Fitness Seller

mijn havermout is niet te vreten.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spark

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
4.294
Waardering
108
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
ben door DBB havermout gaan halen en eb nu deze morgn eerste maal proberen te eten..
keb halve liter melk opgewarmd in de microgolf, dan 100gr havermout erbij, en nog wa in de microgolf..daarna beetje honing en suiker bijgevoegd en geroerd en wat laten trekken.. op dit eigenste moment ben ik het aan "het proberen" op te eten, maar die stuff is echt nie te vreten!
bereid ik et verkeerd of ben ik gewoon een pussy?
tips iemand?? :o
 
Je bent een pussy.....havermout in bv de kwark dan roeren , pak lepel & eten....klaar.
Met melk of water kan ook ofcourse....en wat nou zoetstoffen erbij in :finger:
Als je het perse zoet wil hebben kun je blikjes met ananas kopen en dat er door heen roeren wel ff het suikerwater er afspoelen.

Eetsmakelijk :)
 
pussy zit nu aan de helft van het potje, ik vind er toch nix lekker aan, ga et morgen es prob met kwark..
 
:aai: goed zo je kunt het wel nog een paar hapjes.
 
zou dit voortaan elke morgen proberen te eten i p v mijn enkele boterham die ik vroeger at, win ik daar veel calorieën mee? want ik ben een eeuwige ecto-clean-bulker
 
ben door DBB havermout gaan halen en eb nu deze morgn eerste maal proberen te eten..
keb halve liter melk opgewarmd in de microgolf, dan 100gr havermout erbij, en nog wa in de microgolf..daarna beetje honing en suiker bijgevoegd en geroerd en wat laten trekken.. op dit eigenste moment ben ik het aan "het proberen" op te eten, maar die stuff is echt nie te vreten!
bereid ik et verkeerd of ben ik gewoon een pussy?
tips iemand?? :o

Probeer het ook eens gewoon met wat kaneelpoeder erbij, (mag gerust meekoken) juist...melk + haver + kaneel.
Nadat mn bereiding een papje is geworden laat ik het ook meestal zo'n 20min. trekken, afkoelen.
Ik vind dit een lekker en bovendien heel simpel gerecht om klaar te maken.
 
Kan natuurlijk ook havermout gewoon in de blender gooien. en melk erbij.... ik drink et meteen op.. kan et aanvullen met anijspoeder, bevroren bosvruchten (rijk aan anti-oxidanten) of gember snippers..maar inderdaad met een afgespoeld ananasschijfje is ook een goed idee... Als je het niet door de blender doet dan moet je zo lang kauwen,, toch?? ik probeer het niet eens..
 
Gewoon koud, misschien banaantje een tip?:)
 
Gewoon schepje whey erbij smaakt heerlijk :thumb:

En niet zeuren gewoon doorslikken, zeg ik tegen me vriendin ook altijd
 
opgewarmd vind ik het ook niet te vreten :o gewoon in een kom, melk erbij en eten.
 
Probeer anders te beginnen met natuurlijke muesli. Deze bestaat meestal uit havermout, gerst, tarwe, rozijnen en wat noten. Dat smaakt een stuk beter dan puur havermout en als je eenmaal aan muesli gewend bent, kun je proberen hoe je dan puur havermout vind smaken.
 
Breng wat melk aan de kook en roer je portie havermout er doorheen.
Even laten doorkoken en vervolgens een eetlepel honing erdoorheen en een klein handje rozijnen of krenten.
Als de havermout goed zacht is in een bord of kom doen en wat kaneel eroverheen strooien.
 
gewoon met koude melk, heerlijk met brinta en whey erbij
 
ik eet altijd brinta.. melk + brinta.. geen rotzooi erbij, gewoon vreten die shit.
 
100g havermout + 20g brinta + 20g rozijnen en die ½L melk. :thumb:
 
150gr brinta + 80gram proteine + 2 theelepels kaneel + 700ml lauw water, effe goed blenden = Super Ontbijt.
Maar het mooiste van deze ontbijt vindt ik dat je een klein uurtje later al weer honger hebt.
In de bulkfase doe ik dit 3 keer per dag.
S'ochtend bij het ontbijt, uur voor de training en een uur voor het slapen gaan. (slaap ik asl een baby:p), want ik train best wel laat.
 
70gr havermout + 50gr brinta + 50gr whey + banaan + appel + lepel lijnzaadolie + 750ml water

:brew: en :zuip:

Dit is gewoon heerlijk! Begrijp echt niet dat je het niet wegkrijgt;)
 
gewoon raw uit de winkel eten
zak en al !! maakt niks als mensen raar kijken ;)
je bent toch een beest dan mag dat
 
Back
Naar boven