XXL Nutrition

Mijn huidige voedingsschema... Tips en aanvullingen zijn welkom! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maximuscle

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2006
Berichten
2
Waardering
0
Allereerst iedereen nog de beste wensen!!

Ik ga binnenkort beginnen met No Xplode en Cellmass van BSN. Ik wil graag het optimale uit deze supplementen halen en door een goed voedingsschema wordt dit resultaat zeker bevorderd. Dus als je tips, aanvullingen of weet ik het wat hebt laat het me weten!


2 crackers met pindakaas, 2 sneden ontbijtkoek, glas melk

500 gram kwark + muesli

2 boterhammen met kaas, 2 boterhammen met filet american, 2 eitjes (geen dooier), appel

1 hutenkase, 2 rijstwafels, banaan

avondeten (groente, aardappelen, vlees en wat de pot schaft eigenlijk... ik woon nog thuis hé! ;-) )

500 gram kwark met ananas

Qua vocht drink ik iets van 4 liter water en wat groene en rooibosthee (ter reiniging)

Op trainingsdagen eet ik de kwark met muesli in de middag en eet ik direct na de training wat wit brood met lightjam en banaan.

Ik ben 1,97 lang en weeg nu rond de 94 á 95 kilo. Ik heb in de zomer streng gelijnd en hard gecardiod dus begin eindelijk wat droger te worden.. Dus alsjeblieft geen tips dat ik me helemaal moet volproppen want dat werkt niet voor mij!!!
 
Misschien wat Whey ?
 
Je eet wel erg weinig, en ik vind er weinig BB-voedsel in terug. Zo opt eerste oog:

-Schrap melkproducten, verhoog je eiwitinname drastisch naar minimaal 200 gram per dag ( 30-40 gram NETTO per maaltijd).
-ga vaker eten (minimaal 6 momenten!)
-SChrap je suikers, ga alleen voor complexe carbs, en snelle na je training!

...........en wordt een grote jongen :thumbs:
 
Back
Naar boven