XXL Nutrition

mijn foto's

Bezoekers in dit topic

Frenkpie zei:
naja, val zo langzamerhand in herhaling, laatste wat ik wil zeggen is dat ik t erg flauw vind om mij een neg karma te geven hiervoor. :(

sorry:D
 
Ik heb je helemaal geen neg karma gegeven
 
Frenkpie zei:
btw juriaan, vindt JIJ t niet een beetje zielig om mij alleen maar uit te schelden en lullige opmerkingen tegenover mij te maken. ipv een normaal onderbouwde discussie met mij te voeren?

kep je andere posts wel eens gelezen... en ik had dit soort kinderachtige reacties echt niet van je verwacht..dacht dat je een stuk volwassener was dan dit soort kinderachtige/hatelijke posts te plaatsen.

en nogmaals t is JOUW mening, niet van t hele board.

:rolleyes:
 
Tsjonge jonge,
Iemand verraden ??? WTF ?, man dit is een bodybuildingforum geen onzinforum, laten we dit ook zo houden!, voor kinderspelletjes en andere bullshit ga je maar naar een ander forum !
Iemand die zoveel onzin lult als "bodyman" hoort gewoon niet huis op een bodybuilding forum als deze, en dat is MIJN mening,
Bodybuilding is mijn leven en als ik hier kom, en tussen serieuse posts van beginnende sporters een stom,onzinnig antwoord als die van bodyman lees, dan vindt ik het terecht dat zoiemand op mag sodemieteren en weg mag blijven.
Sommige mensen willen ook nog iets leren ipv van alleen maar onzin van anderen te lezen.
Het is niemands PLICHT een steentje bij te dragen aan dit forum, maar iemand die zoveel onzin post en de kwaliteit van het forum daarmee naar beneden haalt kan beter opf***en naar een andere forum waar zulk gedrag wel getolereert wordt.

rob


Juriaan zei:
Jij gaat ff voor moderator spelen. Hij laat geen onzinnige posts achter hij is serieus aan het posten. Jij voelt je meteen geroepen om iemand te verraden. Imo gewoon een lage streek, maar je moet het zelf weten mister moderator. Ik vraag me af hoe jij met geheimen van je vrienden omgaat ;)
 
rob12345 zei:
Tsjonge jonge,
Iemand verraden ??? WTF ?, man dit is een bodybuildingforum geen onzinforum, laten we dit ook zo houden!, voor kinderspelletjes en andere bullshit ga je maar naar een ander forum !
Iemand die zoveel onzin lult als "bodyman" hoort gewoon niet huis op een bodybuilding forum als deze, en dat is MIJN mening,
Bodybuilding is mijn leven en als ik hier kom, en tussen serieuse posts van beginnende sporters een stom,onzinnig antwoord als die van bodyman lees, dan vindt ik het terecht dat zoiemand op mag sodemieteren en weg mag blijven.
Sommige mensen willen ook nog iets leren ipv van alleen maar onzin van anderen te lezen.
Het is niemands PLICHT een steentje bij te dragen aan dit forum, maar iemand die zoveel onzin post en de kwaliteit van het forum daarmee naar beneden haalt kan beter opf***en naar een andere forum waar zulk gedrag wel getolereert wordt.

rob

Zo meneer dat is wederom duidelijk taal :eek:
 
ziet er goed uit.
 
rob12345 zei:
Tsjonge jonge,
Iemand verraden ??? WTF ?, man dit is een bodybuildingforum geen onzinforum, laten we dit ook zo houden!, voor kinderspelletjes en andere bullshit ga je maar naar een ander forum !
Iemand die zoveel onzin lult als "bodyman" hoort gewoon niet huis op een bodybuilding forum als deze, en dat is MIJN mening,
Bodybuilding is mijn leven en als ik hier kom, en tussen serieuse posts van beginnende sporters een stom,onzinnig antwoord als die van bodyman lees, dan vindt ik het terecht dat zoiemand op mag sodemieteren en weg mag blijven.
Sommige mensen willen ook nog iets leren ipv van alleen maar onzin van anderen te lezen.
Het is niemands PLICHT een steentje bij te dragen aan dit forum, maar iemand die zoveel onzin post en de kwaliteit van het forum daarmee naar beneden haalt kan beter opf***en naar een andere forum waar zulk gedrag wel getolereert wordt.

rob

:rolleyes: :clap: [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven