XXL Nutrition

Mijn herstart (voorstellen)

Bezoekers in dit topic

Iusedto

Novice
Lid geworden
14 mrt 2016
Berichten
12
Waardering
5
Lengte
1m90
Na een tijdje hier "gelurkt" te hebben heb ik besloten om de stoute schoenen aan te trekken en een account te maken.

Ik heb vroeger, in mijn jonge jaren, heel veel getraind en zelfs tot wedstrijd niveau gekomen.
Men vond mij toen nog te klein en heb toen wat pillen geslikt om groter te worden. (stromba heette het toen)

Tegelijkertijd begon ik ook met werken en heb mij daar (te-)veel op gestort en het sporten is zelfs helemaal gestopt.
Nu ben ik 15 jaar verder, te dik, en heb een zware burn out/depressie achter de rug.

Heb besloten omdat geen slachtoffer meer te zijn en te stoppen met al die negatieve shit. Ga niet opgeven, nu niet en nooit niet.
Ik kan de tijd helaas niet meer terug draaien maar ik ben gvd vast besloten om er vol tegen aan te gaan.
Was eerst bang dat ik misschien nu te oud zou zijn maar eigenlijk bepaal ik dat zelf en ik vind dat ik dat niet ben, hehe
Hoop ook dat mijn spieren zich een en ander nog herinneren lol

Sinds 4 weken mijn hele leven omgegooid. Geen drank, geen koffie meer, en eet weer uitstekend en gezond, etc etc. en sinds 2 weken weer naar de sportschool gegaan.
Ik kan niet uitleggen waar mijn wilskracht weer vandaan gekomen is maar ik geniet weer met volle teugen van het sporten.

Er is de afgelopen jaren zo veel veranderd dat ik totaal niet weet waar te beginnen qua schema etc. maar dat komt wel goed. Daar wil ik ook dit forum voor gebruiken.:)
Aangezien ik veel te zwaar/dik ben geworden moet ik toch maar eerst focussen op cardio training en voeding.
De rest komt (nog) wel.
 
Zekers ben jij niet te oud. En spiergeheugen gaat zekers werken.

Ik ben 44 en voor 2 jaar terug weer gaan trainen (Had vroeger ook een blauwe maandag getraind, had iig wel wat spieren).
In no time was ik weer terug op mijn oude "niveau" hoor.

Bierbuik weg, spiertjes terug.

Gewoon knallen !!
 
Bedankt.
Knallen gaat wel lukken hoor. Moet alleen oppassen niet te veel en te snel te willen.

In ieder geval hoef ik niet te bulken lol.
Vraag me alleen af tot welk punt ik cardio moet gaan doen en wanneer weer een schema gaan volgens voor spier opbouw.
Kan ik mijn overgewicht als voordeel gebruiken is iets wat ik moet uitzoeken.;)
 
Misschien mis ik wat, maarre wat zijn je stats nu dan.
Incl VP% ?
 
Welkom.Hoe oud ben je nu dan ?
 
48, staat in mijn bio .
 
Misschien even wat gedetailleerder, je kunt niet verwachten dat we alles op een rijtje gaan zetten.
Maak even eea overzichtelijk.
 
Misschien begrijp ik het verkeerd maar krachttraining gaat natuurlijk boven cardio. Vetverlies = voeding.
 
Back
Naar boven