XXL Nutrition

Mijn irritatie top 5 in de gym

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
1. STINKENDE SPORTERS!! Mensen we kennen allemaal het begrip 'deo' dus doe er wat mee!!!! Niks is zo erg als temidden van een rotttende vislucht je oefeningen te moeten doen!! :thumbd:

2. Brede 'sportieve' boys die na het trainen even een biertje halen en voor op het terras van de gym gaan zitten en een shaggie rollen. En in de zomer, als de ramen openstaan, de hele gym dus volblazen met hun rook. :thumbd:

3. Arrogant kijkende dames die denken dat ze Miss Lopez in disguise zijn. :thumbd:

4. Kwekkende kantoorlui die hun werk niet kunnen laten waar het is.:thumbd:

5. Mensen die lopen te paraderen en hun kleding zonodig opzichtig moeten showen met een wolk parfum en denken dat het een catwalk is i.p.v. een trainingshok.:thumbd:

Wat is jouw lijstje? :D

1) mesnen die te lang ouwehoeren en apparatuur bezet houden. 2 sets in half uur:grumble:

2)apparatuur die bezet is waardoor je je schema dus moet omgooien (zie beetje van 1 maar als ienand serieus bezig is, ok)

3)mensen die je storen tijdens een setje

4)BrEeZaHBoY19's die ff voor de zomer denken breed te worden en na de zomer niet meer ziet (gelukkig) maar dan jaar later weer een bezoekje komen brengen (en uiteraard niets veranderd):D

5) jouw nummer 1

#1: Mensen die stinken
#2: Mensen die hun dumbbells/barbells niet opruimen
#3: Mensen die over dingen lullen waarvan ze geen verstand hebben
#4: Zwakkelingen
#5: Mensen die de machine's uren bezet houden

Dat uren bezet houden is er zowaar eentje die veel irritatie oplevert! Veel ouwehoeren en weinig doen....

1: Van die WannaB's die alles wel weten en zogenaamd 100000 jaar experience hebben! Heb r bijvoorbeeld eentje die steeds komt kijken op hoeveel gewicht ik de oefening doe, daarna verteld op hoeveel gewicht meer hij hem wel niet doet en ook steeds vraagt of ik al vooruitgang gezien heb, want hij merkt al dat zijn borst en biceps groter worden...
MAN!! die gozer heeft zelfs nog nooit van zijn leven van een voeding- of trainningsschema gehoord en hij ziet er nog steeds hetzelfde uit als toen ik hem 2 jaar geleden leerde kennen! arghhh

2: Uren de machines bezet houden! echt, dan zijn er wel 3 leg presses en alle 3 bezet door van die wanneB's, die elkaar wel ff de nodige info/commentaar geven....

3: dbc01 nr 5: kan ik mij ook erg aan ergeren, meerdere boys lopen daar rond in hun Fubu pak met bijpassende du-rag of Skullcap......

4: Aandacht trekkers, van die mensen die pas aan hun oefening beginnen als de nodige dames voorbij lopen en dan ook natuurlijk de nodige geluiden uitkramen... URhmmnghghggnagnaganhamm!

5: Stinkende sporters (maar dat valt gelukkig wel mee bij moi in de gym....)

1. van die mensen die úúren bezig zijn met een aparaat, en uitgebreid staan te kleppen.

2. mensen die me vragen stellen/lastig vallen terwijl ik me probeer te concenteren om me oefening goed uit te voeren.

3. gelul achter me rug om dat ik te hard train, gek ben, looser ben etc. omdat ik niet 'normaal' gedraag/train. voorbeeldje: 'waarom praat jij zo weinig tijdens trainen?"
mijn standaard antwoord: "ik kom hier om te trainen, om een partij te zwetsen en zeveren ga ik wel ff naar een cafe!"

4. mensen die denken dat ze alles zijn en in zn uitgaanskleding gaan trainen, netalsof ze direct uit de discotheek komen, en dan alleen maar bankdrukken en bicep curlen. (die soort mensen blijven gelukkig niet langer dan 2-3 weken).

1. van die gasten die omdat ze op een of ander forum zitten denken dat ze alles zijn. Omdat ze toevallig veel weten van bodybuilding denken ze dat ze meer zijn dan de gemiddelde fitnesser en zich daarom arrogant opstellen.
2. mensen die een zwaar gewicht pakken en een perfecte uitvoering doen, na de oefening dan eens kijken of iedereen ze goed heeft zien trainen, ze zitten immers op een forum.
3. mensen die ascociaal gedrag vertonen in de gym en me dan ineens niet kennen, terwijl ik ze al vanaf mn 3e ken en notabene in dezelfde auto met ze naar de gym ben gekomen.
4.mensen die er blijkbaar wel veel vanaf weten maar te beroerd zijn om te antwoorden wanneer je ze vraagt waarom ze meer dan hun biceps en borst trainen, dit zijn toch de enige spieren die je ziet? Maar als je ze het vraagt krijg je dus geen fatsoenlijk antwoord.
5. gasten die lopen te zeuren als je niet opschiet met de legpress. iedereen traint in zn eigen tempo, en er zijn toch meer machines waar je je benen mee kunt trainen?

zij getekend,
bReEzaHbOy19

1 - Luidruchtige gasten, breed of niet en dan heb ik het niet over gekreun ofzo;
2 - Mafkezen die meer dan een apparaat bezet houden;
3 - E*kels die de bb van het squat rack gebruiken om bi curls te doen terwijl er zat andere bb's zijn die beter geschikt zijn;
4 - Gasten die onzin lopen te verkondigen. Newbie's nemen vaak (te) veel aan van gasten gebaseerd op 't feit dat ze groot zijn. Zo hoorde ik er een zeggen dat creatine verslavend werkt en je het alleen maar nodig hebt op je junk dagen in het weekend. Geen grap.
5 - Dat wijf aan de balie. Ik geef haar altijd m'n pasje in d'r klauwen aan en zij pleurt 'm altijd op de toonbank als ze 'm terug geeft.

Laatst bewerkt:
Ben redelijk tevreden met mijn Gym.

1) Bejaarden. Gadverdamme, vrijdag leek het echt 50+ers dag. Niet normaal. Allemaal van die ouwe wijven die niets daar te zoeken hebben en maar lopen te lullen en de machines bezet houden.

2) Mensen die tegen je beginnen te praten als je bezig bent. Voornamelijk bejaarden.

Voor de rest eigenlijk niets. Heb nog geen last gehad van mensen die stinken. Voor de rest zijn er veel meer echt grote gasten dan beginners, dus die doen weinig waar je je aan ergert. Ik hoor zelden mensen herrie maken die mij uit mijn concentratie halen. Voor de rest is bijna iedereen (inclusief de grote bodybuilders) beleefd en aardig.

1 mensen die hun progressie in een overvolle zaal showen aan een trainer, m.a.w. zonder shirt voor een spiegel gaan staan poseren en dan de zaal rond kijkend of iedereen wel gezien heeft hoe breed ze zijn.

2 mensen die breder lopen te wezen dan ze daadwerkelijk zijn.

3 overdreven lomp en lawaaierig met de apparatuur omgaan.

4 het neerkijken op mensen die meer het fitness idee hebben van bv. 2 keer in de week op amateuristisch niveau

5 en uiteraard een overvolle sportschool dat je niet kán trainen wat je wil

1.mensen die tijdens een uitvoering tegen je aan gaan lopen praten
2. nieuw ('ondeskundig') personeel dat naar je toe komt voor een praatje(hey die bber ken ik nog niet) en meteen onzinnige tips geeft en ook verwacht dat je dat gelijk gaat uitvoeren.
3. te weinig of te lelijke vrouwen aanwezig als ik er ben :)
4. figuren (goede-voornemens-lui & breezahs) die rond de jaarwisseling weer eens besluiten te komen en dan 2 weken blijven en weer weg zijn. Deze lui komen ook nog ff vaak 2 weken voor hun zomervakantie terug naar de gym om ff in shape te komen :rolleyes: .
5. Figuren die hun spul niet achter zich opruimen, zoals barbells dumbbells, losse platen etc

1. Mensen die voor de spiegels poseren
2. Mensen die een strak shirtje over een dunne lichaam aantrekken
3. Mensen die apparaten langer dan een kwartier bezet houden
4. Mensen die de hele tijd naar je kijken
5. Als er TEVEEL mensen zijn !

#1: Mensen die TEGEN ME GAAN PRATEN TIJDENS EEN SETJE :mad:
#2: Mensen die teveel lullen en niks doen :mad:
#3: Mensen die hun troep niet opruimen :mad:
#4: Mensen die niet goed kunnen spotten (teveel doen ofzo) :mad:
#5: Mensen die groeien zonder correcte voeding :( :mad:

Spotten is idd een vak opzich, dat moet je leren.
Ik irriteer me er wel aan, maar dan leer ik ze meestal gelijk
hoe het moet zodat ze niet me set vernken.

1) spotters die bij minste of geringste al vol mee gaan helpen.
2) ventjes die al na 1 maand het nodig vinden om met handschoentjes te trainen.
3) prutsers die gaan poseren voor de spiegel
4) krachtwachten die tijdens de fitness-cursus wèl door blijven trainen terwijl wij weg moeten. (eigenlijk moet deze op 1)
5) asos die 200 kg laten liggen omdat ze 3 kwartier later nog eens shrugs willen gaan doen. (geintje ilya whehe)

D. zei:
1. van die gasten die omdat ze op een of ander forum zitten denken dat ze alles zijn. Omdat ze toevallig veel weten van bodybuilding denken ze dat ze meer zijn dan de gemiddelde fitnesser en zich daarom arrogant opstellen.
2. mensen die een zwaar gewicht pakken en een perfecte uitvoering doen, na de oefening dan eens kijken of iedereen ze goed heeft zien trainen, ze zitten immers op een forum.
3. mensen die ascociaal gedrag vertonen in de gym en me dan ineens niet kennen, terwijl ik ze al vanaf mn 3e ken en notabene in dezelfde auto met ze naar de gym ben gekomen.
4.mensen die er blijkbaar wel veel vanaf weten maar te beroerd zijn om te antwoorden wanneer je ze vraagt waarom ze meer dan hun biceps en borst trainen, dit zijn toch de enige spieren die je ziet? Maar als je ze het vraagt krijg je dus geen fatsoenlijk antwoord.
5. gasten die lopen te zeuren als je niet opschiet met de legpress. iedereen traint in zn eigen tempo, en er zijn toch meer machines waar je je benen mee kunt trainen?

zij getekend,
bReEzaHbOy19

Geweldig dit... :thumbs:

1. Van die gasten die zo'n veel te spannend en tekort shortje aan hebben zo dat je hun spel "ziet" hangen en overigens te dik zijn voor het daarbij horende spannende t-shirtje.
2. Mensen die eerst goed gaan zweten op de cardio en daarnee op de bankskes gaan liggen met hunne bezwete rug zonder eerst nen handdoek te leggen ofzo, nog mor te zwijgen over de stank die ze meebrengen;
3. Mensen die hun oefening verkeerd doen, te zwaar gaan voor hun kunnen. En de coachen die er niks op zeggen
4. Mensen die idd niet opruimen, bv 120kg aan de bench laten hangen (er zijn mor 3 mensen die dat kunne nemen bij ons)
5. Al die supermagere gastjes die steeds meer en meer opduiken op de fitness, die dan nog snob kledij dragen tijdens de training (scapa ed), mensen die met hun gsm komen trainen en om de 2min worden opgebeld (of doen als of).

Dat is het zowat, mor als ik dan een goeie dag heb, kan me dat allemaal gestolen worden. :D

wij hebben er 1 rondlopen (moeilijk massief maar vet, brute aso) die de top-5 met zich meedraagt:

1. Te strakke sportbroek zodat je als hij op de preachercurl bezig is, dat je zijn (bezwete) kontspleet ziet.

2. Stinken als een malle

3.Heel asosiaal schreeuwen (bij elke rep) en schelden op zijn trainingspartner.

4.zware gewichten pakken, maar op de verkeerde manier trainen.

5. Zijn bende laten slingeren.

vooral yuppen en oudere mannen die alle bankjes bezet houden en alleen maar zitten te lullen..begrijp me goed beetje praten vind ik leuk en dat doe ik ook met mijn spotter, maar dat kan je net zo goed staand doen..

Alien zei:
1. Van die gasten die zo'n veel te spannend en tekort shortje aan hebben zo dat je hun spel "ziet" hangen en overigens te dik zijn voor het daarbij horende spannende t-shirtje.
2. Mensen die eerst goed gaan zweten op de cardio en daarnee op de bankskes gaan liggen met hunne bezwete rug zonder eerst nen handdoek te leggen ofzo, nog mor te zwijgen over de stank die ze meebrengen;
3. Mensen die hun oefening verkeerd doen, te zwaar gaan voor hun kunnen. En de coachen die er niks op zeggen
4. Mensen die idd niet opruimen, bv 120kg aan de bench laten hangen (er zijn mor 3 mensen die dat kunne nemen bij ons)
5. Al die supermagere gastjes die steeds meer en meer opduiken op de fitness, die dan nog snob kledij dragen tijdens de training (scapa ed), mensen die met hun gsm komen trainen en om de 2min worden opgebeld (of doen als of).

Dat is het zowat, mor als ik dan een goeie dag heb, kan me dat allemaal gestolen worden. :D

@D. hehe!..ennuh alien die magere gastjes zou jij er gewoon ff op moeten wijzen dat de mobiel uit moet en dat ze harder moeten trainen!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven