XXL Nutrition

mijn foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Want2BHuge

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2003
Berichten
20
Waardering
0
Ben ongeveer drie maand geleden begonnen met trainen (5x per week) en mede dankzij dit forum tot nu toe 9 kg aangekomen :D

Ben 19 jaar, 74 kg, 175m en het vetpercentage is nu 13.5%

www.pbase.com/want2bhuge
 
Originally posted by Want2BHuge
Ben ongeveer drie maand geleden begonnen met trainen (5x per week) en mede dankzij dit forum tot nu toe 9 kg aangekomen :D
zo zie je maar waar wij goed voor zijn hier he. goed bezig dan man. Toch zou ik blijven bulken en bulken en nog niet nadenken om eventueel te gaan cutten, die tijd komt wel. eerst genoeg massa op je frame zetten en als ik t zo lees komt dat helemaal goed.

en als je fotos maakt probeer wel aan te spannen,

ps dus ben je als ik t goed begrijp vanaf juni 2003 9 kilootjes aangekomen...:D,

ps. als ik je search bekijk zie ik geen vragen in de voedinhgssectie, in mijn ogen veeeeeel belagrijker dan t trainen..dus post je schema eens en dan zulllen we zien of we die 9 kilo om kunnen zetten naar ja, nog meer he:thumb:
 
Voordat ik begon met trainen (dat was trouwens in maart) had ik hier al een paar keer rondgekeken en vooral aan de sticky’s heb ik veel gehad...meteen een goede strart gemaakt en die 9kg is inmiddels al bijna 10kg geworden :D

Het lijkt me een beetje sterk dat dat allemaal spieren zijn (terwijl ik niet al te veel vet erbij heb gekregen). Waar kan die snelle gewichtstoename nog meer door komen?

PS: Ik zal me schema binnenkort wel een keer posten nu ik een beetje op regelmatige tijden kan eten en hoor het dan wel weer..
 
De start is er, ga zo door !
 
go on :thumb: f!!!!!!!
 
Back
Naar boven