Fitness Seller

Mijn huidige foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie armen van de zijkant man. Keep it up!
 
weet je wat het is op al die foto's ziet het er wel goed uit behalve die close up van je bicep, misschien niet optimaal aangespannen ofzo.
Je hebt in ieder geval zeker goede aanleg, die borst basis zit er heel goed in daar gaat echt flink wat massa op komen en die rug is ook al goed ontwikkeld.

thx, arm komt idd wel wat ongelukkig uit op de foto. Maar ik heb ook hele lange armen, misschien dat het daardoor komt (hij is écht 37cm :P)
 
Man, dat is echt geen arm van 37. Mijn arm is 36 en ziet er zo uit, licht aangespannen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik denk dat beide foto's ongeveer van dezelfde afstand getrokken zijn, dus daar ligt het niet aan.

Trouwens, wanneer weeg je jezelf? Want ik zie daar geen 74kg eerlijk gezegd. Of je moet monster-benen hebben.
 
Man, dat is echt geen arm van 37. Mijn arm is 36 en ziet er zo uit, licht aangespannen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik denk dat beide foto's ongeveer van dezelfde afstand getrokken zijn, dus daar ligt het niet aan.

Trouwens, wanneer weeg je jezelf? Want ik zie daar geen 74kg eerlijk gezegd. Of je moet monster-benen hebben.

ik weeg mezelf 's ochtends als ik naar de wc geweest ben, voor het eten.

maar sorrie ik heb geen zin om constant op die arm discussie in te gaan, niet om arrogant over te komen maar omdat het toch geen zin heeft om er nog op in te gaan.
Ik maak over een paar weken wel een paar goede foto's met o.a. front en back double bicep. Ik hoop dat ie er dan wel goed op staat en jullie me gewoon geloven.
 
Levenloze mensen hier altijd.

Ziet er gewoon goed uit voor zo'n korte tijd. Nu lekker verder knallen!
 
Levenloze mensen hier altijd.

Ziet er gewoon goed uit voor zo'n korte tijd. Nu lekker verder knallen!

Haha, wat heeft dat er nu weer mee te maken? Tuurlijk is dat goed voor die korte tijd, maar dat neemt niet weg dat wat hij zegt ongeloofwaardig overkomt.
 
Misschien heb jij (Apollyon) kortere armen.

Mijn armen meten 44,5 cm en is ook niet te zien dat het 44 cm is. Komt omdat ik ook langere armen heb dan gem.
Als je dezelfde omvang hebt met kortere armen dan ziet het er al snel veel buffer uit ....

@TS, gewoon lekker doorgaan, groeien doen ze dan vanzelf:D
 
netjes hoor, ging ik maar zo vooruit :D
 
Mooi, je hebt er wel het lichaam voor, en ik vind 7 kilo in 6 maanden tijd erg netjes, alleen jammer dat je BF daarbij toch ook 2/3% gestegen is...
Maar we zien over een half jaar nog graag eens wat foto's!

Groet
 
redelijk netjes maar spieren is leuk, maar echte kracht is gewoon het gene wat teld!
 
redcelijk netjes maar spieren is leuk, maar echte kracht is gewoon het gene wat teld!

Hangt ervan af wat je doelen zijn natuurlijk. Als je groot wilt zijn, is massa wat telt.
 
Man, dat is echt geen arm van 37. Mijn arm is 36 en ziet er zo uit, licht aangespannen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik denk dat beide foto's ongeveer van dezelfde afstand getrokken zijn, dus daar ligt het niet aan.

Trouwens, wanneer weeg je jezelf? Want ik zie daar geen 74kg eerlijk gezegd. Of je moet monster-benen hebben.

Wow, I see you received your tickets to the gun show!
 
redelijk netjes maar spieren is leuk, maar echte kracht is gewoon het gene wat teld!

kracht zit redelijk goed.
BP: 80x2
MP: 65x2
NP: 65x3
Stiff DL: 2x 130
SQ: 2x 100
Calf raise: 4x 140
Shrugs: 8x 110
BB rows: 3x 80
 
16 jaar,je gaat goed hoor.
lekker vreten,trainen en over jaartje nog keertje posten.
 
Back
Naar boven