MuscleMeat

Mijn Gewrichten gaan dood ... Glucosamine iemand?

Bezoekers in dit topic

Bader

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
85kg
Beste DB'ers ik heb al een tijd last van mijn schouder en under rug.

mij word vertelt dat glucosamine wonderen doet. voordat ik dit koop graag even jullie meningen , en welke glucosamine ik moet kopen van de body en fit shop website. zal ik het eigenmerk kopen of ...?

Alvast bedankt en hier is nog een link voor de glucosamine die zie in het assortiment hebben.

http://bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/glucosamine

Heb het zelf nooit gebruikt, maar geloof dat je dat maanden moet slikken voor je resultaat ziet.

Op jouw leeftijd gewrichtsklachten kan ook komen door groeispurten trouwens, volgens mij gaat glucosamine dan niet helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het zelf nooit gebruikt, maar geloof dat je dat maanden moet slikken voor je resultaat ziet.

Op jouw leeftijd gewrichtsklachten kan ook komen door groeispurten trouwens, volgens mij gaat glucosamine dan niet helpen.

ik geloof dat ik mijn groeispurt al achter de rug heb , baard groei en alles heb ik een jaar geleden al gehad :P

Glucose doet geen wonderen, en je moet het lang gebruiken voor het (minimale) effect intreedt = duur.

Probeer eens goede oefeningen te doen of consulteer een sportfysio / sportarts.

Glucose doet geen wonderen, en je moet het lang gebruiken voor het (minimale) effect intreedt = duur.

Probeer eens goede oefeningen te doen of consulteer een sportfysio / sportarts.
Glucose doet idd geen wonderen, sterker nog het doet niks aan gewrichten. Glucosamine doet wel iets maar verwacht er ook geen wonderen van. Koop van glucosamine.com of van onze [Link niet meer beschikbaar]. Ga geen belachelijke prijzen betalen bij de apo of van dure merken iig.

Ik had weken last van mn gewrichten. Maar dan ook echt last, alsof ik een oude man was. Ik was bij de apotheker (buitenland) en zag een potje gluco staan, ik denk okee valt te proberen. Ik nam diezelfde dag nog 2 pillen, volgende dag idem dito en de dag er na was alles compleet verdwenen tot op de dag van vandaag.

Dus ik ben het (uit persoonlijke ervaring) totaal niet eens met wat mensen hierboven zeggen. Baat het niet dan schaadt het niet!

Placebo effect :D

Maar had zelf ook last van nekpijn, ben toen glucosamine gaan gebruiken, geen effect. Nieuw hoofdkussen gekocht, probleem opgelost. Om maar te zeggen, mensen leggen soms een link maar een correlatie is geen causatie.

• Topic Starter Topic Starter
Glucose doet idd geen wonderen, sterker nog het doet niks aan gewrichten. Glucosamine doet wel iets maar verwacht er ook geen wonderen van. Koop van glucosamine.com of van onze [Link niet meer beschikbaar]. Ga geen belachelijke prijzen betalen bij de apo of van dure merken iig.

Zeg alsjeblieft niet dat het niks voor je gewrichten doet maat :P , ik heb het gister gekocht en het doet bij mij wonderen man.

Er bestaat GLUCOSE EN GLUCOSAMINE net als koolfstofdioxide en koolstofmonixide doe je research aub :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Glucosamine

oja en ik heb ook Chondroitine en MSM er bij voor mij werkt het BIG T just sayin :P

glucose en glucosamine is niet hetzelfde pik. Glucosamine is wat gebruikt wordt voor de gewrichten, glucose niet.

Glucosamine werkt voor sommige wel. Het is natuurlijk maar de vraag wat de oorzaak is van de klacht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij mij in mijn werk wordt het voorgeschreven door een reumatoloog uit het ziekenhuis, het is wel een academisch ziekenhuis dat moet ik er even bij vertellen.

Voor de pijn in mijn schouders hielp vooral een ander matras en minder achter de pc zitten...

Heb de arthro-5 van glucosamine.com en moet zeggen dit spul heeft echt wonderen gedaan voor mijn gewrichten. Na 1 maand al een duidelijk merkbaar verschil. Neem het nu al een maand of 3 en mijn klachten blijven verder weg vervagen..
Had vooral last van mijn schouder die ooit eens ontwricht was, mijn heup (loopblessure) en heel erg stramme gewrichten. Welke nu allemaal aan de beterhand zijn..

voor die 15 europ probeer het 2 maandjes zou ik zeggen

glucosamine werkt. gebruik het al 1 jaar kruidvate

Woeps mijn typo verragt de halve topic. Bedoelde glucosamine uiteraard. Er is inderdaad evidence voor (vaak i.c.m. chrondroïtine) het gebruik bij gewrichtspijn (m.n. knie) maar die is niet keihard en er zijn ook genoeg studies die geen effect aantonen. Placebo-effect kan groot zijn want effect binnen een maand is niet bewezen voor zover ik op de hoogte ben.

Terug
Naar boven