XXL Nutrition

mijn foto's

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik ben er nu 6 weken uitgeweest doordat ik ziek was en ben toen ook zo'n 15 Kg afgevallen

weeg nu 75 KG vetpercentage weet ik niet en ik train nu zo'n 6 a 7 maanden

[Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]



[Link niet meer beschikbaar]
 
pics werken niet, geef anders gewoon het adres van je pbase ipv directe links naar de pics.
 
He patje, ziet er niet slecht uit man! Leeftijd en lengte?
Op de eerste foto dacht ik... er moet wat gebeuren aan de rug (lats)!
Maar op de andere foto`s dacht ik toch ff van... whaaauw!
Goede prestatie! Ga zo door (y)
 
thnx.. mijn lengte is 1.86 en ben 20 jaar
 
misschien kan iemand mij vertellen wat mijn zwakke punten zijn
 
iig niet je rug. dacht bij 1e foto wat ik net al las dat die rug wel wat wijder mag maar nee hoor..was enkel een valse gedachte..gode rug:thumb:

wat ik zo kan zien (niet via pbase die doet t niet) zou ik meer aandaht aan je armen schenken en zijn je benen zo groot dat ze niet op de foto konden of?:D

ook zeer goed voor die lengte:thumb:
 
dandyman zei:
iig niet je rug. dacht bij 1e foto wat ik net al las dat die rug wel wat wijder mag maar nee hoor..was enkel een valse gedachte..gode rug:thumb:

wat ik zo kan zien (niet via pbase die doet t niet) zou ik meer aandaht aan je armen schenken en zijn je benen zo groot dat ze niet op de foto konden of?:D

ook zeer goed voor die lengte:thumb:


ja mijn armen :sad: daar doe ik erg mijn best voor maar ze gaan gewoon niet en mijn benen daar zal ik ook nog eens een pic van laten maken.

bedankt voor je reactie
 
Ziet r goed uit joh! Vooral je rug is erg netjes! :thumbs:

Zoals Dandy al aangeeft, je armen mogen wat voller in verhouding tot de rest, maar voor de rest; klasse!
 
Rob G zei:
Ziet r goed uit joh! Vooral je rug is erg netjes! :thumbs:

Zoals Dandy al aangeeft, je armen mogen wat voller in verhouding tot de rest, maar voor de rest; klasse!


ziet er goed uit, vooral je rug.

Post eens wat je doet voor je armen? of had je dat in een andere thread al gedaan?
 
voor mijn armen doe ik nu
4 sets dumbbell curl's
4 sets hamer curl's
3 sets barbell curl's

voor tri's weet iki niet hoe ze heten maar ik pak een stang en dan ga ik liggen en laat ik em achter mijn hoofd zakken 4 sets

ik pak een dumbbell en die laat ik achter mijn hoofdzakken terwijl ik zit 4 sets

en ik dip 3 sets
 
patje79 zei:
voor mijn armen doe ik nu
4 sets dumbbell curl's
4 sets hamer curl's
3 sets barbell curl's

voor tri's weet iki niet hoe ze heten maar ik pak een stang en dan ga ik liggen en laat ik em achter mijn hoofd zakken 4 sets

ik pak een dumbbell en die laat ik achter mijn hoofdzakken terwijl ik zit 4 sets

en ik dip 3 sets

doe ens minder, veel minder. voor m part 2 oefeningen en dan 4 sets of 3 oefeningen en 3 sets of 2 oefeningen 3sets en een oefening met 2 sets. zou ook een isolatieoefening toevoegen, bijv. con.curl en dan hammer eruit mikken en bij dumbbell curl gaan supineren

triceps: lying extension en one amr dumbbell extension..zou meer afwisseln maar ja dan is t toch wachten op de spoetschool:thumb:
je zu thuis wel kunne dippen tussen bankjes
 
patje79 zei:
voor mijn armen doe ik nu
4 sets dumbbell curl's
4 sets hamer curl's
3 sets barbell curl's

voor tri's weet iki niet hoe ze heten maar ik pak een stang en dan ga ik liggen en laat ik em achter mijn hoofd zakken 4 sets

ik pak een dumbbell en die laat ik achter mijn hoofdzakken terwijl ik zit 4 sets

en ik dip 3 sets

bwah dat aantal setjes moet niet persé slecht zijn, hangt er van af wat je wilt bereiken...

onder 4 setjes versta ik wel : 10-8-6-3, als je 4 setjes van 10 doet ben je wel verkeerd bezig als je massa wilt kweken!
 
bart82 zei:
bwah dat aantal setjes moet niet persé slecht zijn, hangt er van af wat je wilt bereiken...

onder 4 setjes versta ik wel : 10-8-6-3, als je 4 setjes van 10 doet ben je wel verkeerd bezig als je massa wilt kweken!

maar aangezien patje naar een ecto kant neigt heeft die de rust hard(er) nodig en zou ik dus minder sets nemen voor die armen
 
dandyman zei:
maar aangezien patje naar een ecto kant neigt heeft die de rust hard(er) nodig en zou ik dus minder sets nemen voor die armen

ah, dat heb ik dus weer niet gelezen :rolleyes:

dan kan ie idd beter een set minder doen

:D
 
bart82 zei:
ah, dat heb ik dus weer niet gelezen :rolleyes:

dan kan ie idd beter een set minder doen

:D
ja, ik oordeel nu puur op zn fotos dan he, voor t zelfde geld groeit patje als een gek en blijkt ie juist een pure meso te zijn..





maar dan wel door minder sets te doen:D
 
ik deed minder sets maar dat ging niet dus vandaar deze aanpak ik probeer het gewoon drie maanden lukt het niet verzin ik een nieuwe aanpak maar toch bedankt voor jullie tips
 
hebben jullie trouwens weleens spierpijn in jullie armen ik namelijk nooit ik weet wel dat het niet belangrijk is om spierpijn te hebben maar toch he het geeft het idee dat je het goed gedaan hebt ;)
 
Back
Naar boven