MuscleMeat

mijn fotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoe lang ben jij al bezig. voor een 18jarige zie je echt huge uit.
 
kben toen ik 15 was begonnen met trainen
 
Valt me nog mee dat niemand wat over de bovenkant van je borst gezegd heeft. Ziet er verder goed uit. :thumbs:
 
ik poseerde niet goed op die fotos daarom leek mijn borst zobizo al heel klein. maar bij de volgende fotos zul je ook zien dat de bovenkant borst heel goed verbeterd is.
 
ziet er goed uit, alleen vraag ik mij af waarom de meeste leden hun fotos posten met een onherkenbaar gezicht, zijn jullie ontsnapt uit de gevangenis of illegaal in nederland?
 
Omdat je misschien wanneer je hier vrijgeeft dat je kuurt, en je niet wilt dat jan en alleman je foto en je kuurverslag online zien


Dolcett zei:
ziet er goed uit, alleen vraag ik mij af waarom de meeste leden hun fotos posten met een onherkenbaar gezicht, zijn jullie ontsnapt uit de gevangenis of illegaal in nederland?
 
rob12345 zei:
Omdat je misschien wanneer je hier vrijgeeft dat je kuurt, en je niet wilt dat jan en alleman je foto en je kuurverslag online zien


dat is precies de reden...
 
Ik kan je foto's niet zien dude. :(
 
Ah die foto's...heb ze al s eerder gezien...keep up the works bro!!
 
Ferrem !

Heb je geen foto van voor je begon te trainen?
Kwestie van te zien vanwaar je zover gekomen bent.

Keep pumping, ziet er ferrem goe uit.
 
neej geen fotos van vroeger. maar was vroeger 60kg met 1.92 net een anorexia patient dus. was echt heel erg dun totaal niet gespierd. vroeger was ik een van de kleinsten en slapsten nu ben ik een van de grootsten en sterksten.
 
Back
Naar boven