AndroidHealthClinic

mijn groei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

groosman

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2003
Berichten
8
Waardering
0
He mensen, ik wist niet waar ik dit moest posten dus maar bij algemeen dan. Sinds ik train ben ik geen 1 centimeter meer gegroeid! Mijn neefje is ook best klein en ik vroeg het hem hoe het kwam en hij dacht misschien dat het ook door zn bodybuilding in zn jonge jaren is gekomen. Wat denken jullie? En kan ik dit ergens laten testen of ik nog groei, zo ja, waar? En zijn hier medicijnen voor of ben ik daar te lang voor? Ik ben ing 1,67 m
 
als je bijv veel oefeningen doet in je pubertijd die een belasting zijn op je ruggengraat(in elkaar drukken) kun je je groei(bovenlichaam) belemmeren. Stretchen van de ruggengraat is daarom zeer belangrijk. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan van die groeihormoonprikken krijgen, ik weet niet precies hoe dat zit. Informeer bij je huisarts ofzo.
 
ik heb hetzelfde probleem. ben sinds mijn 16e nog maar 1 cm gegroeid! ben nu 18 en ben 1.70 cm.
 
ik ben blij dat ik vroeg ben gaan trainen, wie weet hoe lang ik dan was geworden ;)
 
Ik ben sinds m'n 16e ook amper gegroeit. Ik was toen al wel 1.93 :D

Op m'n 13e al 1,87.5

Ze moesten bij de schooldokter in de brugklas heel dat meetding verzetten :D

Ik heb m'n groeispurt dus al heel vroeg gehad. Maar ik wil d'r maar mee zeggen dat het niks hoef te zeggen dat je op bv je 16e bijna niet meer groeit. Misschien was je anders 1cm langer geweest ofzo.
 
ik ben na mijn 16 de ook amper gegroeid, maar wel breder geworden, ik bedoel de botten dus he :P, misschien is het in de lengte op, maar in de breedte wellicht nog niet.
 
er was trouwens een onderzoek naar gedaan en er was aangetoond dat groei(lengte) mogelijk was tot zelfs in de 50er jaren.
 
IK was tot aan mijn 15e 1.70 groot en toen in 1 jaar een flinke groei gehad. Ik ben nu 1.87. Nadeel was dat het enkel in de lengte was en niet in de breedte.
 
Back
Naar boven