MuscleMeat

Mijn foto's!

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
6
Jaja, ik had het beloofd en hou me aan mn woord: foto's!
Ik train nu iets langer dan een jaar. En de laatste paar maanden pas echt een beetje goed (4 keer in de week, split, voeding etc.)

Ik ben totaal niet tevreden met mn lichaam (veel te dun), maar als ik het vergelijk met hoe ik er een jaar geleden uitzag (zie foto) vind ik dat ik wel duidelijk progressie heb gemaakt. Ik ben trouwens 1.90 lang, weeg nu zo'n 73,5 kg en mijn vetpercentage weet ik niet. De foto's zijn trouwens niet echt mooi gemaakt, binnekort maak ik nog wel ff wat betere.

Een jaar geleden:
[Link niet meer beschikbaar]

See the difference?

Goede progressie! Er zit echt verschil in nu en een jaar geleden, goed hoor. Keep on pumping!
heb je trouwens last van gyno?

Ziet goed verschil tussen nu en vorig jaar:thumbs:

Verder gewoon lekker bulken

• Topic Starter Topic Starter
DJNRG83 zei:
Goede progressie! Er zit echt verschil in nu en een jaar geleden, goed hoor. Keep on pumping!
heb je trouwens last van gyno?

Dankje, ennuh ja ik heb last van gyno. Ik heb het zelfs ff aangehaald in een artikeltje wat ik hier ergens op de site heb staan. In ieder geval; Ik laat het binnekort opereren. Zo door het jaar heen heb ik er niet zoveel last van, maar als de zon de tevoorschijn komt vind ik het toch wel erg vervelend.

Heb je nolvadex al eens geprobeert?

ik zie geen foto's....

ow nu wel.

zo zo, goede vooruitgang, hoeveel kg ben je aangekomen in t eerste jaar?

je bent iig erg droog hoor ! en je lats zijn niet verkeerd zo te zien. probeer wat meer aan je armen te werken. en vergeet je je benen niet?

gewoon ff flink bulken en hard trainen en over en paar jaar ben jij een big mf :D

succes

Laatst bewerkt:
nolvadex is een oestrogeen blocker. Volgens mij kun je er gyno ook mee behandelen. Zoek even op het board naar nolvadex.

Je kan er het begin van gyno mee stoppen , niet eens het er is het laten verdwijnen , dat kan enkel nog via operatie dan.
Verder mooie vooruitgang jongen !

Jaja Goeie vooruitgang..

Verder moet je nog wel hard werken bro!
Blijf trouw trainen en geen pauzes nemen.. doorgaan :thumbup:

zo, dat jaartje heeft jou zeker goed gedan man...netjes..flinke vooruitgang.

en gewoon op dezelfde weg doorblijven gaan he. idd armen mogen wel wat groter maar komt vanzelf goed man..lekker eten nu..Ronnies schema is er niets bij:)

Mooie progressie man!

Komend jaar nog ff flink bulken!!

Ga zo door. :thumbs:

Kerel, als je dit in 1jaar kan doen, let op wat jij in 3 jaar doet.. Gewoon door blijven knallen en geloof me, dat werpt ze vruchten af!!

groot verschil man!mooi!!hard blijven werken!

Luca

Goeie progressie. Krijgen we nog foto's te zien van de benen?

Waar train jij overigens? Hercules?

squeezer zei:
Goeie progressie. Krijgen we nog foto's te zien van de benen?

Waar train jij overigens? Hercules?

Bedankt voor alle complimentjes guys, dat geeft me weer energie om nog harder te trainen en nog gedisciplineerder met mn eten bezig te zijn.

Ik woon trouwens zo'n 10 km. van groningen, dus ik train daar dan ook nie. Ik train in Roden in 'het fitnesscentrum' (jaja, je moet er maar opkomen). Is wel ok, en zo'n 6 à 7 km. van mn huis, dus valt nog wel te fietsen 4 keer in de week.

Goede voor uit gang kerel, ga zo door

jopie ( grun all the way )

ech wel, groningen; de stad waar je het snelst groeit (vraag ook maar aan Ilya :p)

Vooruitgang met een hoofdletter 'V', kan niet anders zeggen. En nou doorgaan bro :thumbs:

Terug
Naar boven