken. Kijken of je dan nog steeds zo'n bek hebt.![]()
vet %, geen flauw idee, te hoog dat is wel duidelijkWat zijn je stats vet% en de grote 3
Deadlift
Squat
Bench press
7 jaar?? hmm iets harder trainen zou ik zeggen. Denk dat je dit resultaat makkelijk binnen een jaar had kunnen halen.
Ryu zei:Bracke wind me zo op als ie zo praat weten jullie dat...![]()
maryline zei:in deze potjes yoghurt zit 125gr.
ik had dit schema gekregen van de baas van de fitness om geleidelijk aan vet te verliezen met zo weinig mogelijk krachtverlies.
zoutzak zei:ik vind dat je een goede progressie hebt gemaakt, zij het in een ruime tijd. maar het resultaat is er.
![]()
minder suiker (fruit) en neem in ruil voor fruit vitaminecomplexenmijn voedingspatroon ziet er ongeveer zo uit :
1e : 150 gr spaghetti met suiker
2e : 2 volkorenboterhammen met kippewit, 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
3e : 3 volkorenboterhammen met zalm , 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
4e : 1 volkorenboterham met kippewit, 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
5e : 150 gr spaghetti met bolognesesaus
6e : 200 gr mager vlees met groenten
RichardV zei:in totaal 2 posts. Je probeert dan 3 man af te zeiken.
Triest kereltje Mr misselijk.
Wil wel een keer met je afspreken. Kijken of je dan nog steeds zo'n bek hebt.![]()
On topic: Just keep on pumping!
mijn voedingspatroon ziet er ongeveer zo uit :
1e : 150 gr spaghetti met suiker
2e : 2 volkorenboterhammen met kippewit, 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
3e : 3 volkorenboterhammen met zalm , 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
4e : 1 volkorenboterham met kippewit, 1 stuk fruit en 1 potje yoghurt
5e : 150 gr spaghetti met bolognesesaus
6e : 200 gr mager vlees met groenten
Theotje zei:
Big Byron zei:Ik vind jou stoer!!!
Wil je niet met mij afspreken?!
Big Byron zei:Ik vind jou stoer!!!
Wil je niet met mij afspreken?!
Thuizentfloot zei:
Koolhoven zei:Ik vind het sowieso wel wat waardering waard als iemand zijn pics hier post. Mocht je niet tevreden zijn met het resultaat dat iemand heeft geboekt hou dat dan lekker voor je. We zij hier om mensen te helpen en niet om af te zeiken. En de mensen die het resultaat van iemand anders afzeiken en zelf geen foto's durven te posten moeten al helemaal gewoon hun mondje houden.
Om een lang verhaal kort te houden. Goed voorruit gegaan en kijk voor je zelf hoe je het beste uit je lichaam kunt blijven halen.
D. zei:wat een wijze man toch die jerry! fijne vent
ben het ermee eens.
doe je kennis hierop, vraag wat je wilt (geen domme vragen hebben we de search voor). Uiteindelijk moet het van je zelf komen, maar als je weet wat je doet, kan er weinig misgaan en zul je zeker nog vooruitgang boeken.