Fitness Seller

Mijn goedkope supplementen idee. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
'lo iedereen, ik ben de vorige eigenaar van xtremenutrition.be, bodybuilders.be en getfit.be (allemaal overgenomen door dieet.nl).
Ik heb een poosje xenadrine verkoopt aan 44.99€ en dymetadrine xtreme aan 41.99€. Ben geript geweest door worldclassnutrition.com voor een bedrag van ong. 300$. Omdat mn budget erg laag is/was moest ik met m'n klein winkeltje afkappen (ik maakte ong. 15-20€ winst bij elke potje dat ik verkocht).

Anyway, nu heb ik een brilliant idee. Met dit idee kan zowel ik geld verdienen en de consumenten kunnen geld besparen aan supplementen..here it goes:

Stel dat ik een potje xenadrine bestel aan 22€ van amerika, met het standaard verzendingskost dat ze aanrekenen, commissie dat je betaalt aan Western Union om geld te verzenden, komt dit bedrag al snel aan 60€...Maar stel dat ik nu 10 xenadrine's bestel, dan vertienvoudigt het verzendingskost niet, dan komt er maar bv. 2 € bij per potje dat je bestelt..

Stel nu:

10 xenadrine's: 220€
Verzendingskost: 35€
Commissie Western union: 25€

Totaal: 280€

Besparing: 320€ (belgische prijs 60€ voor xenadrine)

Natuurlijk kan ik niets doen als doodgewone bodybuilder met 10 xenadrine's maar denk na, als elk van die xenadrine's aan iemand anders behoort, dus als jij er 2 heb besteld en je vriend 2 en nog iemand anders 2 etc.. en al deze bestellingen worden verzonden als een bestelling vanuit amerika, dan betaal jij maar 28€ voor dat Xenadrine i.p.v +60€...

Zo kunnen wij, bodybuilders van BeNeLux ook profiteren van goedkope prijzen..

Wat vinden jullie hiervan ?
 
Ja, maar hoe zit het met verzendkosten vanuit Belgie naar Nederland? Hoe moeten wij het geld overmaken enz. Geld overmaken vanuit Nederland naar Belgie kost ook weer wat. Op zich wel een leuk idee!

Oja, welke Xenadrine?

Groetjes Dutchgirl
 
kan je doen maar alleen als er sprake is van een goede vertrouwensband tussen de leden die meedoen aan zo'n actie
 
zoiets dergelijks hebben we al eens eerder geprobeerd
gingen maanden overheen voordat de pakketten uberhaupt in Europa waren.
 
Originally posted by Ilya
zoiets dergelijks hebben we al eens eerder geprobeerd
gingen maanden overheen voordat de pakketten uberhaupt in Europa waren.

hah, i see... i guess we'r doomed to pay more then ;)
 
Het zou een leuke aanvulling kunnen zijn op de winkel die er al is, ik bedoel dan gewoon dat er misschien andere merken bij kunnen..... Maar dit geld alleen voor producten die hier niet te krijgen zijn?? Want anders kan jij toch gewoon even de groothandel binnenstappen met jou verleden denk ik?
 
Heb nog een veel beter idee:

voor 13USD koop je zuivere ephedrine (25 mg eph HCL) en voor pakweg 6USD koop je zuivere caffeine (200 mg C). In beide potjes zitten 60 tabletten.
Hoeveel tabletten zitten er in Xenadrine? Bovendien is dat geen eph HCl maar ephedra.. zooi! Ik heb tenminste echt werkzaam spul op de kop getikt in de VS!

Espi
 
En werkt dat Espi?

Over dat maanden duren van Amerika naar B naar NL... bestel in de zomer dan voor de cut van volgende lente :D
 
Zelf heb ik zuivere ephedrine via een Nederlandse bron gekocht (via een van de deelnemers op de lijst), maar in de VS kwam ik exact hetzelfde spul 'stomtoevallig' tegen in een vitaminewinkel in Malibu. Ik ben er niet supergedreven naar op zoek gegaan op andere plekken, maar het viel me wat tegen hoe slecht het te verkrijgen is.
Helaas is daar een soort krankzinnigheid uitgebroken en wordt het spul ws verboden.. bespottelijk gezien de geringe gevaren ervan.
Caffeine is daar in elke drogisterij te vinden. Beste is grotere verpakking van NoDoz met tabletjes van 200mg.

De koffie daar is niet te zuipen (afwaswater of afwaswater met melk, slagroom en suiker) en van cola houd ik ook niet meer, dus die pilletjes kwamen goed uit.

Espi
 
Eh maar als jij die potjes voor 45 euro verkocht en maaktte daarop 15 euro winst... dan betkent dat dat ze voor jou 30 euro zouden kosten..... dat zou betekenen dat je een winstmarge had van 50% en dat is niet slecht. Als het winst is (dus geen omzet)! Hoe kan het dan dat je moest stoppen met je winkel?
 
Originally posted by frietbakker
Eh maar als jij die potjes voor 45 euro verkocht en maaktte daarop 15 euro winst... dan betkent dat dat ze voor jou 30 euro zouden kosten..... dat zou betekenen dat je een winstmarge had van 50% en dat is niet slecht. Als het winst is (dus geen omzet)! Hoe kan het dan dat je moest stoppen met je winkel?

zeg ik ben (was) maar een studentje hé, nu ben ik werkloos :p
toen ik mn eerste bestelling maakt bij worldclassnutrition heeft die achterbakse $µ*#! mijn geld genomen en niks gestuurd. Moest dan 200€ lenen van een vriend, heb ergens anders besteld, heb ong. 400€ gemaakt..200€ terug aan vriend gegeven, 90€ adsl betaald, 56€ jaarlijkse verzekering betaald,50€ sportclub betaald en nu zit ik hier zonder geld :D
 
ah oke eenmalige deal en je bent student die graag wat bijverdientt!! Maar vertel anders wat meer over jezelf, en over die sites die je had, je winkeltje, je achtergrond etc....
 
Originally posted by frietbakker
ah oke eenmalige deal en je bent student die graag wat bijverdientt!! Maar vertel anders wat meer over jezelf, en over die sites die je had, je winkeltje, je achtergrond etc....

eigenlijk was het niet bedoelt als eenmalige deal..als alles goed was gelopen had ik nu heel wat verdiend. Maarja, je kunt niet in alles succesvol zijn.

Ik ben dus 20 jaar, kennisgemaakt met bb'ing op m'n 15e... Train ongeveer een jaartje serieus. Ben van plan om nog een website te openen en supplementjes te verkopen (die ik importeer van amerika). Het nadeel is dan wel dat het allemaal dinges zijn die niet veel wegen zoals vetverbranders, yohimbe, prohormonen (alhoewel, over ph twijfel ik nog). hoe zwaarder het bestelling, hoe minder winst dat je maakt.

Voor de rest niets interessants over mij hoor ;)
 
heb slechte ervaringen over vervoer per boot gehoord, per vliegpost schijnt wel oke te zijn maarja $$$$$$$
 
y0o dominator waarom zie ik nooit een pic van je als ik op je link druk wil da wel eens zien :P waarom niet ?

A Hotlinking Error Has Occured! dit krijg ik te zien ??
 
hmm ik zie het.. ik zal het moeten veranderen. Maar ook al zou die het doen: het is mijn signature en niet een foto van mezelf als je dat verwacht had...
 
Ook ALA, een van de meest interessante supplementen is daar een stuk goedkoper. Ik heb bij de vitamine store 60 caps 300mg voor ong $23 gekocht. Het idee is leuk, maar of het in de praktijk uitvoerbaar is???
 
Back
Naar boven