MuscleMeat

Mijn GF en ik zitten in depressie + Ons verhaal

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Misschien kennen jullie mij van andere topics die ik heb geplaatst na aanleiding van sport. Nu is het zo dat mijn vriendin en ik heel veel mee hebben gemaakt en nog steeds mee maken waaronder dat wij 3 jaar lang zijn gestalkt en nog steeds worden door een onbekend persoon. Dit gaat van inbraken tot anonieme smsjes politie hebben we ingeschakeld die doet niks daardoor zijn wij compleet geïsoleerd geraakt. Daarvoor zijn wij ook in behandeling bij GGZ. En wij komen bijde langzaam uit ons depressie ondanks dat we nog steeds lastig worden gevallen. Nu willen wij beide dol graag gaan beginnen met sport ik heb het advies van jullie opgevolgd en mijn fitness set verkocht voor geld voor de gym. + Ik heb de gym gebeld ivm met eventuele korting en wij hebben vrijdag een gesprek met de gym daarover nu is het zo dat mijn gf ook graag buiten de gym wil gaan sporten alleen ze heeft er de motivatie niet voor ik wil dol graag met haar mee maar door me verleden is dat voor mij niet haalbaar en haar alleen laten gaan met die onbekende persoon die ons in de gaten houd vind ik dat niet vertrouwd. Zijn er misschien oeveningen die mijn vriendin thuis kan doen? om toch wat er aan te doen? we hebben in het verleden samen DDP yoga gedaan alleen had ik niet echt het gevoel dat dat werkte. Ik heb zelf geen idee van goeie workouts voor vrouwen dus hoopte ik eigenlijk dat er misschien vrouwen op dit forum die ook bijvoorbeeld thuis oefeningen doen. Ik ben blij dat jullie mij gedeeltelijk uit mijn depressie hebben gehaald en ik ben nu bezig mijn vriendin uit haar depressie te krijgen en dan te gaan knallen dus flink sporten voor beide. Ik denk dat dit een best vreemd verhaal is maar ja ik wil jullie erg bedankten voor alle steun etc :) en hoop dat iemand wat tips heeft voor mijn gf om toch thuis ook wat te gaan trainen.
 
Zoek persoon op en breek nek
 
Zoek persoon op en breek nek
Heb ik geprobeerd heb er een ICT guy opgezet maar alles is zo gedaan dat er geen sporen leiden naar die gene. jammer genoeg. Maar ja het is wel doodeng mijn gf die ging laatst op een nacht ff glaasje water drinken toen zat er ook weer iemand bij onze deur te rommelen. En dan bel je de politie die dan 3 kwartier later komt opdagen >_< maar ja ik wil me niet laten leiden door die persoon en wil gewoon zo snel mogelijk aan de slag en alles vergeten. mijn behandelaar zegt ook dat ik afleiding goed is dus ja daar doe ik dan ook alles aan :) ik praat er normaal ook alleen over met mijn vriendin maar ja misschien om er over te praten met anderen helpt mss ook wel
 
Je laat je leven zo wel leiden door diegene lijkt het. Zou er toch echt alles aan doen om diegene te vinden denk ik :o
 
Als er word ingebroken hang een camera op?
 
Je laat je leven zo wel leiden door diegene lijkt het. Zou er toch echt alles aan doen om diegene te vinden denk ik :o
Punt is dat wij beide geen idee hebben wie het kan zijn of wat zijn intenties zijn. Wel is het zo dat wij laatste tijd zon 4x zijn verhuist en hij blijft ons volgen en weet ook precies wat we doen. Dan begin je te denken misschien zit er ergens een camera ofzo maar dat is het hem ook niet. Op het laatst weet je niet meer wat je moet doen en om in deze situatie te blijven hangen is ook niet gezond en denk juist dat sport de situatie zal verbeteren. wij hebben meerdere malen aangifte gedaan maar politie die doet niks.
 
2 dingen; ik zou een camera's op gaan hangen/alarm systeem kopen. Geeft ons in ieder geval rust

Ga samen een bewegings leer doen. Of het nu Tai Chi of wat mij betreft Salsa les is... beide gedaan en beide vergen/leren concentratie en focus. Plus tis fun om te doen
 
Punt is dat wij beide geen idee hebben wie het kan zijn of wat zijn intenties zijn. Wel is het zo dat wij laatste tijd zon 4x zijn verhuist en hij blijft ons volgen en weet ook precies wat we doen. Dan begin je te denken misschien zit er ergens een camera ofzo maar dat is het hem ook niet. Op het laatst weet je niet meer wat je moet doen en om in deze situatie te blijven hangen is ook niet gezond en denk juist dat sport de situatie zal verbeteren. wij hebben meerdere malen aangifte gedaan maar politie die doet niks.

weleens aan gedacht om het spelletje om te draaien en het doelwit op te gaan jagen?
 
Hmm je kan ook van die dummy cams plaatsen, zou toch moeten afschrikken.
En in plaats van ze verborgen te hangen, echt goed in het zicht hangen, dat hij/zij er niet naast kan kijken.
Kost bijna niets.
http://klikenbestel.nl/assortiment/...onig-dummy-camera-voor-binnen-sas-dummycam40/
Voor de rest moet jij eens nagaan of jij of je gf niet in het verleden op iemands teentjes hebben getrapt...
Google je naam en die van jouw GF, vind je informatie op het net, die kan leiden tot jullie verblijfplaats?
Wel merkwaardig dat hij/zij voortdurend weet waar jullie zich bevinden, heb je al eens de intieme vriendenkring afgegaan op eventuele daders?
Wraak kan lang omgaan in iemands hoofd en zoals je zegt op politie moet men niet te vlug rekenen de dag van vandaag.
Oh en social media? Geef je daar eventueel niet teveel info op weg? Mollen zitten overal...
 
Het is vrijwel altijd iemand in je directe omgeving.
Heb je geen donkerbruin vermoeden wie het kan zijn? Is het je vriendin zelf niet? :p
 
Hmm je kan ook van die dummy cams plaatsen, zou toch moeten afschrikken.
En in plaats van ze verborgen te hangen, echt goed in het zicht hangen, dat hij/zij er niet naast kan kijken.
Kost bijna niets.
http://klikenbestel.nl/assortiment/...onig-dummy-camera-voor-binnen-sas-dummycam40/
Voor de rest moet jij eens nagaan of jij of je gf niet in het verleden op iemands teentjes hebben getrapt...
Google je naam en die van jouw GF, vind je informatie op het net, die kan leiden tot jullie verblijfplaats?
Wel merkwaardig dat hij/zij voortdurend weet waar jullie zich bevinden, heb je al eens de intieme vriendenkring afgegaan op eventuele daders?
Wraak kan lang omgaan in iemands hoofd en zoals je zegt op politie moet men niet te vlug rekenen de dag van vandaag.
Oh en social media? Geef je daar eventueel niet teveel info op weg? Mollen zitten overal...
Wij hebben beide geen social media en nergens is ons adres of wat dan ook bekend ook is er geen info over ons op google. en de bij de gemeente staat dat ons adres prive is. Vrienden hebben we niet door dit alles dus dat kan het niet zijn en ook hebben we beide niemand iets gedaan of wat dan ook we hebben namelijk eigenlijk geen contact met iemand. dus ja het is heel vreemd allemaal. dat van die dummy camera's is een goeie mss dat ik daar een paar van kan kopen :)
 
Het is vrijwel altijd iemand in je directe omgeving.
Heb je geen donkerbruin vermoeden wie het kan zijn? Is het je vriendin zelf niet? :p
nee de momenten dat de dingen gebeuren zit me vriendin naast me dus dat kan niet onmogelijk. ook is mijn vriendin net zo scared als dat ik ben haha
 
maar nu genoeg over die stalker. Wat about my other questions haha?
 
Goed verhaal goeie interpunctie ook gr
 
Hebben we het al over gehad maar dat geld kan ik beter stoppen in de gym abbo. Ik wil er niet eens geld instoppen in iemand die zo zielig is imo

Je hoeft ook geen camera van 500 euro te kopen. En ik weet niet hoevaak er word ingebroken? Maar als dit redelijk constant gebeurt dan zou ik me prioriteiten veranderen en de gym even laten voor wat het is. En anders vraag je buren of hun een camera hebben? Alle exen is afgaan? Neem een nieuw nummer en geef die elke 2 weken pas aan 1 nieuwe bekende. Mocht je ineens rare smsjes krijgen dan zit je behoorlijk in de goede richting. Maar hou je oude nummer wel gewoon. Soort loknummer ofzo.
 
maar nu genoeg over die stalker. Wat about my other questions haha?
Grote rottweiler kopen en samen met hem gaan wandelen? :)
Stalker pist in zijn broek en jullie zijn veilig + trouwe vriend erbij. 2 vliegen in 1 klap.
Maar die eet wel voor een derde persoon natuurlijk haha.
 
nieuw gsm nummer nemen en die met specifieke "vrienden" delen? Kijken waar het uit komt?
 
Wat camera betreft, ik heb een synology nas staan. Hier kunnen 2 ip cams aan gekoppeld worden. Heb een infrarood cam hangen waar ik nog geen 75eu voor betaald heb. Gaat pas opnemen als er beweging is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven