Fitness Seller

Mijn Gewrichten gaan dood ... Glucosamine iemand?

Bezoekers in dit topic

Het hangt ook van de oorzaak van de klacht af. Je kunt het proberen werkt het dan is dat mooi.

Glucosamine wordt ook wel eens aan paarden gegeven.

• Topic Starter Topic Starter
Glucose i.e. suiker doet idd niks aan je gewrichten.

Mijn excuses BIG T , ik had het inderdaag fout gelezen :o sorry voor de domme opmerking . ik heb inderdaad heel wat mensen gekent waarbij glucosamine Niet of slecht werkte. maar bij mij doet het echt wonderen ik kan eindelijk weer wide grip benchen :)

Laatst bewerkt:
Mijn excuses BIG T , ik had het inderdaag fout gelezen :o sorry voor de domme opmerking . ik heb inderdaad heel wat mensen gekent waarbij glucosamine Niet of slecht werkte. maar bij mij doet het echt wonderen ik kan eindelijk weer wide grip benchen :) en sorry nog

Kijk, Big T voed je keurig op zie ik...ik denk dat hij het je vergeeft.

• Topic Starter Topic Starter
Verwacht er idd geen wonderen van. Ik gebruik persoonlijk glucosamine van het kruidvat gewoon ter ondersteuning van de gewrichten omdat ik af en toe last heb van men schouders. Echt veel verschil merk je niet maar het is toch iets beter sinds ik het gebruik.

Beste DB'ers ik heb al een tijd last van mijn schouder en under rug.

mij word vertelt dat glucosamine wonderen doet. voordat ik dit koop graag even jullie meningen , en welke glucosamine ik moet kopen van de body en fit shop website. zal ik het eigenmerk kopen of ...?

Alvast bedankt en hier is nog een link voor de glucosamine die zie in het assortiment hebben.

http://bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/glucosamine
Glucosamine is een kraakbeenversterker en geen kraakbeen aanmaker, het kan zeker geen kwaad dat je het inneemt; Het is specifiek ontwikkelt voor de gewrichten soepel te houden. Let wel dat er ook chondrotine in zit.

Ik neem al jaren glucosamine op aanraden van mijn chiropractor. Heb vele jaren geleden een zwaar ongeluk gehad met vele breuken. Het helpt echt wel, maar verwacht er nu ook geen wonderen van. Het begint pas echt te werken na enkele weken gebruik. Info vind je op het www meer dan genoeg http://nl.wikipedia.org/wiki/Glucosamine

Beste DB'ers ik heb al een tijd last van mijn schouder en under rug.

mij word vertelt dat glucosamine wonderen doet. voordat ik dit koop graag even jullie meningen , en welke glucosamine ik moet kopen van de body en fit shop website. zal ik het eigenmerk kopen of ...?

Alvast bedankt en hier is nog een link voor de glucosamine die zie in het assortiment hebben.

http://bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/glucosamine

de glucosamine van de bodyenfitshop eigen merk slik ik nu een maand.
al na een week of twee met drie capsules per dag (voorgeschreven hoeveelheid) had ik 90% betere gewrichten.
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...portsnutrition/glucosamine-chondroitine-msmm/
ik had heel veel last van knakken in mijn knien, enkels en schouders.
als ik ging squatten dan leek het wel of ik een knakmechanisme was.
met opstaan en traplopen was het niet normaal met het knakken (vooral smorgens).
nu heel soms met kickboks warmup met heupdraaien in het begin een knakje in mijn knieen en met armen zwaaien in mijn shouders. nek ook soepeler trouwens. rug doet ook niet meer knakken tijdens stretchen, vroeger wel.
:thumb:Top spul dus en zeker nemen.

Laatst bewerkt:
Als er nou ipv 101x word verteld dat glucosamine niet werkt. Vertel dan liever wat dan wel werkt. Daar heeft de topicstarter meer aan.

Ook schouderproblemen hier, al jaren. Het t idee dat glucosamine enigszins helpt, maar wonderen zeker niet.
om ff ter hulp te komen...shiatsu-massage verricht bij mij wonderen... het proberen echt wel waard. En voor al de anderen, glucosamine helpt echt wel, heb tientallen breuken opgelopen bij een autoongeval lang geleden en heb jaren gesukkeld met gewrichtspijn... ik ken verschillende mensen die me dankbaar zijn dat ik het heb aangeraden. Het duurt echter een hele tijd eer je resultaat ervan hebt. ik neem wel altijd de glucosamine met chondroitine omdat de chiropractor me vertelde dat deze samenstelling heb beste effect heeft.

ik heb gratis voor je een NIEUW potje van MDY PM me voor info

om ff ter hulp te komen...shiatsu-massage verricht bij mij wonderen... het proberen echt wel waard. En voor al de anderen, glucosamine helpt echt wel, heb tientallen breuken opgelopen bij een autoongeval lang geleden en heb jaren gesukkeld met gewrichtspijn... ik ken verschillende mensen die me dankbaar zijn dat ik het heb aangeraden. Het duurt echter een hele tijd eer je resultaat ervan hebt. ik neem wel altijd de glucosamine met chondroitine omdat de chiropractor me vertelde dat deze samenstelling heb beste effect heeft.

Thanks man, will look into it

Terug
Naar boven