Fitness Seller

Mijn gebruikerservaringen van T3 na drie maand gebruik + advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Builderke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
1.062
Waardering
0
Sinds drie maanden neem ik elke dag 25 mcgr T3.

In het begin even opgebouwd naar 50 mcgr maar moeten afbouwen wegens me veel te slecht voelen.

Sinds een week neem ik toch terug 50 mcgr ED om te kijken of ik er nu al beter tegen kan.

Dit alles wordt gecombineerd met 750 mg test-e en 600 mg tren-e EW.

1. Mijn ervaring is dat ik ofwel van de test en de tren ofwel van de T3 enorm moe wordt... Ik slaap makkelijk 12 uur per dag... en zit dan nog te geeuwen ? Nog iemand die ervaring ?

2. Zou het kunnen dat je na enkele maanden T3 gebruik meer T3 moet nemen om het gewenste effect te bekomen ? Treedt er maw gewenning op ? En dat zou dan op te lossen zijn door toevoegen van clen ? 100 mcgr ED ? Of is dit BS en beeld ik me maar wat in en kan ik hoogstens mijn dosis opschroeven tot 75 mcgr ED (of 100 mcgr ED)

3. Na stopzetten T3 wordt het gebruik van clen gedurende twee weken aangeraden om het aanzetten van vet te vermijden eens de T3 wordt stopgezet. Ook wordt er aangeraden de kcal-inname te verhogen om zo je natuurlijke T3 aanmaak zo snel mogelijk te herstellen ---> Dienen er nog supplementen te worden ingenomen na stoppen T3 ? of heeft er nog iemand tips ? het zou zonde zijn na te zakken in BF terug in BF te stijgen natuurlijk, dan is het een maat voor niets....

4. Zit momenteel op 100 kg @ 1.74m @ 14 à 15% BF en zou de BF de komende vier weken willen verminderen tot 11-12% mbv clen + T3. Mijn kuur loopt nl af over vier weken en wil geen spieren verbranden door T3 alleen te gebruiken. Zal ik op onderhouds niveau gaan eten ? of best iets onder onderhoudsniveau ?

Alvast bedankt voor de hulp !

Gr
B.
 
1. Mijn ervaring is dat ik ofwel van de test en de trenbolone ofwel van de T3 enorm moe wordt... Ik slaap makkelijk 12 uur per dag... en zit dan nog te geeuwen ? Nog iemand die ervaring ?

Ik zit aan de test/tren en T4 en ben zo lui als een varken. Vandaag heb ik tot half 11 uitgeslapen en vanmiddag heb ik ook nog 1,5 uur geslapen + nog 1/2 uur zonnebank.
Vanavond maar vroeg erin want morgen om 5 uur weer op: werken :(
 
1: ik werd er niet moe van ik sliep slechter als normaal.
2:gewenning had ik niet maar kan ook komen omdat ik 80mcg clen deed 2 weken wel en 2 weken niet en 75mcg t3 deed ik wel continu.
3:calorieen hoef je niet te verhogen wel je koolhydraatinname ik heb na de t3 2 weken clen doorgenomen en alles hetzelfde gebleven.
4zou dan iets onder onderhoud gaan zitten zeg een 200 tot 300 callorieen per dag.

let wel ieder persoon is verschillend an kan ook anders reageren op de middeltjes is meestal gewoon een kwestie van wat uitproberen. succes.
 
Ik zit nu aan test en deca....ik ben ook super lui slaap gemakkelijk 10 uur en 's middags dan ook nog ff 2 uurtjes...
Grote problemen om 's ochtends mijn bed uit te komen pffff..!!
 
1: ik werd er niet moe van ik sliep slechter als normaal.
2:gewenning had ik niet maar kan ook komen omdat ik 80mcg clenbuterol deed 2 weken wel en 2 weken niet en 75mcg t3 deed ik wel continu.
3:calorieen hoef je niet te verhogen wel je koolhydraatinname ik heb na de t3 2 weken clenbuterol doorgenomen en alles hetzelfde gebleven.
4zou dan iets onder onderhoud gaan zitten zeg een 200 tot 300 callorieen per dag.

let wel ieder persoon is verschillend an kan ook anders reageren op de middeltjes is meestal gewoon een kwestie van wat uitproberen. succes.

@ Jacky: hartelijk dank voor de tips !

PS; Hoeveel BF ben je kwijtgeraakt door de combi T3 + clen ? Ook cardio erbij gedaan ? Hoeveel ?
 
de test maakt je zo lui. t3 gewenning lijkt me sterk, ik ken geen schildklier patienten die hun inname steeds moeten verhogen.

na stoppen t3 moet (dacht ik!) niet zozeer kcal omhoog danwel de hoeveelheid kcal uit koolhydraten verhoogd worden.
 
ik word ook ****ing lui van test, ben te beroerd om de dag aan te kijken
 
dennis999 (wat is er btw met hem gebeurt, zie geen posts meer van m) heeft ooit iets gepost over t3 nakuur btw, maar ik ben te lui (no exo test!) om het op te zoeken....
 
Thyroid PCT: guggelsterones en veel complexe kh`s.
 
guggelsterones??
 
de test maakt je zo lui. t3 gewenning lijkt me sterk, ik ken geen schildklier patienten die hun inname steeds moeten verhogen.

na stoppen t3 moet (dacht ik!) niet zozeer kcal omhoog danwel de hoeveelheid kcal uit koolhydraten verhoogd worden.

Idd dat bedoelde ik. Kcal uit KH verhogen...
 
Thyroid PCT: guggelsterones en veel complexe kh`s.

Weet er iemand waar je die gugglesterone kan kopen ? Hij zit in een vetverbrander die ik heb maar dat kost me 50 EUR voor een flesje en dan zit er nog niet zoveel gugglesterone in...
 
zo ver ik weet mag je t3 maar een maand gebruiken
 
Weet er iemand waar je die gugglesterone kan kopen ? Hij zit in een vetverbrander die ik heb maar dat kost me 50 EUR voor een flesje en dan zit er nog niet zoveel gugglesterone in...
guggulbolic can syntrax is goeie keus
 
@ Jacky: hartelijk dank voor de tips !

PS; Hoeveel BF ben je kwijtgeraakt door de combi T3 + clenbuterol ? Ook cardio erbij gedaan ? Hoeveel ?

zo een 6 procent kwijt geraakt deed wel elke dag cardio een half uurtje eten ook aangepast.....eeu hen dan nog wat test en tren erbij dan wil het wel:D
 
mannen er is een duidelijk verschil tussen lui en moe.. zoals ik het lees zijn jullie gewoon lui.. iedereen kan 12 uur in zn bed blijven luieren.. probeer eens gewoon na 6-8 uur op te staan, dan voel je je stukken beter.. zet 3 wekkers en spring onder een koude douche - geloof mij maar dat je je de rest van de dag veel beter voelt
 
mannen er is een duidelijk verschil tussen lui en moe.. zoals ik het lees zijn jullie gewoon lui.. iedereen kan 12 uur in zn bed blijven luieren.. probeer eens gewoon na 6-8 uur op te staan, dan voel je je stukken beter.. zet 3 wekkers en spring onder een koude douche - geloof mij maar dat je je de rest van de dag veel beter voelt



klopt..

ik ben ook aards lui, zonder exo test of t3 ;-) ben bijna te lui om te trainen en dan doe ik dat nog wel voor mijn plezier
 
Back
Naar boven