AndroidHealthClinic

Mijn foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thomasbb

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2003
Berichten
23
Waardering
0
Ik neem afscheidt van jullie verdorie. MENSEN MAZZELTOF, was leuk jullie gekend te hebben auf wieder zehn







Deze foto's zijn in mijn verdomde k*t huis genomen door mijn vrouw ik hoop dat jullie er wat mee kunnen k*tzooi
 
Laatst bewerkt:
Rechtermuisknop op kruisje klikken dan "afbeelding weergeven", dan doet ie het wel...

Complimenten, dat ziet er potverdomme erg goed uit..

Hoe lang train je al en wat zijn je stats?

Groeten
 
hallo ik ben de vrouw van thomas en omdat hioj nog altijd bezig is met het verhelpen van zijn "ziekte" zal ik zo vaak mogelijk voor hem proberen te typen.

ik ben 31 jaar en train vanaf mij 23e ik heb altijd goed op mijn voeding gelet en heb 2 kuurtjes gedaan vanaf mij 28e. Ik ben 1,78 Lang met 95KG en 10%vet, dit is 4 maanden geleden gemeten op de gym.
 
hij doet het niet:(
 
ziet er verdomd goed uit thomas.
wat is je schema

zo zie je maar dat je niet voor je 20e hoeft te beginnen met trainen. zo zit er voor mij nog een moie toekomst aan te komen
 
[Link niet meer beschikbaar]

dat werkt wel...
 
ziet er trouwens meesterlijk uit!
 
[Link niet meer beschikbaar] dat bedoelde ik eigenlijk
 
In dr. Pepper sT: Boogie loopt de boel weer te vernken
 
waarom is de achtergrond weggebrushed?
is zo een beetje onrustig, vooral qua kleurkeuze (en dat zegt een kleurenblinde:D). dacht je dat zje zodoende alle blikken op je fysiek zou krijgen?
 
Het is eigenlijk meer bedoeld om mijn zooitje in huis te verbergen :)
 
Ik ook kun je de link eens checke
 
wow, thomas geweldige foto. Maar kun je niet eens wat meer vertellen over die geheimzinnige ziekte van jou?
 
Zeer goed! Bodybuilding niveau gaat nu echt de hoogte in!

Heb je nog fotos?
 
Waarom geloof ik niet dat jij dat bent;)
 
Originally posted by ZeRo4
Waarom geloof ik niet dat jij dat bent;)

dat is ie wel hoor

ziet er top uit thomas!

:thumb:
 
waarom is de url naar jouw foto (op de filename na) identiek dezelfde als de url naar de foto van bodyman ?
 
Spike ik denk dat ik je moet gaan palen als je nu niet zwijgt :D
 
Back
Naar boven