AndroidHealthClinic

Mijn huidige foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenk16

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
333
Waardering
0
Niet lachen om die gekke bek van me he :P

16 jaar, 1.80m, 74kg, ong half jaar trainen (niet helemaal serieus kunnen trainen, maar dat komt binnenkort) bf zal zo rond de 12% zijn.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

laatste fotootje vroeg in de morgen genomen dus kouder kan niet.

benen volgen binnenkort. ik heb een half jaar geleden door voetbal een schop op mijn been gehad waardoor mijn quadriceps rectus femoris (voorste deel) helemaal kapot gescheurd is (opengescheurd en net niet afgescheurd). Ik mag nu pas weer gaan squatten en van de dokter heel licht leg extensions maken
 
Was jij niet die kerel waarvan men zei dat ie te breed werd ?
 
Was jij niet die kerel waarvan men zei dat ie te breed werd ?

ze zeiken dat ik te breed word, slaat nergens op natuurlijk. ;) waren mn ouders, geen andere mensen dus.:lol:
 
ik ga ervan uit dat die 36 cm gespannen is?
 
ze zeiken dat ik te breed word, slaat nergens op natuurlijk. ;) waren mn ouders, geen andere mensen dus.:lol:

Wat gaan ze dan zeggen als je straks 100 kg weegt ? :roflol:
 
zal wel zoiets zijn ja... arm idd aangespannen vandaag 37
 
zo ben ik ook begonnen.. lekker knallen dan komt het goed.
 
Uw arm ziet er echt geen 36 uit, eerlijk gezegd. Maar succes in ieder geval.
 
zal wel zoiets zijn ja... arm idd aangespannen vandaag 37
37? je hoeft het meetlint maar 1x om je arm te draaien hoor...

verder prima voor een half jaartje ;)
 
Nee ziet er niet echt uit als 36/37.
 
ik weet het en als ik zo zelf naar die foto's zit te kijken vind ik mijn arm ook wel klein ogen tbh. maar hij is echt 37, waarom zou ik liegen? hou de progressie voor mijzelf bij dus ja...
 
Mooi op een half jaar.
74 kg, wat was je startgewicht dan ? (en bf% ?)
 
Goed bezig
 
Lekker bezig jongen! Neem dat meetlint niet al te serieus, je kunt jezelf nu beter nog lager inschatten, dan zal het verschil volgend jaar des te groter zijn ;)
Flink gaan vreten nu en succes met je blessure!
 
Potentieel heb je zeker. Goed eten en trainen! Veel succes :thumb:
 
Hahaha die gekke bek j/k :rolleyes:
Mooie basis om eens flink massa op te gaan zetten, als je nu begint met flink ETEN en hard trainen, veel slapen etc etc, dan ben je over een half jaar niet meer terug te herkennen volgens mij! :meal:
Zie het afgelopen half jaar als een goede 'warming up', en ga nu echt knallen!!
Je ouder zullen er wel aan wennen :booty:

tWack
 
Hahaha die gekke bek j/k :rolleyes:
Mooie basis om eens flink massa op te gaan zetten, als je nu begint met flink ETEN en hard trainen, veel slapen etc etc, dan ben je over een half jaar niet meer terug te herkennen volgens mij! :meal:
Zie het afgelopen half jaar als een goede 'warming up', en ga nu echt knallen!!
Je ouder zullen er wel aan wennen :booty:

tWack

Absoluut, zo zie ik het ook. Ik heb nou wat kracht en ervaring ontwikkeld, zodat ik nu echt kan knallen. Ik ben pas net begonnen en ben nog niet van plan om te stoppen.
M'n ouders zullen er wel aan MOETEN wennen :P :D

Mijn begin lengte was 1.79, 66kg, Bf toen niet gemeten maar denk zo'n 9-10%
 
zal wel zoiets zijn ja... arm idd aangespannen vandaag 37

weet je wat het is op al die foto's ziet het er wel goed uit behalve die close up van je bicep, misschien niet optimaal aangespannen ofzo.
Je hebt in ieder geval zeker goede aanleg, die borst basis zit er heel goed in daar gaat echt flink wat massa op komen en die rug is ook al goed ontwikkeld.
 
Back
Naar boven