XXL Nutrition

Mijn fuck it yolo transformatie. 500 mg test-e per week, 400mg dnp per dag.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb n iq van 127 officieel getest zeg ik dat ik schizofrenie heb denken mensen dat ik randdebiel ben
 
Sanca Saxon Slotje en een algehele ban pls. Dit soort mensen zijn een gevaar voor zichzelf en voor anderen door een verkeerd voorbeeld te geven.
Of dit nou open is of niet, hij zal het toch gebruiken. En als je dit leest en denkt dit is verstandig dan is er ook geen hulp meer voor je...
 
stel je voor ik zou geen schizophrenie hebben gezegd.
dan had niemand geklaagd.
 
ik heb n iq van 127 officieel getest zeg ik dat ik schizofrenie heb denken mensen dat ik randdebiel ben

Nee schizofrenie is niet het probleem.

Je plannen zijn gevaarlijk.

stel je voor ik zou geen schizophrenie hebben gezegd.
dan had niemand geklaagd.

Maar dan gebruikte je ook geen antipsychotica. En nog steeds was er dan veel aan te merken.
 
als deze gesloten wordt dan post ik wel in 4 weken ofzo een topic met wat ik bereikt heb, kun je ook zien dat er niks mis is gegaan. onrecht vind ik dit
 
eerst 500mg test-e dan 400 mg deca erbij. dan deca verswisselt met 350 mg tren-ace. uitijndelijk cold turkey gestopt toen ik opgenomen was van tren psychose
Denk dat als je gewoon normaal alles had gezegd en niet had verteld dat je schizo bent + medicatie neemt dat je dan idd geen gezeik van mensne had hoeven aan te horen. Maar de fysiek die je had na 3 kuren had je natty ook wel redelijk kunnen krijgen als je naar die ene foto kijkt die je gepost hebt toen je on was
 
Denk dat als je gewoon normaal alles had gezegd en niet had verteld dat je schizo bent + medicatie neemt dat je dan idd geen gezeik van mensne had hoeven aan te horen. Maar de fysiek die je had na 3 kuren had je natty ook wel redelijk kunnen krijgen als je naar die ene foto kijkt die je gepost hebt toen je on was
ik heb nog geen fotos geposts van toen ik on was
hier was ik on, 90 kg 175 cm
ik weet dat het niet echt indrukwekkend is voor iemand die anabolen gebruikt. maar had het ook niet zo lang gedaan
Qz9wY7P.jpg

IutxSHv.jpg
 
Wij willen ons als beleid distantiëren van praktijken zoals dit.
als deze gesloten wordt dan post ik wel in 4 weken ofzo een topic met wat ik bereikt heb, kun je ook zien dat er niks mis is gegaan. onrecht vind ik dit
Post het maar ergens anders want wij gaan je geen platform geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven