XXL Nutrition

Mijn keto diet!

Bezoekers in dit topic

Wel zijn m'n darmen erg van slag (werken amper meer) dat vind ik een groot nadeel. Laatst zelfs een laxeertabletje genomen om de boel wat op gang te brengen.
Omdat je niet meer dan 20 / 25 gram KH per dag mag is het erg lastig om dit goed te houden. Heb nu fiber poeder gekocht maar daar zit ook weer 5 gr KH in per 2 schepjes.
(Mocht iemand nog tips hebben voor een betere stoelgang, graag!!!)
Lijnzaad(olie) is goed voor je stoelgang weet alleen niet of dit mag in KETO dieet

met mn maag is niks mis heb een beetje griep
Beterschap :d
let wel op dat je strikt aan je dieet blijft anders verlies je wat spieren als je ziek bent

goddamn gaat nice..

abo

Ben benieuwd naar resultaat :)

goddamn gaat nice..

abo

Ben benieuwd naar resultaat :)

annuleer dat abbo maar. dit dieët is niet erg geschikt voor mijn darmen heb ik gemerkt.:o leek net of ik een halve tube mayo uitscheet elke keer als ik naar de wc moest.

ga gewoon wat lager in KH's en wat cardio. zou prima moeten lukken ;)

srry all :(

Nee, niet opgeven man, wat ik al zei: tis ff dat je maag van slag is, maar dit verdwijnt!
Gewoon ff 2 a 3x refeden per week, tot je lichaam er aan gaat wennen..
Ik bedoel, ik eet 20 eieren (+ shake) en voel me heerlijk :D

En anders: Gewoon low carb idd, moet ook lukken, kijk alleen niet gek als je nu even iets aan vocht aankomt, dat komt door stoppen KETO!

Succes verder.

Nee, niet opgeven man, wat ik al zei: tis ff dat je maag van slag is, maar dit verdwijnt!
Gewoon ff 2 a 3x refeden per week, tot je lichaam er aan gaat wennen..
Ik bedoel, ik eet 20 eieren (+ shake) en voel me heerlijk :D

En anders: Gewoon low carb idd, moet ook lukken, kijk alleen niet gek als je nu even iets aan vocht aankomt, dat komt door stoppen KETO!

Succes verder.

maar die vocht trekt uiteindelijk weer weg toch?

Was van plan ook een keto te zetten, om rond de 10% te komen.....

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

en succes met je dieet trouwens, haal je doel!

Laatst bewerkt:
bloemkool eruit en groene groente nemen zoals broccoli andijvie spinazie etc.

plus eiwit verlagen of vetten omhoog zorg dat je 50/50 komt.

je kan smorgens om 10.00 die whey eruit halen want 4 eieren met kaas en ham is meer als zat je heb niet meer eiwitten nodig dan is dit een uitstekend schema

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Ik heb echt geen idee, eerste keer keto :)

hoop toch wel van 16% naar 8.5% a 9.5 % te komen

is dit haalbaar ?

in 12 weken is dit haalbaar, of je het vol houd is een ander verhaal, voor mij is keto dieet toch wel de zwaarste dieet alleen je went eraan.

de eerste 2 a 3 weken verlies ik minimaal aan vet daarna gaat het hard, het gaat bij mij meestal 1% per week eraf en gemiddeld 1-2 kg per week of 0 kg als ik aan de juice zit.

maar die vocht trekt uiteindelijk weer weg toch?

Was van plan ook een keto te zetten, om rond de 10% te komen.....

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

en succes met je dieet trouwens, haal je doel!

Ik zeg doen!

Nou, het vocht trek JUIST weg door Keto, daarom langzaam de carbs ophogen na Keto.

Jij ook succes!

@ TS: Al gestopt, of trek je hem nog even door?

Hmm apart, want het lichaam went na 6 weken aan een low carb dieet ...vaak moet je het lichaam ook stimulans geven om vet te verbranden door zig zag dagen. Dat je één dag in de week 200 gr. koolhydraten eet(dat bedoel je met refeed neem ik aan?). Met 17 gr. koolhydraten val ik dood neer na KT en cardio. Dit is niet goed te combineren met een zeer actieve baan en sportief leven :O

hoelang doe je dit al nu en de resultaten?

Gehakt, mayo, kaas, osseworst...

Waarom allemaal van die matige tot slechte bronnen van vet?

Waar is de vette vis?
Waar is de avocado?
Waar zijn de (ongebrande) noten?
Waar is de olijfolie?

annuleer dat abbo maar. dit dieët is niet erg geschikt voor mijn darmen heb ik gemerkt.:o leek net of ik een halve tube mayo uitscheet elke keer als ik naar de wc moest.

ga gewoon wat lager in KH's en wat cardio. zou prima moeten lukken ;)

srry all :(

Te weining vezels.

IMO, kun je gerust een hand vol vezel tabs er naast slikken, zonder deze bij je KH op te tellen.

Vezel probleem inderdaad. Meer broccoli, andijvie, spinazie e.d eten

Als je je beter had ingelezen betreft keto had je dit geweten ;)

Vezel probleem inderdaad. Meer broccoli, andijvie, spinazie e.d eten

Als je je beter had ingelezen betreft keto had je dit geweten ;)

Broccoli en tomaat pak ik er ook bij, loopt ff soepeler dan idd..
Broccoli 2x per week, tomaat elke dag.

en hoe is het gegaan? ik heb niks meer gehoord en ben toch wel benieuwd want wil het zelf ook weer gaan doen!
kan iemand mij de waarden van deze groenten vertellen? ik heb namelijk een aardig dieet waar ik de groenten nog in mis en ik wil wel een goede stoelgang houden. heb het namelijk 1 keer niet gehad en daar wordt je niet vrolijk van.
ik hoop snel weer wat te horen!

Als je het niet te gek maakt met die groente, hoef je er niets voor te rekenen..

Ik ben vorige week dinsdag begonnen met het Keto dieet. Met dezelfde reden als jij, snel droog worden.

De 1e paar dagen was ik niet vooruit te branden en erg moe. De 4e dag werdt dit aanzienlijk beter en voel me nu echt fit. Normaal had ik nog wel eens een dipje overdag als ik KH at, nu totaal niet meer. Ik ben ook minder nachtrust nodig.
Trainen gaat ook goed, al moet ik zeggen dat je energie sneller op is met KT. Ik train nog wel met hetzelfde en soms meer gewicht dan voor het dieet.

Wel zijn m'n darmen erg van slag (werken amper meer) dat vind ik een groot nadeel. Laatst zelfs een laxeertabletje genomen om de boel wat op gang te brengen.
Omdat je niet meer dan 20 / 25 gram KH per dag mag is het erg lastig om dit goed te houden. Heb nu fiber poeder gekocht maar daar zit ook weer 5 gr KH in per 2 schepjes.
(Mocht iemand nog tips hebben voor een betere stoelgang, graag!!!)
QUOTE]

Probeer eens lijnzaad (vol vezel, nagenoeg geen KH)

Ben zelf ook begonnen met Keto en ben nu op mijn 5e dag en ben al 2 kilo kwijt! Wel redelijk licht in me koppie, en niet heel veel energy voor KT. Maar dat zal komende tijd wel gaan veranderen als ik iedereen moet geloven. Verder voel me ik me nonstop leeg. The key to succes: volhouden!!

Terug
Naar boven