AndroidHealthClinic

Mijn home gym/studio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MvdP10

Novice
Lid geworden
28 feb 2016
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m75
Hallo allen,

Nu de ruimte van onze home gym is uitgebreid kan ik eindelijk beginnen met het herinrichten van deze ruimte.
Nu wil ik professionele apparatuur aanschaffen die ik ook kan gebruiken voor mijn PT studio.
Veel research verder ben ik eruit dat ik een Power cage/rack incl. lat pulley wil halen, een functional trainer en ook dacht ik aan verstelbare dumbells in verband met de hele ruimte van een dumbell rack, de onderstaande links zijn van de spullen die ik nu op het oog heb.

Functional Trainer
Complete Power Rack set 061 serie
Verstelbare dumbbells t/m 40kg NB040AD

Mijn vraag is zijn er mensen die ervaring hebben met deze verkopers/apparatuur en of jullie eventueel nog aanvullingen/andere opties hebben?
2e hands, zo goed als nieuw zou ik ook geen problemen mee hebben!

Alvast bedankt,

Sportieve groet,

Mitchel
 
Fitness Seller is good to Go!

Kijk ook eens naar de Barbarian Cage. Als het echt voor (zakelijk) studio gebruik is zou ik wellicht voor een latpulley met gewicht stapel gaan. Dat scheelt een hoop gesleep met losse schijven.
 
Fitness Seller is good to Go!

Kijk ook eens naar de Barbarian Cage. Als het echt voor (zakelijk) studio gebruik is zou ik wellicht voor een latpulley met gewicht stapel gaan. Dat scheelt een hoop gesleep met losse schijven.

Bedankt voor je snelle reactie! heb al gelijk gekeken en kwam uit bij fitness-seller.nl, bij de cage van megatec. Maar is dit niet deels overbodig omdat je bijv. makkelijk gezegd een lat pull down ook kan doen bij de functional trainer als je het bankje verzet? Of pak ik hem nu verkeerd op?
 
Bedankt voor je snelle reactie! heb al gelijk gekeken en kwam uit bij fitness-seller.nl, bij de cage van megatec. Maar is dit niet deels overbodig omdat je bijv. makkelijk gezegd een lat pull down ook kan doen bij de functional trainer als je het bankje verzet? Of pak ik hem nu verkeerd op?
Waarschijnlijk wel ja, heb de specs van de functional trainer niet bekeken.

Ik ging af op de Cage in je link, en die had een lat pulley.
 
Back
Naar boven