MuscleMeat

Mijn foto's

Bezoekers in dit topic

je valt door de mand jongen.

spijtig voor jou...
 
:) ach met de gevolgen kan ik leven Spike
 
maar ik en thomasbb zijn niet een en dezelfde
 
de url is dezelfde, het lichaam lijkt verdacht veel op dat van de andere, en de manier van de rest te maskeren is dezelfde (m.n. de achtergrond, niemand hier doet dit, buiten die twee foto's TOEVALLIG zeker).....
 
you're tha man spike :thumb:
Dus waarschijnlijk... heeft bodyman op school/werk een andere comp omdat het IP verschilt. En heeft ie daar de vloekende Thomas BB gemaakt :D Ik vind het wel creatief, maar ehm... wel debiel... :)
 
en ik heb nog geen pic gezien!!!! waar is een link die het doet naar die foto?
 
Originally posted by admin

Heb je nog fotos?
Ik herhaal hierbij mijn vraag...

min 2 fotos zijn nodig voor deelname...
 
Wie zijn foto het ook is, klasse!
 
ey thomas komt je dit bekend voor?:

Name: Gunnar Thor

Sports: Bodybuilding, previous "Strong Man"

Details:
Titles: Danish male bodybuilding champion 2001 (heavy weight 90+ kg), Nordic male bodybuilding champion 2001 (heavyweight 90+ kg), winner of Scandinavian Bodybuilding Grandprix 2001 (heavyweight +90), Icelandss strongest man 1998-2000, Hercules of "The Old Town" 1992-94 & 1996-98.




http://www.robertuniverse.com/danishstudy/bodybuilder.htm
 
Originally posted by Thomasbb
Ik neem afscheidt van jullie verdorie. MENSEN MAZZELTOF, was leuk jullie gekend te hebben auf wieder zehn







Deze foto's zijn in mijn verdomde k*t huis genomen door mijn vrouw ik hoop dat jullie er wat mee kunnen k*tzooi [/B][/QUOTE]


:( :wave:
 
ik wil nu niet gaan stoken ofzo,
maar ik zou zeggen dat mensen die op deze manier de boel oplichten per direct gebanned moeten worden.
in het geval van ThomasBB en Bodyman dus ook.
 
Originally posted by zoutzak
ik wil nu niet gaan stoken ofzo,
maar ik zou zeggen dat mensen die op deze manier de boel oplichten per direct gebanned moeten worden.
in het geval van ThomasBB en Bodyman dus ook.
ThomasBB is op dit moment gebanned van deze foto sectie. Met 1 zware waarschuwing.
Bodyman heeft zijn derde zware waarschuwing nu en zal nog een laatste oordeel krijgen van de leden in een poll.
Waarschijnlijk met een board - ban tot gevolg.
 
mijn 3e zware waarschuwing dan wil ik weleens weten waar de 2e is SVP
 
Hmmmm, ik ben meestal wel erg makkelijk met al die geintjes in heden en verleden.....maar dat gezeik met die nep foto's vind ik echt een beetje vervelend worden.

Misschien hebben we ook een kippenhok nodig naast het gare hanen hok waar deze krielkippen zich kunnen vermaken.

Maar bannen......nee ik zou ze gewoon negeren.
 
Maar misschien is Thor Gunnar een vriend van Bodyman, en noemt hij zich in België Thomas, en heeft hij bij bodyman zijn foto gepost. Ok, het klinkt vergezocht, maar het zou toch best kunnen, toch?
 
Geloof je dat zelf?
 
Originally posted by admin
Geloof je dat zelf?


Kijk, wat is geloven. Je moet natuurlijk wel 100% zeker zijn voor je iemand straft, dat zijn nou eenmaal de regels van de rechtspraak....
 
Ik ben ook 100 % zeker dus dat is geen probleem.
 
Back
Naar boven