Fitness Seller

Mijn foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_63694

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
1.471
Waardering
166
Slotje?
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig, waarom geen fullbody?
 
Goed bezig, waarom geen fullbody?

Uhm ik weet het eigenlijk niet, ben betrekkelijk nieuw met bodybuilding en schema's enzo. Ik dacht, met een splitschema kun je je beter concentreren op bepaalde spiergroepen die dag, maar is fullbody beter denk je dan?
 
Goed bezig ongeveer zelfde soort fysiek als ik heb nu, Vreten als een gek anders ben je het zo weer allemaal kwijt
 
dankjewel,
vreten komt wel goed, alleen ik pas wel een beetje op, wil niet te veel vet aankomen i.v.m de zomer;)
maar nog meer commentaar? Ik vind zelf dat me armen een beetje achterlopen vergeleken met de rest.
 
ik zou me over vet voor de zomer geen zorgen maken en lekker gaan bulken. Dit is toch ook niet echt mooi, met alle respect, bedoel dat te zien is dat je nog niet zo lang traint. Succes met je doelen!
 
ik vrees het ergste voor je benen
 
Ziet er best goed uit zelfde stats als mij toen ik de laatste foto's poste :cool:
 
ik vrees het ergste voor je benen

Die zijn inderdaad niet veel soeps meer,
maar ben ze nu rustig aan het trainen, zodat ik over een tijdje voluit kan gaan:D
edit: heb net wat foto's van me beentjes gepost;)

En heb nog een vraag, ik doe voor borst de volgende 3 oefeningen: Bench press 3x10, Incline dumbbell press 3x10 en Dumbbell press 3x10. Zou ik Die laatste dumbbell press vervangen voor flye's? Of heeft iemand anders nog andere tips?

groeten,
kroketje:D
 
Laatst bewerkt:
Je oefeningen voor de borst zijn op zich best ok. Zou idd voor flyes gaan!!
Ik hoop dat je bij elke set wel je gewichten verhoogd....
Anders zou ik eens set 1 12x set 2 10x set 3 08x proberen en elke set het gewicht verhogen...

SCCS ermee
 
Lekker blijven eten, Goed blijven doorknallen en dan komt het wel goed:D
 
Back
Naar boven