AndroidHealthClinic

Inspired by Brian Alsruhe

Bezoekers in dit topic

Wijs, misschien wel een signaal om even rustig aan te doen
 
Dit keer was het gewoon een virus, vooral keelpijn en een verstopte neus. Ik tref het altijd een paar keer per jaar.
 
Das balen :(
Beterschap! Hoop dat je vandaag weer wat kan doen.
 
Dat gaat denk ik niet lukken, zit nu met mijn dochtertje op de bank de stomste YT filmpjes te bekijken die je je maar kan voorstellen. Straks breng ik haar een middagje naar de opvang en ipv te gaan werken ga ik maar een paar uur helemaal niets doen, hopelijk helpt dat.

Ik ben het trouwens wel gewend, ik ben mij hele leven al 2 tot 3 keer per jaar een weekje ziek.
 
Wat later dan bedoeld mijn maandelijkse foto is gemaakt. Vanaf vorige week zaterdag tot aan gisteren voelde ik me te brak om zelfs maar een foto te maken.

full.jpg


Vanavond zal ik weer wat BW oefeningen doen, morgen ook en dan zondag hopelijk weer gewoon SQ, BP en row.
 
Schouders beginnen aardig af te tekenen Steks :thumbs:
 
Gisterenavond en zojuist wat BW oefeningen gedaan, dat viel vies tegen. Morgen hoe dan ook squatten al weet ik niet of 80kg wel gaat lukken.
 
Gewoon rustig beginnen. Soms zie je tegen een gewicht op en gaat het in ene toch wel ;)
 
Gisterenavond en zojuist wat BW oefeningen gedaan, dat viel vies tegen. Morgen hoe dan ook squatten al weet ik niet of 80kg wel gaat lukken.

Angst voor het gewicht...lekker gevoel is dat hé...geloof me dat gaat nooit over

het eeuwige gevecht met het ijzer....
 
Morgen hoe dan ook squatten al weet ik niet of 80kg wel gaat lukken.

Dat gaat je wel lukken!!!!! Wij nemen niet met minder genoegen, JA...........;)
 
Angst voor het gewicht...lekker gevoel is dat hé...geloof me dat gaat nooit over

het eeuwige gevecht met het ijzer....

Niet echt bang voor het gewicht, maar na een paar keer naar zolder lopen voelden mijn benen al super zwaar.
 
Gisteren te druk met het huishouden waar een week niets aan gedaan was, dus vandaag pas weer begonnen.

11.12.17

Manta Ray squat
10xBW
5x10,30,50kg
3x70kg
1x80kg
3x5x86kg

Bench press (tussen opwarmsets door band YTWL's)
5x30kg
5x50kg
3x60kg
1x65kg
2x5x69.50kg
8x69.5kg

Cable row v-grip
10x51,25kg
2x5x66,25kg
11x66,25kg

Tijd: geen idee

Ik voel(de) me nog niet 100%, maar toch een PR op zowel de SQ en BP, dat doet een mens goed en geeft vertrouwen voor de komende trainingen.
 
Kan je nagaan als je jezelf straks weer 100% voelt!........new PR's incoming!
 
Dat geloof ik ook wel, de SQ kan echt nog een stuk zwaarder, maar het is nog wel wennen aan de nieuwe houding, dus dat doen we gewoon lekker met beleid. De BP gaat ook weer een stuk beter nu, ik heb mij grip iets aangepast een paar trainingen terug m.a.g. een andere positie van mijn ellebogen onderin wat het allemaal een stuk makkelijker maakt. Dat ik het bij 8 reps moest houden kwam meer doordat het ik nog steeds lastig vind om alles onder spanning te houden (vooral mijn heupen) dan dat ik het gewicht niet meer omhoog zou krijgen.
 
Standing calf raise
15xBW single leg
12+5+5+5+5+5x20kg single leg

Deadlift (12x Standing lateral leg raise/hip shift, RDL 12x20kg, 12x.../hip shift,GM 12x20kg als warming up)
2x5x50kg Jefferson lift
5x50kg
2x3x60kg Jefferson lift
5x80kg
3x100kg
7x115kg met straps

Standing overhead press
5x30kg
3x40kg
2x5x46kg
4x46kg

En toen wilde mijn zieke dochter echt niet meer slapen, wel flink wat BW oefeningen gedaan als w.u. en misschien vanavond nog een paar.

Tijd: 14:15-15:10

Volgens mijn schrijft Greyskull niet voor om nog 1 of 2 keer op hetzelfde gewicht te blijven als je 5 reps niet haalt voordat je deload, dus volgende keer OHP met 41kg of heb ik dat fout Starx6673?
 
Wat is je vetpercentage momenteel?
 
Geen idee, ik meet het nooit, ik weeg me wel regelmatig, ben nu 84,5kg en eet net boven onderhoud omdat ik iets wil aankomen de komende tijd. Een paar posts geleden zie je hoe ik er een vrijdag uit zag
 
Volgens mijn schrijft Greyskull niet voor om nog 1 of 2 keer op hetzelfde gewicht te blijven als je 5 reps niet haalt voordat je deload, dus volgende keer OHP met 41kg of heb ik dat fout Starx6673?
Eén keer en dan een reset met 10%.
 
Back
Naar boven