Fitness Seller

mijn huidig bulkvoedingsschema

Bezoekers in dit topic

kravman

Novice
Lid geworden
12 jan 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
63kg
Vetpercentage
4%
4u;croque monsieur + tas koffie en whey-shake(slaap niet veel dus ben vroeg op en dikwijls v honger)

6u;brinta gemengd me platte kaas (kwark) en rijstpap met mass-gainershake

8-9u;boterham met rosbief,kip,kalkoen etc

12u; pastasalade dus gemengd met tonijn,mais,evt ananas voor wat smaak,wat kippefilet

15-16u; als het gaat nog boterham of shake of bars

19-20u;wat de pot schaft altijd verse voeding en gestoomd

22-23u; een lasagne of canneloni of moussaka
voor slapen gaan platte kaas of shake en meestal nog kip want kan niet slapen op te lege maag.

waarom niet tijdens de middag boterhammen; omdat ik werk in de bouw en tussendoor een boterham of 2-3 rapper binnen heb dan pasta want heb dan namelijk geen pauze.
nog vragen of tips altijd welkom dit is dus mijn voedingsschema voor ik terug begin te fitnessen omdat ik moeilijk in gewicht bijkom en eerst wat gewicht wil winnen en dus ook kracht doordat ik al zwaar werk doe en geen blessures wil oplopen.
en ik ben na een verlies van 83kg naar 54kg op 10maand tijd terug te boven aan het komen waardoor ik veel kracht verloren ben.
ik hoop op goede (of slechte) commentaar by the way ben 29j met een lengte van 1m77 en momenteel 65kg maar dit gewicht schommelt enorm bij mij.
voor de moment verlies ik tenminste al niet te veel gewicht dus dat is voor mij pluspunt en ben al van 2 thermosssen koffie van 1,9L voor ik naar werk vertrok naar 2 tassen "afgekickt.
minpuntje; ik slaap vrij weinig ongeveer 4-5u max en zit toch altijd vol energie zelfs met slaappillen.
ps;ik weet niet hoe dit bij anderen is maar na mijn brinta heb ik onmiddelijk weer honger,kan ook zijn door terug zoveel te eten dat mijn maag terug goed aan het openzetten is wat wel het geval zal zijn maar vooral na die brinta dus ,is dit bij anderen ook het geval?
 
Laatst bewerkt:
4u;croque monsieur + tas koffie(slaap niet veel dus ben vroeg op en dikwijls v honger)
6u;brinta gemengd me platte kaas (kwark) en rijstpap met mass-gainershake
8-9u;boterham met rosbief,kip,kalkoen etc
12u; pastasalade dus gemengd met tonijn,mais,evt ananas voor wat smaak,wat kippefilet
15-16u; als het gaat nog boterham of shake of bars
19-20u;wat de pot schaft altijd verse voeding en gestoomd
22-23u; een lasagne of canneloni of moussaka
voor slapen gaan platte kaas of shake en meestal nog kip want kan niet slapen op te lege maag.

wrm niet tijdens de middag boterhammen omdat ik werk in de bouw en tssdoor een boterham of 2-3 rapper binnen is dan pasta want heb dan nml gn pauze.
nog vragen of of tips altijd welkom dit is dus mijn voedingsschema voor ik terug begin te fitnessen omdat ik moeilijk in gewicht bijkom en 1st wat gewicht wil winnen en dus ook kracht doordat ik al zwaar werk doe en geen blessures wil oplopen en ik ben na een verlies van 83kg naar 54kg op 10maand tijd terug te boven aan het komen waardoor ik veel kracht verloren ben.
ik hoop op goede (of slechte) commentaar btw ben 29j met een lengte van 1m77 en momenteel 65kg maar dit gewicht schommelt enorm bij mij.
voor de moment verlies ik tenminste al niet te veel gewicht dus dat is voor mij pluspunt en ben al van 2 thermosssen koffie v 1,9L voor ik na werk vertrok naar 2 tassen "afgekickt.
minpuntje ik slaap vrij weinig ongeveer 4-5u max en zit toch altijd vol energie zelfs met slaappillen.
Doe wat aan je grammaticale opbouw, dit is gewoon moeilijk om te lezen.

En zet de voedingswaardes eens bij je maaltijden: hoeveelheid eiwitten, koolhydraten, vetten en kcals

je krijgt in ieder geval te weining eiwitten binnen bij je eerste maaltijd.
 
En je slaapt te weinig.....
 
ja bijna 30j hé ik weet niet of ge daarmee nog bedoeld in de 20j :rolleyes:
maar echt even vraagje is dit bij iedereen zo dat brinta of havermout zo rap verteerd en dan meng ik het nog met platte kaas en rijstpap, vroeger zat ik daarmee boemvol? thx voor reactie's
 
Back
Naar boven