1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Mijn home gym/studio

Discussie in 'Trainingsmateriaal' gestart door MvdP10, 12 okt 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
Tags:
  1. MvdP10

MvdP10 Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75

Hallo allen,

Nu de ruimte van onze home gym is uitgebreid kan ik eindelijk beginnen met het herinrichten van deze ruimte.
    Nu wil ik professionele apparatuur aanschaffen die ik ook kan gebruiken voor mijn PT studio.
    Veel research verder ben ik eruit dat ik een Power cage/rack incl. lat pulley wil halen, een functional trainer en ook dacht ik aan verstelbare dumbells in verband met de hele ruimte van een dumbell rack, de onderstaande links zijn van de spullen die ik nu op het oog heb.

Functional Trainer
    Complete Power Rack set 061 serie
    Verstelbare dumbbells t/m 40kg NB040AD

Mijn vraag is zijn er mensen die ervaring hebben met deze verkopers/apparatuur en of jullie eventueel nog aanvullingen/andere opties hebben?
    2e hands, zo goed als nieuw zou ik ook geen problemen mee hebben!

Alvast bedankt,

Sportieve groet,

Mitchel

2. 040B

040B Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.262
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    82kg
    @Fitness Seller is good to Go!

Kijk ook eens naar de Barbarian Cage. Als het echt voor (zakelijk) studio gebruik is zou ik wellicht voor een latpulley met gewicht stapel gaan. Dat scheelt een hoop gesleep met losse schijven.

3. MvdP10

MvdP10 Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Bedankt voor je snelle reactie! heb al gelijk gekeken en kwam uit bij fitness-seller.nl, bij de cage van megatec. Maar is dit niet deels overbodig omdat je bijv. makkelijk gezegd een lat pull down ook kan doen bij de functional trainer als je het bankje verzet? Of pak ik hem nu verkeerd op?

4. 040B

040B Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.262
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    82kg
    Waarschijnlijk wel ja, heb de specs van de functional trainer niet bekeken.

Ik ging af op de Cage in je link, en die had een lat pulley.

Deel Deze Pagina