MuscleMeat

Mijn kersverse fotos

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit, flinke armen, goede borst, mooie abs. Ik zou nog lekker doorknallen als ik jou was :thumbs:

Ja ik ben 100% natuurlijk. Ik zal proberen om rond de 8% te blijven, year round en ik zal ook proberen traagjes nog wat spiermassa te bouwen

Netjes man! :thumbs:

Goed borst, buik en armen! Zit ook veel verschil tussen die aangespannen en ontspannen arm man! Ga zo door kerel!

netjes ! stevige armen !

Trouwens als je rond 8% blijft zitten zou je massawinst wel eens minder dan optimaal kunnen zijn, maar goed, dan zie je er wel het hele jaar door strak uit, zonder dat je hoeft te cutten... als ik het kon deed ik het waarschijnlijk ook.

en creatine an sich geeft je geen spierwinst... alleen waterwinst.

zo capricik, ik moet eerlijk zeggen dat ik echt verbaasd ben met wat jij ons laat zien. ik dacht dat jij ontzettend veel moeite had met cutten. maar man, t is je zeer goed afgegaan

heel erg netjes en idd, zelfkritiek is af en toe nodig maar jij drijft t wel erg ver. totaal niet nodig want je ziet er top uit:thumb:

goede armen, borst, buik..ergo: beachboy

amaai zo'n goei commentaar had ik ni verwacht.

dandy ik had ook wel veel moeite met cutten, nu ben ik al 't dietvoeding al gewoon. (eindelijk) :thumbs:

woooow what tha **** wat een armen !! massallah :D
maar je borst vind ik eerlijk gezegd in vergelijk met je armen ieeetsie pietsie achter lopen maar voor de rest suuuper..ga je trouwens voor die laatste 2 buikspierblokjes door of 5%? of hou je t hierbij..netjes man

zeker grote armen !! :eek:

goed gedaan ;) :thumbs:

bodybuilder0102 zei:
woooow what tha **** wat een armen !! massallah :D
maar je borst vind ik eerlijk gezegd in vergelijk met je armen ieeetsie pietsie achter lopen maar voor de rest suuuper..ga je trouwens voor die laatste 2 buikspierblokjes door of 5%? of hou je t hierbij..netjes man

tnx maatje :)

ik heb geen blokken meer aan de onderkant, de splitsingen eindigen wat te hoog bij mij... Ik ga nog door tot 5-6% en dan is't gedaan.

Netjes, goeie abs !

Ziet er goed uit, dikke armen, goede borst en abs die goed ontwikkeld zijn!

KLinkt onderhand afgezaagd :(

maaaaaar je ziet er inderdaad gewoon goed uit :D

knap, zeer knap..
ik heb nog een lange weg te gaan.....................lijkt me!!

KEEP UP THE GOOD WORK!

Terug
Naar boven