MuscleMeat

Shocking Mijn jaar transformatie met de ziekte van crohn.

Bezoekers in dit topic

Mijn huidplooi zegt ook 8% maar is ook wel wat hoger
 
Hmm, Ik denk dat ik wel op dit moment op omg 8 zit. Bij elk persoon is t anders. Kijk mijn laatste foto en tis nu nog wat droger, kan geen toeval zijn Als ik op elke manier heb gemeten en niet hoger kwam dan 8.7, maar t maakt niet uit. Zo is het meer dan prima. Ik bheb meer een atletische bouw, dus dat is ook fijn
Goede progressie. Goede fysiek al. Maar geen 8%

En dat cijfertje is toch niet belangrijk. Wat de spiegel zegt is belangrijker.
 
Hey,

Ik kwam dit toevallig tegen. Hoe is het ondertussen met je?
Hey sorry voor de late reactie, ziek geworden operaties en veel kilo's verloren,maar weer terug en kan ondertussen handstand pushups front lever back ect. Zal wel video's plaatsen is.
 

Bijlagen

Snapchat-1551449104.jpg
Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat.
Sterkte en schouders eronder!
 
Hey sorry voor de late reactie, ziek geworden operaties en veel kilo's verloren,maar weer terug en kan ondertussen handstand pushups front lever back ect. Zal wel video's plaatsen is.
Wel een aardig fysiek kunnen behouden ondanks het ziek zijn :thumbup:
 
Ondanks alles toch net fysiek man, goed bezig.
 
Wel een aardig fysiek kunnen behouden ondanks het ziek zijn :thumbup:
Heb niks behouden, komt doordat ik alweer een tijdje train haha. Woog 56kg. Gelukkig komt het snel terug en heb ik de vorm behouden
 
Wil even zeggen: ben enkele forums tegen gekomen hier,die verweren dat muscle memory niet bestaat en of kort is. Ik ben er zon jaar uitgeweest. Ik was meer dan 200% aan kracht verloren en heel veel spiermassa en zelfs wat vet aangemaakt! Elke week voelde ik me meer fit en zat er wel zon (kilo) weer aan en verloor ik vet op hetzelfde moment (vet verliezen en spieren aankomenis echt mogelijk) ok daar tegenover heb ik ook enorm goeie genen. Maar het is zo'n 10 bondig snel gegaan als toen ik begon
 
Back
Naar boven