Fitness Seller

Mijn gezondheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SkinnyMuscled

Novice
Lid geworden
3 nov 2021
Berichten
9
Waardering
3
Vetpercentage
3%
Dag allemaal,

Ik had een vraag betreft mijn eerste kuur. Alles gecheckt goed onderzoek gedaan advies van mensen met de juiste achtergrond en me "spullen" laten testen. Het is niet een bijzondere kuur gewoon test alleen ik heb wat klachten wat ik zelf niet goed kan plaatsen "actie / reactie". Ik zet hem nu in me rechter boven been (gluteus) week 2 . Ik heb super erge druk op me borst (borst getraind maar dit is niet spierpijn gevoel). En op de injectie plek word me been enorm dik waardoor ik zelf het gevoel heb dat een erge griep / beroerte heb met alles der op en der bij. Eerste week me been niet kunnen gebruiken tweede week iets meer maar nog steeds strompel ik door de pijn.

Heeft er iemand een idee of ik iets fout doe of even gewenning is ? Ik las van te voren op een pagina wat je heb beste kan doen maar je kan toch niet een hele kuur op ibuprofen leven ?


Kleine toevoeging: trainingen voelen ook een stuk slechter dan voorheen
 
op de injectie plek word me been enorm dik waardoor ik zelf het gevoel heb dat een erge griep / beroerte heb met alles der op en der bij. Eerste week me been niet kunnen gebruiken tweede week iets meer maar nog steeds strompel ik door de pijn.
Klinkt als een ontsteking door vervuilde gear of niet steriel werken, is de huid ook rood bij het aangedane been? Zou of je handelingen eens nalopen mbt injecteren en als dat ok is, van vial of merk wisselen.
 
Klinkt als een ontsteking door vervuilde gear of niet steriel werken, is de huid ook rood bij het aangedane been? Zou of je handelingen eens nalopen mbt injecteren en als dat ok is, van vial of merk wisselen.
Niet rood of iets in die zin alleen dik / opgezwollen. In jip en janneke taal: ik verwarm de injectie tussen me oksels (lichaamstempratuur), dan verwarm ik de injectie plaats , ondertussen is het onder me arm al warm na deze handeling (ik hou alles steriel en schoon nog net niet extreem) daarna doe ik heel rustig het injecteer doe er niet te lang maar ook niet te snel over. Daarna masseer ik de injectie plek. (geen last) dag later de sjaak.
 
Klinkt als een ontsteking door vervuilde gear of niet steriel werken, is de huid ook rood bij het aangedane been? Zou of je handelingen eens nalopen mbt injecteren en als dat ok is, van vial of merk wisselen.
Ik mag geen merken noemen toch (misschien vaker voorgevallen bij deze lab?) kan je dat ergens terug vinden of
 
Ik mag geen merken noemen toch (misschien vaker voorgevallen bij deze lab?) kan je dat ergens terug vinden of
Mogen hier inderdaad geen merken genoemd worden. Kan zijn dat je niet tegen de olie/oplosmiddelen kan, of dat het toch vervuild is. Zou zelf ff een vialtje van ander merk proberen.
 
Mogen hier inderdaad geen merken genoemd worden. Kan zijn dat je niet tegen de olie/oplosmiddelen kan, of dat het toch vervuild is. Zou zelf ff een vialtje van ander merk proberen.
Rare vraag misschien begin je dan weer bij week 0 of moet je verder gaan waar je gebleven was ?
 
Zet je m nou in je bovenbeen of in je bil.
In bovenbeen kun je redelijk kreupel raken door te injecteren in een spier die dat niet gewend is, glute meestal minder last van.

Als je echt een week last blijft houden dan kan een reactie tegen de olie en/of oplosmiddelen ook idd

Denk dat de oorzaak van de druk op de borst eerder je caffeine intake is dan de AAS
 
Back
Naar boven