Fitness Seller

mijn foto's

Bezoekers in dit topic

Vind je borst ook erg goed!
 
Wat betreft die sets, ik ben ook ecto jongens en ik doe nu meestal 8-15 herhalingen op mijn biceps echt tot ze bijna ploffen, en moet zeggen qua groei en training voelt het prettig. als ik ze zo doorpomp doen ze de volgende training nog pijn.
 
patje79 zei:
hebben jullie trouwens weleens spierpijn in jullie armen ik namelijk nooit ik weet wel dat het niet belangrijk is om spierpijn te hebben maar toch he het geeft het idee dat je het goed gedaan hebt ;)


Ik voel mijn biceps ook nooit, evenals mijn schouders en toch groeien deze als kool! Misschien komt het omdat deze kleine spiergroepen zijn ???
 
KaLe zei:
Ik voel mijn biceps ook nooit, evenals mijn schouders en toch groeien deze als kool! Misschien komt het omdat deze kleine spiergroepen zijn ???

Richt je maar eens niet op de herhalingen maar gewoon doorpompen met minder zwaar gewicht dat je bij rep 11 echt een bom in je bicep voelt en dan doorpompen naar de 15. wedde dat jij de volgende training pijn hebt in je biceps.
 
Ik had het over spierpijn. ik krijg na 8 herhalingen een pomp dat ik denk dat mijn biceps uit mekaar klappen.
 
patje is bodyman???

[Link niet meer beschikbaar]
 
Frenkpie zei:
patje is bodyman???

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb zo'n vermoeden van wel...

z'n vorige nick was toch patrick, patrick-patje...

;)
 
Juriaan zei:
Richt je maar eens niet op de herhalingen maar gewoon doorpompen met minder zwaar gewicht dat je bij rep 11 echt een bom in je bicep voelt en dan doorpompen naar de 15. wedde dat jij de volgende training pijn hebt in je biceps.


ga maar eens 21-en. en of je dat voelt. nog en tip, ohnee l;aat maar zittuh, is weer bodyman:rolleyes:

maar dit zijn dan eindelijk zn echte fotos?

had ie net zo geod niet geband hoeven te worden
 
hey trekpik ala bodyman :D
 
Frenkpie zei:
patje is bodyman???

[Link niet meer beschikbaar]

Vind je jezelf nu niet een enorme gare lul. sorry dat ik het zo zeg, maar post bodyman of patje eindelijk serieus, geen hond die er last van heeft. En dan iemand verraden vind ik persoonlijk een lage streek.
 
WTF ?!?!?
what is your problem??!

hij is toch gebanned van t forum.. dat betekent toch niet dat ie zomaar terug kan komen op dit forum onder een andere naam?? waarom bannen ze hem dan?

dit kwam ik toevallig tegen, mogen de mede-board members niet zien dat t gewoon WEER bodyman is???

en NEE ik vind me niet een enorme lul, als iemand gebanned is is ie gebanned. en hij was perm. gebanned en niet temp.

we hebben hier duidelijk over gediscussierd. nog al stom als je gewoon weer ff onder een andere naam kan reggen en verder posten op t board waar je eik gebanned bent.

wat voor nut heeft bannen dan als ze toch gewoon weer trug op t board kunnen komen onder een andere naam ???

:mad:
 
Jij gaat ff voor moderator spelen. Hij laat geen onzinnige posts achter hij is serieus aan het posten. Jij voelt je meteen geroepen om iemand te verraden. Imo gewoon een lage streek, maar je moet het zelf weten mister moderator. Ik vraag me af hoe jij met geheimen van je vrienden omgaat ;)
 
Juriaan zei:
Jij gaat ff voor moderator spelen. Hij laat geen onzinnige posts achter hij is serieus aan het posten. Jij voelt je meteen geroepen om iemand te verraden. Imo gewoon een lage streek, maar je moet het zelf weten mister moderator. Ik vraag me af hoe jij met geheimen van je vrienden omgaat ;)


pfffffffff wat is DAT voor een SLECHTE opmerking.... je KENT me niet eens... dus PLZ begin niet over mij hoe ik miss wel niet ben irl, want daar weet je NIETS VAN AF ! :mad:

daarnaast, hoezo moderator? dus als ik zie dat iemand die gebanned is, gewoon weer regged en verder post onder een andere naam... mag ik nix zeggen? gebanned = gebanned. en ik hield me er in eerste instantie ook niet mee bezig, met t uitzoeken wie er opnieuw regged terwijl ie gebanned is. maar ik zag dat oli ook constant geband werd als iemand erachter kwam dat t oli was onder een andere naam. waarom zou bodyman dan wel een zoveelste kans mogen... (en ja oli deed onder andere namen ook serieus posten).

zag toevallig dat bodyman op b&f dezelfde pbase link gepost had, waar hij vertelde dat t zijn pics waren.

PUNT!

heeft NIX te maken met "mr moderator". sjees man, grow up !
kan je dat bannen net zo goed afschaffen dan, want je mag toch gewoon verder posten onder een andere naam..... dat is toch niet de bedoeling. of wel soms?

naja, laat maar. als dat jouw mening is. leuk ! maar ik vind gewoon dat mensen zich gewoon in eerste instantie zich aan de regels moeten houden, klaar !! (nix moraalridder). hij heeft genoeg waarschuwingen gehad, en op een gegeven moment is de maat gewoon vol. de keuze is gemaakt, PUNT.

en als je er verder over wilt discussieren, doe t dan via een pm ofzo, want we gaan wel erg off-topic nu.

fijn dat ik nu negatieve karma krijg.... :grumble:
 
Laatst bewerkt:
btw juriaan, vindt JIJ t niet een beetje zielig om mij alleen maar uit te schelden en lullige opmerkingen tegenover mij te maken. ipv een normaal onderbouwde discussie met mij te voeren?

kep je andere posts wel eens gelezen... en ik had dit soort kinderachtige reacties echt niet van je verwacht..dacht dat je een stuk volwassener was dan dit soort kinderachtige/hatelijke posts te plaatsen.

en nogmaals t is JOUW mening, niet van t hele board.
 
Frenkpie zei:
btw juriaan, vindt JIJ t niet een beetje zielig om mij alleen maar uit te schelden en lullige opmerkingen tegenover mij te maken. ipv een normaal onderbouwde discussie met mij te voeren?

kep je andere posts wel eens gelezen... en ik had dit soort kinderachtige reacties echt niet van je verwacht..dacht dat je een stuk volwassener was dan dit soort kinderachtige/hatelijke posts te plaatsen.

en nogmaals t is JOUW mening, niet van t hele board.
relax man, blijft internet, sla er geen acht op gewoon..
 
:rolleyes:

waarom heeft ie indertijd dan niet z'n echte foto's geplaatst? was ie niet gebanned geweest...

enneuh juriaan relax man, je hebt gelijk als je zegt dat ie nu serieus poste maar ik ben er zeker van dat ie ondertussen al onder 5 andere nick's is geregistreerd.

maw hij komt wel terug

:D
 
Juriaan zei:
Jij gaat ff voor moderator spelen. Hij laat geen onzinnige posts achter hij is serieus aan het posten. Jij voelt je meteen geroepen om iemand te verraden. Imo gewoon een lage streek, maar je moet het zelf weten mister moderator. Ik vraag me af hoe jij met geheimen van je vrienden omgaat ;)

He moraalridder, kappe, tis goed dat mensen dergelijke dingen posten, de echte moderators kunnen niet alles in de gaten houden.
 
Red devil zei:
He moraalridder, kappe, tis goed dat mensen dergelijke dingen posten, de echte moderators kunnen niet alles in de gaten houden.

red devil is ook bodyman:D


nee man, joking, maar ik bent met frenkpie eens. gebannd is gebanned en ok, dan kunen ze wel weer gaan serieus gaan posten, maar dat hadden ze of eerder moeten bedenken of als ze dan onder een nieuwe nick hier kwamen gelijk sierues moeten doen..maar zelfs dat konden ze niet opbrengen. we werden gewoon in de zeik gezet..allemaal nepverhalen ophangen. vond in t begin wel grappig en kon t zeker waarderen maar na verloop van tijd had je cht een geveol dat je in de zeik werd gezet en dat dit board niet serieus genomen werd. ben blij dat er andere mensen erop lette en dat noiet enkel de mods dat hopeven te doen..dat getuigt van volwassenheid en respect tov t forum en de members hier

:thumb: voor frenkpie
 
CQ_Demolisher zei:
relax man, blijft internet, sla er geen acht op gewoon..

ik ben niet relax als mensen gaan vooroordelen over mij (of andere),over hoe ik wel niet zou kunnen zijn in irl. en als er iemand moet relaxen is t juriaan wel, kan niet eens fatsoenlijk discussieren zonder meteen te vooroordelen en te schelden.

en thnx dandy, ben t eens dat niet al t werk naar de modjes moeten geschoven worden, als iemand toevallig iets ziet wat niet in de haak zit, mag hij/zij dat toch wel zeggen ???

naja, val zo langzamerhand in herhaling, laatste wat ik wil zeggen is dat ik t erg flauw vind om mij een neg karma te geven hiervoor. :(
 
Back
Naar boven